head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fy faen. AoC kom ikke idag heller. Og imorgen er det SØNDAG! ARRRGHHH! HATER play.com! Jeg har det samme problemet fra absolutt spill Fikk mit på dagen av AB jeg :S Bestilte på mandag... Seriøst? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Validate Key If you have a key, use it here to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription. Når jeg skal skrive inn koden for å aktivere accounten min får jeg feilmelding. InformationNo offer found for given key Check that you have typed it correctly Please contact Customer Support for further assistance Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Denne prosessen tar flere minutter og måtte gjøres pga AoC hadde avsluttet feil.Tåler ikke spillet å trykke log av nå og ikke vente i 30 sec? 3 ganger hos meg å bare jeg logger ut og trykker quit så crasher det Trengs da ikke å kjøre den der. Er bare å trykke avbryt. Hver gang jeg har kjørt den ferdig, så finner den aldri noen feil. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Til dere som har problemer med quest eller skaffe penger og lignene her er en guide. Ja den koster penger men den er grei å ha viss du står fast, selv skal jeg ikke kjøpe den. Endret 24. mai 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 JEg trykker ALLTID. Cancel. Har ikke kjørt den 1 gang ; p Litt tidlig med lvling guide imo ;p Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Til dere som har problemer med quest eller skaffe penger og lignene her er en guide. Ja den koster penger men den er gri og å viss du står fast, selv skal jeg ikke kjøpe den. Har du kjøpt den? Er pdf så er du villig til å dele? Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Synes å samle ressurser er frustrende fordi de er alltid tomme eller umulige å finne, har bare funnet 1 copper i løpet av dagen :S Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Til dere som har problemer med quest eller skaffe penger og lignene her er en guide. Ja den koster penger men den er gri og å viss du står fast, selv skal jeg ikke kjøpe den. Har du kjøpt den? Er pdf så er du villig til å dele? Les innlegget hans om igjen .. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Til dere som har problemer med quest eller skaffe penger og lignene her er en guide. Ja den koster penger men den er grei å ha viss du står fast, selv skal jeg ikke kjøpe den. Har du kjøpt den? Er pdf så er du villig til å dele? Les innlegget hans om igjen .. Kan hende at han postet før jeg redigerte det. Edit: fjen en skriveleif legg til en annen Endret 24. mai 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Validate Key If you have a key, use it here to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription. Når jeg skal skrive inn koden for å aktivere accounten min får jeg feilmelding. InformationNo offer found for given key Check that you have typed it correctly Please contact Customer Support for further assistance Du må kontakte [email protected] også si du har fått en defekt Key. du må også oppgi nr på selve Colletor's Edition boksen din, den ser du på venstre side av pakken (sølv klistremerke) og andre info som Account navn, hvor du kjøpte ditt spill osv. jeg fikk ny key av dem Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ok, tok det lang tid for deg? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Argh! nå må vel Fury få mindre folk på seg snart...... Vil lage mainen min snart Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Argh! nå må vel Fury få mindre folk på seg snart......Vil lage mainen min snart Må si det er veldig trist, flere i guildet som ikke får opprett karakter siden Create Character er disable når en server er under "heavy load", det er dog overhode ingen problemer inne på serveren Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Argh! nå må vel Fury få mindre folk på seg snart......Vil lage mainen min snart Ettersom du ikke kommer inn ville jeg tatt det som et ganske stort hint om at du ikke bør lage mainen din der... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Og akkurat når jeg skrev det ble den normal load Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som har en link til HoX boost-feat? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 jaja, får bare ha øynene på AOC skjermen hvis det var normal for noen min siden Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er sikkert den eneste som ikke har fått den men alikavell er aktiv i age of conan forumene. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som gidder å sjekke om guestpass key er fortsatt locked? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som gidder å sjekke om guestpass key er fortsatt locked? Hvor lenge skal du mase om dette? Du spurte for noen timer siden. og det har sikkert ikke skjedd noe siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå