Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kløpte spillet nå , kaos i butikken enda, alle forran meg og alle bak meg hadde conan i hånda og telefonen ringer 24/7 med folk som lurer på om de har conan inne.

Noer kulturer å anbefale? Av de 3.

Conan! Gife

111cz7.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

"If you are unable to create an account with your pre-order key, and itis after May 20th, you need to wait for your retail copy. Pre-order keysceased to be viable account creation keys once the game went to widelaunch. You will first need to register your retail key. At that point,you will be able to add your pre-paid key."

HELP ME!!

hva skal jeg gjøre da?

Lenke til kommentar
Noer kulturer å anbefale? Av de 3.

Det har aboslutt ingenting å si. Eneste forskjellen er utseende, forskjellige klasse muligheter og ulike starter områder. Du må queste i alle starter områdene uansett.

Så gå først etter klassen du vil spille, så etter hvilket utseende du liker best for å finne ut rase.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
"If you are unable to create an account with your pre-order key, and itis after May 20th, you need to wait for your retail copy. Pre-order keysceased to be viable account creation keys once the game went to widelaunch. You will first need to register your retail key. At that point,you will be able to add your pre-paid key."

HELP ME!!

hva skal jeg gjøre da?

Ingen som vet noe? :S

Lenke til kommentar

HELP ME!!

hva skal jeg gjøre da?

Ingen som vet noe? :S

hva er problemet? får du ikke registrert pre-paid selvom du har registrert kontoen din med retail-key?

Lenke til kommentar

Ey, har et lite spørsmål her. Når jeg spiller singleplayer i nattmodus og skal ta båten ut til en plass, eller inn i ei grotte eller noe sånnt, så kommer det noe med "bound to "vennen min" Hva menes med det? Jeg kan velge "enter" og "unbind".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...