Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går fikk vi i Axemen opp resten av byene i tier 1, mangler mur rundt da :)

Hvordan fikk dere til det?

Alt vi prøver å bygge er bugga (uten om keepet)

Og plis be folka deres slutte å ganke, snakker om lavmål å angripe andre når de har 10% HP igjen og sloss mot flere mobs.

Lenke til kommentar
I går fikk vi i Axemen opp resten av byene i tier 1, mangler mur rundt da :)

Jeg sjekka nå, dere har jo ikke på noen måte fått opp alt uten om murene ;)

Men hvordan fikk dere opp Trade Post, vår er stuck in building og vi har nå vente over 18timer i GM kø..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
JEG finner ikke ut hvordan jeg resetter feat pointsa mine! Kan jeg gjøre det i tortage? hjelp :)

bump

Gå ned til kaia. Det står det en feat trainer, ved den lange stigen.

Lenke til kommentar

Er det bare meg elle rer guardian en helt elendig clas?

Jeg får ikke til noe med Guardian i level 9. SKal innrømme at det er godt mulig at det er jeg som gjør noe feil, men sånn jeg ser det er det guardian som suger.

Du kan blocke, men du tar fortsatt like yme skade. Med andre ord du både gjør lite skade og tar mye skade.

Lenke til kommentar

Guradian er akkurat sånn som den burde være, level 9 da har du ikke noe grunnlag på å si noe som helst, du har ikke engang fått deg noen skikkelige comober eller fått noen feat poeng ;)

På level 30 så kan en shield guardian ha over 6mobs på seg uten å knapt miste liv, mens jeg som Barbarian dør om jeg får 3 av de..

Guardian tåler ekstremt mye og samtidig tar passe damage..

Lenke til kommentar

Nei? En venn av meg er Conqueror han tok 3 level 17 i level 14. Han har 2h, gjør mye skade og AoE. Jeg som guardian. Gjør lite skade og skjoldet jeg har med meg er så og si verdiløst. Selv om jeg aktivt står å blocker tar jeg fortsatt skade og i tillegg bruker jeg opp stamina samtidig som jeg ikke gjør noe skade.

Skjønner virkelig ikke hvordan Guardian kan være bra på noen måte.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...