nagina Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kan noen bekrefte at det er 5 angrepsrettninger senere i spillet? At det bare er i begynnelsen vi har 3? Så hvordan ville de 2 andre være? Spør du meg så vil det være altfor rotete å ha 5 attack directions. Endret 3. mai 2008 av nagina Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kan noen bekrefte at det er 5 angrepsrettninger senere i spillet? At det bare er i begynnelsen vi har 3? Så hvordan ville de 2 andre være? Skrått nedover til høyre, og til venstre. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kan noen bekrefte at det er 5 angrepsrettninger senere i spillet? At det bare er i begynnelsen vi har 3? Varierer fra klasse til klasse. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 ja det er 5 for de fleste melee klasser. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har attack directions noen betydning i PvP annet enn at skills krever forskjellige retninger som "follow up" attacks? Det shielding systemet virket rimelig åndssvakt, og etter det jeg har hørt gjelder det kun for PvE. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har attack directions noen betydning i PvP annet enn at skills krever forskjellige retninger som "follow up" attacks? Det shielding systemet virket rimelig åndssvakt, og etter det jeg har hørt gjelder det kun for PvE. Motstanderen din kan skifte side på skjoldet sitt når som helst, akkurat som du kan skifte retning på angripene dine hele tiden. Jo mer skjold du treffer jo mindre skade gjør du. Så svaret er vel : Ja. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 noen som vet om det er noen side for quests items etc for conan? Sånn som thottbot, wowhead osv er til wow? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 noen som vet om det er noen side for quests items etc for conan? Sånn som thottbot, wowhead osv er til wow? regner med det kommer etter spillet er ute? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Personlig vil jeg la være å besøke en side som det nå. Både pga det som skjedde med wowhead noen måneder tilbake, og fordi det rett og slett er juks og hente informasjon og veiledning på nett.. Nei til aochead! EDIT: Men som enhver erfaren wowspiller vet, var wowhead (sier wowhead, andre bruker/te sikkert thottbot og allakhazam og..) et kjekt og handy verktøy. Alikevel skal jeg prøve å unngå disse sidene. Endret 3. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 noen som vet om det er noen side for quests items etc for conan? Sånn som thottbot, wowhead osv er til wow? trenger nok ikke det da de fleste quest er merket på kartet så du finner frem. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 noen som vet om det er noen side for quests items etc for conan? Sånn som thottbot, wowhead osv er til wow? trenger nok ikke det da de fleste quest er merket på kartet så du finner frem. det er jo veldig handy da! for når jeg game lotro gikk det i dynamic-map på den andre skjermen;D Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Aiight, Open Beta så langt har vært noe ordentlig dritt for det meste. Største problemet er at vi har fått en veldig gammel client som de bruker for å teste spillet, istedenfor å gi ut den nyeste clienten som har eliminert mange av de problemene. Førsteinntrykket for de fleste som spiller Open Beta er nå ødelagt, og dette vil kun føre til en ting: økonomisk tap for Funcom. Btw, AoC er så langt questmessig dobbelt så enkelt som WoW, det er som nevnt tidligere piler som viser deg ALT, hvor du skal hele tiden. Jeg håper inderlig dette er ikke et system som er gjennomført på alle quests i spillet, for da har de klart å ødelegge det aspektet rimelig bra også. Har kansellert min preorder av AoC og venter på reviews av spillet. Endret 3. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du sier selv det er en tidlig versjon dere har fått servert, liker det ikke og kansellerer? Greit nok. Men hva er egentlig FC`s plan med å betae alpha? Den var litt fiffig, hva. *dulte i med albue* EDIT: Da jeg selv ikke har deltatt i betaen, og kun har det de som har gjort det sier å gå etter, har jeg en kommentar til dere andre der ute som heller ikke har prøvd; Tilbakemeldingene som kommer er utrolig spredt. Noen er så fantastisk imponert at de vet ikke hva, andre... kansellerer forhåndsbestillingen. Personlig skal jeg slutte å se etter tilbakemeldinger, og heller se etter viktige thingies fra Funcom. Desutten har jeg eksamen snart. Endret 3. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Aiight, Open Beta så langt har vært noe ordentlig dritt for det meste. Største problemet er at vi har fått en veldig gammel client som de bruker for å teste spillet, istedenfor å gi ut den nyeste clienten som har eliminert mange av de problemene. Førsteinntrykket for de fleste som spiller Open Beta er nå ødelagt, og dette vil kun føre til en ting: økonomisk tap for Funcom. Btw, AoC er så langt questmessig dobbelt så enkelt som WoW, det er som nevnt tidligere piler som viser deg ALT, hvor du skal hele tiden. Jeg håper inderlig dette er ikke et system som er gjennomført på alle quests i spillet, for da har de klart å ødelegge det aspektet rimelig bra også. Har kansellert min preorder av AoC og venter på reviews av spillet. Hva er problemet utenom questene? Selv har jeg bare oppdaget et fåtalls buggs. Og at de fleste Open Beta spillerne er skuffet er bare tull. Det er bare dem som skriker høyest. Hvis du ikke liker pilene er det vel bare til å ikke kikke på dem? Selv brukte jeg alltid thottbot når jeg gjorde quester i WoW. I AoC slipper man det. Veldig greit og enkelt. Endret 3. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Erasus, nå må ikke du tro at ditt syn er det ensetste, så å slå rundt seg med de fleste etc er ganske feil. Har lest minst like mange positive svar på betaen som negative på dette og aoc forumet. Du har også kun gjort noob quests, eller syntes du lv 1-10 questene i wow er veldig krevende? Endret 3. mai 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Grunnen til at jeg kansellerer min order er at jeg er veldig skeptisk til Funcom sine developers etter at vi som er i "Open Beta" får servert en møkkaclient for stresstesting, ikke har dem engang kommet med en god grunn til hvorfor vi spiller på en utdatert client, at debugger er inne er jo greit. Problemet er at førsteinntrykket spiller en vesentlig rolle i dette tilfellet og det jeg har sett så langt er det ikke noe å håppe i taket for. Fullstendig mangel på kommunikasjon fra Funcom er også et stort problem her. Det jeg har sett som har fungert uten at spillet gikk til helvette eller frøs, har ikke overbevist meg i noen grad, det er ingenting "revolusjonerende" eller "innovativt" ved spillet. Funcom som releaser spillet om 2 uker har gjort den største feilen ever: De har gitt 50.000 spillere en førsteinntrykk som ikke ligner grisen. Jeg er langt fra den eneste som er skuffet over det jeg fikk servert. Men ja, det er også spillere som er kjempefornøyd, Christeven. Endret 3. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 nehei? hvor har du prøvd dette combatsystemet før da? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Nå er du igjenn igang med at alle har fått et dårlig førsteintrykk, alle har ikke det. du hadde kansje for høye forventninger, og er veldig lett å si noe ikke er nyskapende etter et par timer i betaen. Eller har du prøvd mounted combat, city building, sieges etc? virker mest som du er sur over at du fikk prøve en eldre build.. edit: eller mener du han her lyver? og egentlig fikk et dårlig førsteintrykk. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946990 Endret 3. mai 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg refererer naturligvis til kun lvl 1-13 for øyeblikket, førsteinntrykket mitt er hvertfall ødelagt, dermed blir det å vente på reviews før jeg så mye som legger en krone i AoC. Personlig anbefaler jeg de som ikke er i open beta til å vente og gjøre det samme. Vent på anmeldelser, eventuelt video reviews av nyeste client de skal bruke på release og se om det er noe for dere. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Grunnen til at jeg kansellerer min order er at jeg er veldig skeptisk til Funcom sine developers etter at vi som er i "Open Beta" får servert en møkkaclient for stresstesting, ikke har dem engang kommet med en god grunn til hvorfor vi spiller på en utdatert client, at debugger er inne er jo greit. Ja nettopp, det er en stresstest. Betaen eksisterer ikke for at vi skal få spille, men for at Funcom skal teste serverne. Problemet er at førsteinntrykket spiller en vesentlig rolle i dette tilfellet og det jeg har sett så langt er det ikke noe å håppe i taket for. Fullstendig mangel på kommunikasjon fra Funcom er også et stort problem her. Det jeg har sett som har fungert uten at spillet gikk til helvette eller frøs, har ikke overbevist meg i noen grad, det er ingenting "revolusjonerende" eller "innovativt" ved spillet. Mangel på kommunikasjon? Ja kanskje. Det er en del jeg har måttet finne ut på egenhånd. Men når jeg spurte om hjelp fra Funcom gjennom - https://betaregister.ageofconan.com/support Fikk jeg svar i løpet av 20 minutter. Selv har det krasjet et par ganger, og jeg har mistet kontakten med serveren en del. Men som sagt, det er beta. Jeg hadde aldri forventet noe annet. Syns du spillet virket revolusjonerende og innovativt før du prøvde Open Beta? Hva fikk deg til å bytte mening. Fordi i Open Beta er det bare opp til lvl 13, som gir 67 levler igjen når hele spillet kommer ut... Syns det høres litt rart ut at du gjør slike antagelser basert på de 13 første levlene. Funcom som releaser spillet om 2 uker har gjort den største feilen ever: De har gitt 50.000 spillere en førsteinntrykk som ikke ligner grisen. Jeg er langt fra den eneste som er skuffet over det jeg fikk servert. Men ja, det er også spillere som er kjempefornøyd, Christeven. Har ikke sett noen i guildet mitt klage, alle har det fantastisk. Og de fleste klagene jeg har sett på AoC forumet er småsaker som fort kan fikses opp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå