Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører alt på fullt X16 og hele pakka 1600/1200 21" skjerm

Med en 8800gtx og en 2,6 Qcpu og havner på 30 fps

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang loading da.

Dette er vel et spill hvor harddisken er en flaskehals? Raptor 10.000 bedre en vanlig osv?

SSD helt konge? Lagget 5-6 ganger da harddisken jobbet på 100%

Har en raptor 10k rpm disk

Endret av War
Lenke til kommentar

Prøve å bruke denne "guiden", men det funka ikke.

1) go to your Age of Conan -folder

2) delete files named: "shader.cache", "shader.cache.local" and "shader.cache.temp"

3) launch the game directly from "AgeOfConan.exe" in the folder, DO NOT run patcher/launcher as it'll redownload the "shader.cache" and game won't boot (not for me at least)

Noen som vet om noe annet jeg kan prøve?

Lenke til kommentar
Vile dette hovedkortet https://prisguiden.no/product.php?productId=45843 og

dette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73389

passe sammen? og vil det dra conan bra? :D

Det ser forholdsvis greit ut, dog jeg er ikke så flink på dette området. Du mangler alikevel strømforsyning, kabinett og harddisk. Men Prøv heller Hjelp til kjøp og salg av PC delen av forumet.

Joda skal bare skifte ut noen deler, tror du min MIST 5oow vil takkle dette?, blir jo de der delen, 1 eller 2 harddisker, dvd spiller.

Lenke til kommentar
Kjører alt på fullt X16 og hele pakka 1600/1200 21" skjerm

Med en 8800gtx og en 2,6 Qcpu og havner på 30 fps

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang loading da.

Dette er vel et spill hvor harddisken er en flaskehals? Raptor 10.000 bedre en vanlig osv?

SSD helt konge? Lagget 5-6 ganger da harddisken jobbet på 100%

Har en raptor 10k rpm disk

Hvis dette er det faktiske tilfellet...

Så må jeg til med å formatere !

Har nemlig enn raptor selv ;p

Jeg har WOW på...

Vile dette hovedkortet https://prisguiden.no/product.php?productId=45843 og

dette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73389

passe sammen? og vil det dra conan bra? :D

Det ser forholdsvis greit ut, dog jeg er ikke så flink på dette området. Du mangler alikevel strømforsyning, kabinett og harddisk. Men Prøv heller Hjelp til kjøp og salg av PC delen av forumet.

Joda skal bare skifte ut noen deler, tror du min MIST 5oow vil takkle dette?, blir jo de der delen, 1 eller 2 harddisker, dvd spiller.

Jeg ville ikke gått for bare 500W. Gå for 750.

Lenke til kommentar
Prøve å bruke denne "guiden", men det funka ikke.

1) go to your Age of Conan -folder

2) delete files named: "shader.cache", "shader.cache.local" and "shader.cache.temp"

3) launch the game directly from "AgeOfConan.exe" in the folder, DO NOT run patcher/launcher as it'll redownload the "shader.cache" and game won't boot (not for me at least)

Noen som vet om noe annet jeg kan prøve?

får du ikke gått inn der hvor du logger inn i spillet engang? Name & Password. står settings til høyre der føre du logger inn også.

Lenke til kommentar

Ekspertene her på forumet sier at Mist bare er tull som ryker etter 1 år. Kjøp heller Corsair. Men igjen, ikke ta dette opp på dette forumet. De på Hjelp til Kjøp av PC pleier å kunne en del.

Lenke til kommentar
Vgard:

Hver side har sin knapp, en, to, tre.

Trykk 3 tre ganger. Alle går til høyre. Sånn alle veier.

Eller 3, så 1. To piler til høyre, og en til venstre.

Skjønner? :)

EDIT: Dobbeltklikk for kjapp omrokkering!

WOW! Utrolig effektivt! Kudos til Funcom! :wee:

Hehe, takker! Da har jeg tydeligvis ikke prøvd hardt nok :D Takk til han andre og, fikk ikke med meg nick i farten og gidder ikke gå helt tilbake for å se. :D

Da skjønner jeg litt mer av hvordan det virker. Synd jeg ikke får lekt meg med det før etter 17:00 i dag, siden jeg er på jobb. Men greit å tjene litt penger også.

Lenke til kommentar

Ekspertene her på forumet sier at Mist bare er tull som ryker etter 1 år. Kjøp heller Corsair. Men igjen, ikke ta dette opp på dette forumet. De på Hjelp til Kjøp av PC pleier å kunne en del.

Merkelig, har hatt Mist 500w i snart 2-3år, ingen problemer, det beste på marked spør du meg. <3

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd AoC på dell xps M1330 med gode erfaringer? Har så vidt fått prøvd det selv, men det var ikke særlig imponerende. Noen tips om hvilke settings jeg burde bruke for å få så grafikken så bra som mulig?

Lurer også på om noen har en aldri så liten anelse om når buddey key programmet åpner opp. Får bare beskjed om at det ikke åpner før server capasity er bra nok, men hvr lang tid vil dette ta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...