Roberthawkins Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Vile dette hovedkortet https://prisguiden.no/product.php?productId=45843 og dette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73389 passe sammen? og vil det dra conan bra? Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Kjapt spørsmål - la oss si at man har 2 eller flere Priests of Mitra i en gruppe. Vil da HoT'ene stacke? Wave of Life f.eks. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet hvordan jeg får satt ned til shader 2.0 uten å gå inn i spillet? Har et stort problem med at jeg ikke ser en drit når jeg starter spillet og jeg er ganske sikker på at det er shaderen som er problemet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Kjapt spørsmål - la oss si at man har 2 eller flere Priests of Mitra i en gruppe. Vil da HoT'ene stacke? Wave of Life f.eks. Såvidt jeg vet så stacker ikke HoTs (enda). Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Vile dette hovedkortet https://prisguiden.no/product.php?productId=45843 ogdette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73389 passe sammen? og vil det dra conan bra? Det ser forholdsvis greit ut, dog jeg er ikke så flink på dette området. Du mangler alikevel strømforsyning, kabinett og harddisk. Men Prøv heller Hjelp til kjøp og salg av PC delen av forumet. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Kjører alt på fullt X16 og hele pakka 1600/1200 21" skjerm Med en 8800gtx og en 2,6 Qcpu og havner på 30 fps Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang loading da. Dette er vel et spill hvor harddisken er en flaskehals? Raptor 10.000 bedre en vanlig osv? SSD helt konge? Lagget 5-6 ganger da harddisken jobbet på 100% Har en raptor 10k rpm disk Endret 25. mai 2008 av War Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Prøve å bruke denne "guiden", men det funka ikke. 1) go to your Age of Conan -folder2) delete files named: "shader.cache", "shader.cache.local" and "shader.cache.temp" 3) launch the game directly from "AgeOfConan.exe" in the folder, DO NOT run patcher/launcher as it'll redownload the "shader.cache" and game won't boot (not for me at least) Noen som vet om noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Vile dette hovedkortet https://prisguiden.no/product.php?productId=45843 ogdette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73389 passe sammen? og vil det dra conan bra? Det ser forholdsvis greit ut, dog jeg er ikke så flink på dette området. Du mangler alikevel strømforsyning, kabinett og harddisk. Men Prøv heller Hjelp til kjøp og salg av PC delen av forumet. Joda skal bare skifte ut noen deler, tror du min MIST 5oow vil takkle dette?, blir jo de der delen, 1 eller 2 harddisker, dvd spiller. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Kjører alt på fullt X16 og hele pakka 1600/1200 21" skjermMed en 8800gtx og en 2,6 Qcpu og havner på 30 fps Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang loading da. Dette er vel et spill hvor harddisken er en flaskehals? Raptor 10.000 bedre en vanlig osv? SSD helt konge? Lagget 5-6 ganger da harddisken jobbet på 100% Har en raptor 10k rpm disk Hvis dette er det faktiske tilfellet... Så må jeg til med å formatere ! Har nemlig enn raptor selv ;p Jeg har WOW på... Vile dette hovedkortet https://prisguiden.no/product.php?productId=45843 ogdette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73389 passe sammen? og vil det dra conan bra? Det ser forholdsvis greit ut, dog jeg er ikke så flink på dette området. Du mangler alikevel strømforsyning, kabinett og harddisk. Men Prøv heller Hjelp til kjøp og salg av PC delen av forumet. Joda skal bare skifte ut noen deler, tror du min MIST 5oow vil takkle dette?, blir jo de der delen, 1 eller 2 harddisker, dvd spiller. Jeg ville ikke gått for bare 500W. Gå for 750. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Synnes folk som kjører med lave innstillinger går glipp av mye grafikk og stemning. Her er to kvadratmeter med Low Og Høy Nå restartet ikke jeg spillet så forskjellene kan være enda større. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg kjører det også smooth med 8800gts. Men, spillet fryser hver gang jeg går på en (boss).. Aner ikke hvorfor. Veldig irriterende og dø hele tiden, på grunn av sånn Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Prøve å bruke denne "guiden", men det funka ikke. 1) go to your Age of Conan -folder2) delete files named: "shader.cache", "shader.cache.local" and "shader.cache.temp" 3) launch the game directly from "AgeOfConan.exe" in the folder, DO NOT run patcher/launcher as it'll redownload the "shader.cache" and game won't boot (not for me at least) Noen som vet om noe annet jeg kan prøve? får du ikke gått inn der hvor du logger inn i spillet engang? Name & Password. står settings til høyre der føre du logger inn også. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Joda skal bare skifte ut noen deler, tror du min MIST 5oow vil takkle dette?, blir jo de der delen, 1 eller 2 harddisker, dvd spiller. Ekspertene her på forumet sier at Mist bare er tull som ryker etter 1 år. Kjøp heller Corsair. Men igjen, ikke ta dette opp på dette forumet. De på Hjelp til Kjøp av PC pleier å kunne en del. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Vgard: Hver side har sin knapp, en, to, tre. Trykk 3 tre ganger. Alle går til høyre. Sånn alle veier. Eller 3, så 1. To piler til høyre, og en til venstre. Skjønner? EDIT: Dobbeltklikk for kjapp omrokkering! WOW! Utrolig effektivt! Kudos til Funcom! Hehe, takker! Da har jeg tydeligvis ikke prøvd hardt nok Takk til han andre og, fikk ikke med meg nick i farten og gidder ikke gå helt tilbake for å se. Da skjønner jeg litt mer av hvordan det virker. Synd jeg ikke får lekt meg med det før etter 17:00 i dag, siden jeg er på jobb. Men greit å tjene litt penger også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Joda skal bare skifte ut noen deler, tror du min MIST 5oow vil takkle dette?, blir jo de der delen, 1 eller 2 harddisker, dvd spiller. Ekspertene her på forumet sier at Mist bare er tull som ryker etter 1 år. Kjøp heller Corsair. Men igjen, ikke ta dette opp på dette forumet. De på Hjelp til Kjøp av PC pleier å kunne en del. Merkelig, har hatt Mist 500w i snart 2-3år, ingen problemer, det beste på marked spør du meg. <3 Endret 25. mai 2008 av nagina Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg fikk mounten og alt i level 1 på en char og level 5 på en annen. Level har med andre ord ingenting å si. har du et bilde av deg oppå mounten som du ser at du er level 1-39 Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Han har vel aldri sagt at han red på mounten. Jeg og har fått mounten min men er lvl 21.. Innlegg nr 300! THIS IS SPARTA! Endret 25. mai 2008 av vgard Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Når møter man Casilda igjen? Er level 8 og har ikek sett henne igjen:( hun skulle jo gi meg en reward Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Du blir nok skuffa. Lenke til kommentar
jezper Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som har prøvd AoC på dell xps M1330 med gode erfaringer? Har så vidt fått prøvd det selv, men det var ikke særlig imponerende. Noen tips om hvilke settings jeg burde bruke for å få så grafikken så bra som mulig? Lurer også på om noen har en aldri så liten anelse om når buddey key programmet åpner opp. Får bare beskjed om at det ikke åpner før server capasity er bra nok, men hvr lang tid vil dette ta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå