Loeve Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Prestene er de klart beste på mange samtidig, hvis det er det du er gira på. Lenke til kommentar
ht! Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 noen som har et nummer jeg kan kontakte får support? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 er lvl 9 og alle random questene i tortage gir ikke noe xp?, er det sånn i starten? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er du sikker på at de ikke gjør det? Du får ikke experience før du er ferdig med hele quest-linjen og har mottatt belønning. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Takker så Age Of Conan utspiller seg ikkje på hele det kartet du linket til, bare en del av det? Bare en liten del ja. Cimmeria, Aquilonia, Stygia, øygruppen Barachan Isles utenfor Zingara, Border Kingdoms og grensen mellom Aquilonia og Nemedia. Er i hvert fall det jeg har fått med meg til nå. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) I og med at jeg spiller lite og ingenting på PC for tiden, men likevel tilbringer en del tid ved den, vurderer jeg AOC litt. Så spørsmålet mitt er som følger: Er dette et spill for oss som liker å spille litt casual, en time her og en halvtime der? Dette er et veldig fint casual spill ja, det er hvertfall min mening. Har spilt litt gjevnt og trutt siden 17. mai, ikke noe hardcore, bare tatt et par quest her og der og er allerede lvl 20 på min conquerer. Ganske forskjellig fra WoW syns jeg. Du kan jo selv velge hva du vil gjøre, om du vil kjøre på, eller bare 'chillaxe' i en by og snakke i general chat. Go for it, få deg hvertfall en buddy key når det blir aktivert. *EDIT* Må også legge til at jeg har endel chars på lvl 8-11 som jeg ikke gadd spille videre.. Så det går fort å levle, hvertfall i begynnelsen. Endret 24. mai 2008 av vgard Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 De hvite skjold-symbolene i fight.. Indikerer de hvor du SKAL slå, eller hvor SKJOLDET er? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hvor skjoldet er.. jeg gjør mest skade når jeg slår motsatt av de hvite. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 De hvite skjold-symbolene i fight.. Indikerer de hvor du SKAL slå, eller hvor SKJOLDET er? De viser hvor sjoldet er Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Okei! En annen ting. Hjelper egentlig Endurance og Run Speed noe som helst? Av feats? Virker ikke sånn... Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hummmm... Spillet hang seg, og kræsja under loading i ste, og nå må jeg laste ned en 600+MB patch om igjen =S Sitter spilelt og skriver på sine egne data filer mens den loader??? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Okei! En annen ting. Hjelper egentlig Endurance og Run Speed noe som helst? Av feats? Virker ikke sånn... Jeg tror jeg løper fortere nå enn tidligere, men jeg synes ikke Endurance har hjulpet noe særlig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 De hvite skjold-symbolene i fight.. Indikerer de hvor du SKAL slå, eller hvor SKJOLDET er? Hvor skjoldet ER Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 UFF!. Gjør "the awakening3". Der jeg skal (escape from the keep). Også når jeg fløy rundt inni der og slakta, så klikka skjermbilted, fikk liksom et "teppe" over hele skjermen, som gjorde så jeg ikke så noooen ting. Så jeg lukka spillet, og når jeg starta det opp igjen så var jeg i byen igjen. Hos quest giveren. Men jeg hadde fortsatt questet der jeg må rømme. Så, nå får jeg ikke fullført det, og jeg får heller ikke deleta det. Også har jeg vært nr 155 i gm kø nå i 20 min.. Jeg kommer ikke nermere nr 1 liksom. Noe lignende skjedde meg også, jeg logget ut i natt mens jeg var inne i keepet, og da jeg kom på i ettermiddag var jeg plutselig utav keepet. Eneste løsningen jeg fant var å gå til han duden i innet og velge å hoppe over det questet og over på neste destiny-quest. Gikk jo glipp av rewarden, men jeg ville jo komme meg videre. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er buddy keyen fortsatt locked? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er buddy keyen fortsatt locked? Enkelt svar, JA Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Never mind.. Endret 24. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skriveleif i HoX feat ;D Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva? Hvor? Dying? Det heter ikke "dieing" hvis det er det du tror? Men jeg er vel blind, som vanlig. ONTOPIC: VENNER! Fra: Binko! Emne: TRENGER VENNER! 10 Dark Templar ser etter kamerater på serveren "Wildsoul". Hilsen meg, aka Kheash! Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva? Hvor? Dying? Det heter ikke "dieing" hvis det er det du tror? Men jeg er vel blind, som vanlig. ONTOPIC: VENNER! Fra: Binko! Emne: TRENGER VENNER! 10 Dark Templar ser etter kamerater på serveren "Wildsoul". Hilsen meg, aka Kheash! Sepll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå