Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 står feil der et skal stå Spell^^ hehe, ikkje alltid like lett og ha orden på alt for Funcom Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som også har noe bugger med mappen ? Jeg har det, alt blir grått og det eneste jeg ser på mappen er jeg ( den pila ) og alle andre sånne quester, kryss, spørsmålstegn osv.. Tilogmed minimappen blir sånn.. Men worldmappen blir ikke det Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) EDIT: En kjapp innføring i bruk av skjold? Ctrl+1 osv har jeg skjønt, men.. at.. Endret 24. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Du må bare vente litt så dukker det opp, er sånn hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som også har noe bugger med mappen ? Jeg har det, alt blir grått og det eneste jeg ser på mappen er jeg ( den pila ) og alle andre sånne quester, kryss, spørsmålstegn osv.. Tilogmed minimappen blir sånn.. Men worldmappen blir ikke det Samme skjer ofte med meg og. Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Tror jeg skjønte det med skjoldene. Tallene står for hvor man vil ha mest fokus på beskyttelse, og. Ja. Greit nok, men litt fomlete i kamp... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 ang. skjold. ctrl+4 resetter de.. Ellers skjer det litt av hvert når jeg prøver meg frem. Av og til går alt til venstre ved ctrl+1 og av og til går bare 1 til venstre, mens av og til skjer det ingenting. Virker som de er litt bugga for meg. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som også har noe bugger med mappen ? Jeg har det, alt blir grått og det eneste jeg ser på mappen er jeg ( den pila ) og alle andre sånne quester, kryss, spørsmålstegn osv.. Tilogmed minimappen blir sånn.. Men worldmappen blir ikke det Samme skjer ofte med meg og. Ja faen, jævelig irriterende! Finner aldri questra mine :S Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Vgard: Hver side har sin knapp, en, to, tre. Trykk 3 tre ganger. Alle går til høyre. Sånn alle veier. Eller 3, så 1. To piler til høyre, og en til venstre. Skjønner? EDIT: Dobbeltklikk for kjapp omrokkering! WOW! Utrolig effektivt! Kudos til Funcom! Endret 24. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Angående skjold-systemet: For å flytte all beskyttelse over på en plass holder du inne Ctrl og dobbelklikker på 1, 2 eller 3. For å flytte bare ett "skjold" trykker du først Ctrl + nummeret til det "skjoldet" du vil flytte, deretter Ctrl + nummeret til den plassen du vil flytte det til. Har ikke tid til å logge inn for å sjekke akkurat nå, men mener det er slik. Eventuelt er det motsatt, dvs. at du først velger hvor du vil ha det, for deretter å velge hvilket du vil flytte. For å resette så gjør du som vgard sier, trykker Ctrl + 4. Husker ikke om dette må være dobbeltklikk. Artig ordning, men foreløpig ser jeg ikke helt nytten i det EDIT: Bah, glemte refresh. Binko vant. Endret 24. mai 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 WOHOO! *danse på lik* Man må dobbelklikke ctrl+4 ja. Lenke til kommentar
Lentaro Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 noen som har den samme buggen som meg at effectene på spellsa ikke er der? Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor finner jeg disse tradepostene henne? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har bestilt det fra abseluttspill.no men hvet ikke hvor pakken min er bestilte 22.Men den er ikke kommet og har ikke sporings nummer heller :O. Har et "ordrenummer" men det går ikke ann og skrive inn på posten Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Huff, nå er der bare å vente til det blir ledig plass på fury... går nok rundt 11 forhåpentligvis. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Finnes det Questeside som wows thottbot? Snik deg forbi vaktene og klatre opp på taket quest. Klarer ikke snike forbi på lvl 5 og klarer heller ikke klatre^^ Er det lvl 5 Q? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 viss du først har komt deg inn på fury, er du da sikret plass der? at det ikkje blir noe kø de neste gangene du skal logge på? har tenkt og begynne på fury selv når AOC kommer fra elkjip. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 database viss du først har komt deg inn på fury, er du da sikret plass der? at det ikkje blir noe kø de neste gangene du skal logge på?har tenkt og begynne på fury selv når AOC kommer fra elkjip. Tror det er sånn at man ikke kan lage characters på heavy load servere, og at man kan lage når de er normale(Skjer seint). Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva? Hvor? Dying? Det heter ikke "dieing" hvis det er det du tror? Men jeg er vel blind, som vanlig. ONTOPIC: VENNER! Fra: Binko! Emne: TRENGER VENNER! 10 Dark Templar ser etter kamerater på serveren "Wildsoul". Hilsen meg, aka Kheash! Jeg er lvl 11 HoX på Wildsoul, bare ta kontakt Navn i spillet: Wildex Lenke til kommentar
Anim Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Noen som har noen anelse hvorfor /claim ikke funker? Har brukte keyene på de kortet og det står at jeg har itemsa når jeg logger inn på register.ageofconan.com..... Har oppgradert med keyen back på beginners handbook. Kan det ha noe med at jeg lagde min første figur på feil server og slettet den? Brukte ikke /claim på den figuren... Endret 24. mai 2008 av Anim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå