KongKarlsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) JEG finner ikke ut hvordan jeg resetter feat pointsa mine! Kan jeg gjøre det i tortage? hjelp bump Endret 24. mai 2008 av when Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 I går fikk vi i Axemen opp resten av byene i tier 1, mangler mur rundt da Hvordan fikk dere til det? Alt vi prøver å bygge er bugga (uten om keepet) Og plis be folka deres slutte å ganke, snakker om lavmål å angripe andre når de har 10% HP igjen og sloss mot flere mobs. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 I går fikk vi i Axemen opp resten av byene i tier 1, mangler mur rundt da O RLY? Jeg søker guild... :] Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nvidia Geforce 7900, Vista 64 eller 32-bit (husker ikke nøyaktig) og han spiller på en bærbar. Vista 32bit: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_175.16_whql.html Vista 64bit: http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_175.16_whql.html Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 I går fikk vi i Axemen opp resten av byene i tier 1, mangler mur rundt da Jeg sjekka nå, dere har jo ikke på noen måte fått opp alt uten om murene Men hvordan fikk dere opp Trade Post, vår er stuck in building og vi har nå vente over 18timer i GM kø.. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 JEG finner ikke ut hvordan jeg resetter feat pointsa mine! Kan jeg gjøre det i tortage? hjelp bump Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Oi. PvP servere var ikke morsomt. *reroller til PvE* Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 JEG finner ikke ut hvordan jeg resetter feat pointsa mine! Kan jeg gjøre det i tortage? hjelp bump Gå ned til kaia. Det står det en feat trainer, ved den lange stigen. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 JEG finner ikke ut hvordan jeg resetter feat pointsa mine! Kan jeg gjøre det i tortage? hjelp bump Gå ned til kaia. Det står det en feat trainer, ved den lange stigen. ok, takk =) Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 JEG finner ikke ut hvordan jeg resetter feat pointsa mine! Kan jeg gjøre det i tortage? hjelp bump Gå ned til kaia. Det står det en feat trainer, ved den lange stigen. ok, takk =) er han usynlig elns? :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 PVE > PVP serverne :] *Søker guild* Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har enda ikke blitt ganka (bortsett fra av noen jævla Axemen's) på Fury Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er det bare meg elle rer guardian en helt elendig clas? Jeg får ikke til noe med Guardian i level 9. SKal innrømme at det er godt mulig at det er jeg som gjør noe feil, men sånn jeg ser det er det guardian som suger. Du kan blocke, men du tar fortsatt like yme skade. Med andre ord du både gjør lite skade og tar mye skade. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Guradian er akkurat sånn som den burde være, level 9 da har du ikke noe grunnlag på å si noe som helst, du har ikke engang fått deg noen skikkelige comober eller fått noen feat poeng På level 30 så kan en shield guardian ha over 6mobs på seg uten å knapt miste liv, mens jeg som Barbarian dør om jeg får 3 av de.. Guardian tåler ekstremt mye og samtidig tar passe damage.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ok, så jeg suger fordi jeg er lav level eller gjør jeg noe feil? Kan så vidt ta 2 mobs om gangen. 3 og ejg er død Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har omtrent samme erfaringa, får ikke helt til å dodge skikkelig enda tror jeg. Regner dog med at det blir bedre etter hvert som jeg blir vant med spillestilen samt får nye abilities. Er level 13 atm. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du er egentlig ikke noen klasse før level 20, det er ikke før 20 med en del feat points og comboer du begynner å utvikle deg til en Guradian, i starten er nesten alle de forskjellige archklassene like. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Nei? En venn av meg er Conqueror han tok 3 level 17 i level 14. Han har 2h, gjør mye skade og AoE. Jeg som guardian. Gjør lite skade og skjoldet jeg har med meg er så og si verdiløst. Selv om jeg aktivt står å blocker tar jeg fortsatt skade og i tillegg bruker jeg opp stamina samtidig som jeg ikke gjør noe skade. Skjønner virkelig ikke hvordan Guardian kan være bra på noen måte. Endret 24. mai 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Poenget med Guardian er vel å være tank endgame, derfor har ikke klassen så alt for stor damage output samenlikna med andre klasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå