head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som har noen anelse hvorfor /claim ikke funker? Har brukte keyene på de kortet og det står at jeg har itemsa når jeg logger inn på register.ageofconan.com..... Har oppgradert med keyen back på beginners handbook. Kan det ha noe med at jeg lagde min første figur på feil server og slettet den? Brukte ikke /claim på den figuren... Hvilken level er du? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Anim: Gå inn på spillet, skriv /claim. skriv /camp og vent til den går ut selv. Så logger du inn igjen og skriver /claim... tadaaa! Æsj, er i et helvettes bug: Escape the Keep - Disconnectet når jeg dreiv å rømte, når jeg logget inn startet jeg på thirsty dog inn! Så nå har jeg ikke et slott å rømme fra... står som nr 150 i ventekø på GM.... Lenke til kommentar
Anim Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Level 7. kan ikke få mounten, men jeg burde da vel få inventory belt og fyrverkeriet mitt.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg fikk mounten og alt i level 1 på en char og level 5 på en annen. Level har med andre ord ingenting å si. Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Æsj, er i et helvettes bug: Escape the Keep - Disconnectet når jeg dreiv å rømte, når jeg logget inn startet jeg på thirsty dog inn! Så nå har jeg ikke et slott å rømme fra... står som nr 150 i ventekø på GM.... akkuratt samme bug har jeg og er nummer 250 og går sykt greit nedover mot 0 Endret 24. mai 2008 av Quatafire Lenke til kommentar
Anim Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Får man mounten og de andre itemsa på alle figurene man lager? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Får man mounten og de andre itemsa på alle figurene man lager? ja men i et bregrensett antall tror det er 8 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Fy faen. AoC kom ikke idag heller. Og imorgen er det SØNDAG! ARRRGHHH! HATER play.com! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Fy faen. AoC kom ikke idag heller. Og imorgen er det SØNDAG! ARRRGHHH! HATER play.com! Jeg har det samme problemet fra absolutt spill Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Kan noen forklare kjapt og greit hvordan man går frem for å få items som man får i CE? Innstallerer spillet nå. Har laget meg en aoc bruker før hvor jeg registrerte forhåndsbestillingskoden. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Kan noen forklare kjapt og greit hvordan man går frem for å få items som man får i CE? Innstallerer spillet nå. Har laget meg en aoc bruker før hvor jeg registrerte forhåndsbestillingskoden. /claim Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Skriv /claim når du spiller. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Registrer spillnøkkelen (står på baksiden av manualen) på register.ageofconan.com og deretter skriv /claim i spillet. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Denne prosessen tar flere minutter og måtte gjøres pga AoC hadde avsluttet feil. Tåler ikke spillet å trykke log av nå og ikke vente i 30 sec? Endret 24. mai 2008 av War Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Ok, takk for raske svar. Da venter jeg i spenning til å prøve det ut. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Etter å ha lagt inn koden jeg fikk fra play.com på fredag, kunne jeg spille. Spilte et par timer på fredag, så dro jeg til stockholm. Nå er accounten min frozen. Om jeg ordner med gamecard(har ikke registrert det ennå), vil jeg da kunne spille? Takk. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Denne prosessen tar flere minutter og måtte gjøres pga AoC hadde avsluttet feil.Tåler ikke spillet å trykke log av nå og ikke vente i 30 sec? Du kan bare kansellere det og åpne spillet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hvor på register.ageofconan.com skal jeg plassere koden for CE? Edit: Min account er "cannseled", hva gjør jeg med dette? Endret 24. mai 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Fy faen. AoC kom ikke idag heller. Og imorgen er det SØNDAG! ARRRGHHH! HATER play.com! Jeg har det samme problemet fra absolutt spill Fikk mit på dagen av AB jeg :S Bestilte på mandag... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Denne prosessen tar flere minutter og måtte gjøres pga AoC hadde avsluttet feil.Tåler ikke spillet å trykke log av nå og ikke vente i 30 sec? 3 ganger hos meg å bare jeg logger ut og trykker quit så crasher det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå