Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget med Guardian er vel å være tank endgame, derfor har ikke klassen så alt for stor damage output samenlikna med andre klasser.

Jo, men ta F.eks wow. Som tank gjør du ikke mye skade, men til gjengjeld tar du ikke mye skade heller. Men Guardian tar du mye skade i tillegg til at du gjør lite. Men som nevnt tidligere er det godt mulig at jeg spiller klassen helt feil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Har et spørsmål. På den CanYouRunIt-testen står det at skjermkortet mitt er for dårlig, men også at den består alt det nedenfor;

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 256 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 2.0

Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 2.0

Kan jeg kjøre det, eller kan jeg ikke?

Lenke til kommentar
Poenget med Guardian er vel å være tank endgame, derfor har ikke klassen så alt for stor damage output samenlikna med andre klasser.

Jo, men ta F.eks wow. Som tank gjør du ikke mye skade, men til gjengjeld tar du ikke mye skade heller. Men Guardian tar du mye skade i tillegg til at du gjør lite. Men som nevnt tidligere er det godt mulig at jeg spiller klassen helt feil.

Bare slapp litt av, det bedrer seg etterhvert :)

Ved level 30 så kan du ha 6mobs på deg uten å knapt miste liv

Lenke til kommentar

FAAEEEN!!! :realmad::wallbash:

Din ordre på Age of Conan - Collector's Edition‏

From: SupportNO CDON.COM ([email protected])

Sent: Friday, May 23, 2008 9:43:14 AM

To: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Beste kunde!

Vi må dessverre gi beskjed om at du som har bestilt Age Of Conan: Hyborian Adventures – Collector’s Edition ikke kommer til å få ditt spill den 23 mai som tidligere lovet.

Vår leverandør har ikke kunnet levere det antall spill som vi har blitt lovet, noe som har gjort at vi har tatt imot flere forhåndsbestillinger enn hva vi kan levere. Da spillet kommer i et begrenset opplag, kan vi ikke garantere at du vil få spillet ved en senere anledning, og vi har derfor blitt nødt til å avbestille din bestilling.

Vi beklager det inntrufne, og som et plaster på såret vil vi gi deg et gavekort til en verdi av kr 100, som du kan bruke på CDON.COM

Kode for aktivering av gavekortet: xxxxxxx

For å bruke ditt gavekort fyller du i koden ovenfor i feltet rabattkode. Feltet finner du i steg 1 når du logger inn til kassen. Koden er gyldig i seks måneder fra dagens dato.

Om du velger å kjøpe den vanlige versjonen av Age Of Conan: Hyborian Adventures på CDON.COM

sender vi deg en kode som gjør at du kan spille spillet som om det var en Collector's Edition. Denne koden får du via e-post i samband med at vi leverer spillet. Koden aktiveres når du installerer spillet på din PC. OBS! Dette tilbudet gjelder til og med 2008-06-30.

Med vennlig hilsen

CDON.COM

Lenke til kommentar
Har et spørsmål. På den CanYouRunIt-testen står det at skjermkortet mitt er for dårlig, men også at den består alt det nedenfor;

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 256 MB

Hvilket skjermkort har du? Såvidt jeg vet har til og med de svakeste skjermkortene de funksjonene du nevner.

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen effekt med /claim :(

Står det på register.ageofconan.com at du har de items tilgjengelige? Cloak ring bag osv.

Jeg slet med det samme selv, til jeg skjønte at jeg ikke hadde gått helt igjennom hele opplegget med å registre CE nøkkelen min.

Man må velge å update kontoen sin istede for å lage en ny, og så må man velge visa på nytt ( bekrefte betalingsmåten ) for så å få i grønn skrift, godtkjent oppdatering av konto eller noe slik.

Om alt det er gjort er det nok bare å smøre seg med tolmodighet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Hvilket skjermkort har du? Såvidt jeg vet har til og med de svakeste skjermkortene de funksjonene du nevner.

Radeon X600 256MB Hypermemory

Skal kjøpe ny PC, men lurer på om jeg kan spille på denne PC-en til den nye pcen kommer.

Lenke til kommentar
Bare meg som synes spillet virker litt uferdig ?

Syns det gjør det, vet ikke hvorfor, men måten føttene treffer bakken for eksempel syns jeg er litt merkelig..

Tja, jeg synes kampsystemet så langt er skuffende - en merker ikke kraften i det man gjør liksom - sml. litt med oblivion jeg da.

Lenke til kommentar

Heisann, jeg lurer da på å kjøpe Age of Conan siden jeg er møkka lei av WoW atm.

Men jeg vet ikke hva class jeg skal være om jeg starter :p Har ikke noen peiling på AoC classene så om noen kunne gitt litt info hadde det vært flott ;)

Lenke til kommentar

Det finnes massevis av informasjon i de respektive trådene for klassene om du bare leter rundt litt. Alle klassene i AoC er hybrider til en viss grad, så det blir bare vagt om en skal dra direkte paralleller til klasser i World of Warcraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...