Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

De som liker det: flott for dere, da har dere visst en ganske så bedre helhetlig inntrykk enn meg så langt. Kanskje jeg er for kravstor, ikke vet jeg, men jeg skal nå ta å spille gjennom med en Bear Shaman og se om jeg får a change of heart eller ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dere som er melee, hvordan gjør dere det? jeg har etterhvert fått mange combos å bruke, og har liksom ikke funnet den effektive måten for å utføre disse på.

skal jeg trykke comboene i tur og orden, etterfulgt av svingretning for å utføre comboen, for så å gå videre til neste combo å gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Nå er du igjenn igang med at alle har fått et dårlig førsteintrykk, alle har ikke det. du hadde kansje for høye forventninger, og er veldig lett å si noe ikke er nyskapende etter et par timer i betaen. Eller har du prøvd mounted combat, city building, sieges etc? virker mest som du er sur over at du fikk prøve en eldre build..

edit: eller mener du han her lyver? og egentlig fikk et dårlig førsteintrykk. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946990

City-builing er ikke nyskapende, EvE-online har hatt dette lenge og overgår alle på dette området. Mounted combat tror jeg blir bra, det har liksom alltid manglet og skuffet i World of Warcraft, hvor jeg hadde gledet meg til å ri rundt og skyte piler fra hesteryggen. Sieges virker spennende men jeg er veldig skeptisk til at det er mulig å implentere på en god måte.. Det virker veldig mye som en gimmick man vil gå lei av meget raskt.

Lenke til kommentar
Noen som vet om items vil bli "soulbound", som i WoW? Eller vil det være åpent for kjøp og salg av samtlige items?

Quest reward items blir soulbound eller can not be traded, var noe sånt men resten kan vel selges som alt annet i "AH"? eller trade.

Lenke til kommentar

Nå er age of conan kontoen laget og pre-order koden skrevet inn ! Det var nesten litt religiøst , brrrrrrrr :D !

Men jeg har et lite spørsmål ; Kommer jeg til å kunne laste ned spillet fra kontosiden min den 17.mai ? Eller er det en annen side jeg må inn på ?

Kontosiden virket i grunn VELDIG oversiktlig og fin , mye bedre enn andre onliespill jeg har spillt ;)

Lenke til kommentar
Nå er age of conan kontoen laget og pre-order koden skrevet inn ! Det var nesten litt religiøst , brrrrrrrr :D !

Men jeg har et lite spørsmål ; Kommer jeg til å kunne laste ned spillet fra kontosiden min den 17.mai ? Eller er det en annen side jeg må inn på ?

Kontosiden virket i grunn VELDIG oversiktlig og fin , mye bedre enn andre onliespill jeg har spillt ;)

Tror du kan laste ned 16. og begynne å spille 17.

Ah hvorfor akkurat 17. mai :)

Tror jeg dropper hele 17.mai feiringa i år..lol

Lenke til kommentar
Blir nok ikke noe spilling før den 20.mai. 16-19mai er bare for nedlastning av klienten + patching.

Om dere da ikke har Amerikanske utgaven av spillet.

Ah det er sant det.

Blir det vell 17. mai alike vell da :)

Lenke til kommentar

Snart brakere løs ! OOHHH ! Måtte bugsa holde seg vekk !

Heia Norge og Funcom ! Det er tross alt NORSKT tverrs igjennom , vi bør være litt stolte , det er som med landslag i sport ! Vi heier på våre !

Nå er jeg rektignok litt på druen , skal på stadion og tatt meg noen bayere :D

Lenke til kommentar

Hvor er det jeg skal skrive inn denne pre order nøkkelen? Jeg har logget meg på min konto på funcom som også har beta tilgang. Nede i venstre hjørner står følgende:

Use a Key

Enter keys you have acquired here to create new accounts, activate expansions, special content or prepaid gametime.

Er det ikke der jeg skal skrive inn nøkkelen? Eller må jeg lage en helt ny konto først? Nøkkelen blir iallfall ikke akkseptert der.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Snart brakere løs ! OOHHH ! Måtte bugsa holde seg vekk !

Heia Norge og Funcom ! Det er tross alt NORSKT tverrs igjennom , vi bør være litt stolte , det er som med landslag i sport ! Vi heier på våre !

Nå er jeg rektignok litt på druen , skal på stadion og tatt meg noen bayere :D

Du vi har planlagt en liten spillehelg første helga conan er åpent for alle, skulle hatt deg med buddy :)

Hudrin

Lenke til kommentar

Jo takk, den linken veit jeg om, men spm var vel om jeg må lage helt ny konto eller om jeg kan bruke min "gamle" beta konto å legge til nøkkelen? Grunnen til at jeg spør er at jeg gjerne vil beholde brukernavnet fra beta kontoen.

For øyeblikket er det ikke mulig å oppgradere beta kontoen sin.

Jeg har samme kontonavn på beta som jeg har i den "ekte" versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...