lolvik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Aaargh vanskelig å velge class her.. Spiller Necromancer på Hyrkania i level 14 som main, men.. Har en conqueror 10 og lager meg en Dark Templar på wildsoul nå... USIKKER! Så mange valg! Prøv ranger ! Har selv enn lvl 36 ranger nå : ) Er stor fornøyd. Bow i pve, crossbow i pvp. Kan onehitte folk med piercing shot med crosbow : D Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 "If you are unable to create an account with your pre-order key, and itis after May 20th, you need to wait for your retail copy. Pre-order keysceased to be viable account creation keys once the game went to widelaunch. You will first need to register your retail key. At that point,you will be able to add your pre-paid key." HELP ME!! hva skal jeg gjøre da? Ingen som vet noe? :S hva er problemet? får du ikke registrert pre-paid selvom du har registrert kontoen din med retail-key? En venn her som skal registrere CD-keyen sin, så måtte han sende mail fordi CD-keyen var noe feil med et eller annet. Så fikk han tilbake det svaret over Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Tror jeg skal spille ranger men jeg lurer på om den er god på flere en 1 fiende? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg får sånne gule flekker på diverse gjenstander og på bakken når jeg stiller Shader på 3.0 Har 8800GTS med nyeste driver, så trur ikke det kan være det. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noem assasins som har gjort awakening 2? Når jeg skal inn i huset til Ulric? Kommer ikke inn fordi det sier jeg ikke har det rette questet når alt tilsier at det er dit jeg skal! Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Skriver det med den koden på en annen måte, håper folk kan svare nå ;D En venn av meg fikk idag AoC CE fra komplett.no.. Ikke fått noe sånn kode for early acces eller noe, bare CD-key i pakka.. Hvordan går han frem for å lage accounten?? Og når han skriver inn koden på baksiden av den boka med class o.l inni får han denne feilmeldinga på https://register.ageofconan.com/account: You have recieved a broken cdkey Please read the information below for further assistance. We apologize that your key is part of a batch that needs to be swapped to allow user registration. Wtf, noen plz? Endret 24. mai 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hele mapet i Age Fo Conan, er det hele conan universet? eller er det mer som kan bli låst opp sener i patcher/tillegspakker? kunne tenkt meg og lest om resten Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ey, har et lite spørsmål her. Når jeg spiller singleplayer i nattmodus og skal ta båten ut til en plass, eller inn i ei grotte eller noe sånnt, så kommer det noe med "bound to "vennen min" Hva menes med det? Jeg kan velge "enter" og "unbind". Hm... Jeg har ikke utforsket "unbind" muligheten. Og det høres litt rart ut at man kan velge unbind på den første gangen mån går inn. Men lurer på om ikke det betyr å resette instancen. Altså hvis man har vært inne og drept mobs, går ut og kommer inn igjen, så er de mobsa fremdeles døde. Ved å unbinde, resetter man instancen. Og alt starter på nytt igjen. Mobsa vil være levende igjen. Endret 24. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Det spillbare området er bare en liten del av Hyboria i sin helhet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Det spillbare området er bare en liten del av Hyboria i sin helhet. ah ok. noen plass eg kan lese om resten av universet? eventult bilder? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noem assasins som har gjort awakening 2? Når jeg skal inn i huset til Ulric? Kommer ikke inn fordi det sier jeg ikke har det rette questet når alt tilsier at det er dit jeg skal! Du skal følge etter Ulric når han går ut av huset, ikke bryte deg inn i det. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Dårlig start ja , registrert, kan logge inn på nett men feil passord i selve spillet kommer ingen veg. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Ey, har et lite spørsmål her. Når jeg spiller singleplayer i nattmodus og skal ta båten ut til en plass, eller inn i ei grotte eller noe sånnt, så kommer det noe med "bound to "vennen min" Hva menes med det? Jeg kan velge "enter" og "unbind". Hm... Jeg har ikke utforsket "unbind" muligheten. Og det høres litt rart ut at man kan velge unbind på den første gangen mån går inn. Men lurer på om ikke det betyr å resette instancen. Altså hvis man har vært inne og drept mobs, går ut og kommer inn igjen, så er de mobsa fremdeles døde. Ved å unbinde, resetter man instancen. Og alt starter på nytt igjen. Mobsa vil være levende igjen. Men det er jo veldig merkelig siden det er på singleplayer delen og de andre har jo ingen innvirkning på det. ? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 UFF!. Gjør "the awakening3". Der jeg skal (escape from the keep). Også når jeg fløy rundt inni der og slakta, så klikka skjermbilted, fikk liksom et "teppe" over hele skjermen, som gjorde så jeg ikke så noooen ting. Så jeg lukka spillet, og når jeg starta det opp igjen så var jeg i byen igjen. Hos quest giveren. Men jeg hadde fortsatt questet der jeg må rømme. Så, nå får jeg ikke fullført det, og jeg får heller ikke deleta det. Også har jeg vært nr 155 i gm kø nå i 20 min.. Jeg kommer ikke nermere nr 1 liksom. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 I og med at jeg spiller lite og ingenting på PC for tiden, men likevel tilbringer en del tid ved den, vurderer jeg AOC litt. Så spørsmålet mitt er som følger: Er dette et spill for oss som liker å spille litt casual, en time her og en halvtime der? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 fortsatt nr 155. damn it Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Tror jeg skal spille ranger men jeg lurer på om den er god på flere en 1 fiende? Tje. Man må ha litt kordinasjon da. Ettersom man må bytte våpen myye. shift+r. Etter som du bør bruke melee når de kommer nært deg. Også får de enn melee ability som slower fiendene. Noe som gir deg mulighet til å springe tilbake osv. Samt de har trap de kan bruke. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 ah ok. noen plass eg kan lese om resten av universet? eventult bilder? Kart - http://www.conan.com/hyboria.jpg Lore - http://www.conan.ch/conanonline/ (Legends and Lore) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Takker så Age Of Conan utspiller seg ikkje på hele det kartet du linket til, bare en del av det? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Tror jeg skal spille ranger men jeg lurer på om den er god på flere en 1 fiende? Tje. Man må ha litt kordinasjon da. Ettersom man må bytte våpen myye. shift+r. Etter som du bør bruke melee når de kommer nært deg. Også får de enn melee ability som slower fiendene. Noe som gir deg mulighet til å springe tilbake osv. Samt de har trap de kan bruke. Tror jeg prøver meg litt fram med ranger og babarian eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå