Kasp Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Skal love deg at det tar betydelig kortere tid om du kjører til Elkjøp enn om du laster det ned. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Finnes det noe sted man kan laste ned spillet (jeg snakker her lovlig)? Jeg har kjøpt det på Elkjøp men får bare masse feilmeldinger når jeg skal installere. Har prøvd begge DVD stasjonene mine, der det på den ene bare står "File is Corrupted" og den andre kommer det hel haug med feilmeldinger under installasjonen. Vil gjerne unngå og innom Elkjøp for å bytte det. Prøvd dette? you should please try the following to fix the issue: Let it continue to install. Just click [OK] in the above mentioned error window and setup will continue. in the background. The installer will keep on installing the game in the background so you will not see the installer window anymore, you can only see setup is running on the task bar. You will get the popup saying that the install is done and you get the option to launch the game as normal. This will work, and you will be able to patch up. You might, though, get a crash because of the bad install, and you will get an RDB that is missing resources. After that please look for the SimpleConfig.exe which can be found in the installation folder of the game (the default path is: C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\). Start the SimpleConfig.exe Click on the [verify/repair...] A window will open. Please click on [begin] to start the repair process. After the process has ended you should be able to start the game normally. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Finnes det noe sted man kan laste ned spillet (jeg snakker her lovlig)? Jeg har kjøpt det på Elkjøp men får bare masse feilmeldinger når jeg skal installere. Har prøvd begge DVD stasjonene mine, der det på den ene bare står "File is Corrupted" og den andre kommer det hel haug med feilmeldinger under installasjonen. Vil gjerne unngå og innom Elkjøp for å bytte det. Prøvd dette? you should please try the following to fix the issue: Let it continue to install. Just click [OK] in the above mentioned error window and setup will continue. in the background. The installer will keep on installing the game in the background so you will not see the installer window anymore, you can only see setup is running on the task bar. You will get the popup saying that the install is done and you get the option to launch the game as normal. This will work, and you will be able to patch up. You might, though, get a crash because of the bad install, and you will get an RDB that is missing resources. After that please look for the SimpleConfig.exe which can be found in the installation folder of the game (the default path is: C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\). Start the SimpleConfig.exe Click on the [verify/repair...] A window will open. Please click on [begin] to start the repair process. After the process has ended you should be able to start the game normally. Nei, det skal prøves Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 I går fikk vi i Axemen opp resten av byene i tier 1, mangler mur rundt da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Har enda ikke fått AoC blir gal her !?!?! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noen andre enn meg som merker spesielt mye client-crash i sonen "Field of The Dead"? Er det alternativer til denne sonen når jeg skal levle fra 45 og oppover? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ja, jeg crasher som faen akkurat nå. I Field of the Dead altså. EDIT: Faen! Der skjedde det for 8 gang! =/ Endret 24. mai 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 En kompis av meg får en crash hver eneste gang han har kommet character-screen. Han får opp en blå skjerm og PC-en skrur seg av og på igjen. Har dette noe med at AoC i en tidlig fase å gjøre? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Be han oppdatere skjermkortdriveren sin, chipsetdriver på hovedkortet evt, samt kjøre windows update for alle updates tilgjengelig. Lenke til kommentar
Skogluund Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Har mista noen av itemsa min etter jeg logga inn idag, dette må vel være bug(?) er Shoulder, bow og sword Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Mista hjelmen min under en combat :O det viste jeg ikke at det skulle gå :O Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Sittet å spilt ett par timer igår og ett par idag. Er allerede lei av å snakke med questgivers, så trykker bare manisk igjennom sekvensen så jeg får questen og blir ferdig. så leser jeg heller i questloggen om hva jeg skal gjøre. Fler her som gjør det på denne måten? Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 joda gidder ikke å høre på quest greien alltid Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Sittet å spilt ett par timer igår og ett par idag. Er allerede lei av å snakke med questgivers, så trykker bare manisk igjennom sekvensen så jeg får questen og blir ferdig. så leser jeg heller i questloggen om hva jeg skal gjøre. Fler her som gjør det på denne måten? jeps Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Be han oppdatere skjermkortdriveren sin, chipsetdriver på hovedkortet evt, samt kjøre windows update for alle updates tilgjengelig. Han har fått beskjed om at det har noe med driveren til skjermkortet å gjøre. Han gikk inn på Nvidia og lastet ned den nyeste driveren, men han får fremdeles opp meldingen "Driveren bli blokkert pga. imkompabilitet". Lenke til kommentar
Skogluund Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er den patchen på 1,17GB jeg måtte laste ned nå? er det en stor oppdatering eller wtf Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Be han oppdatere skjermkortdriveren sin, chipsetdriver på hovedkortet evt, samt kjøre windows update for alle updates tilgjengelig. Han har fått beskjed om at det har noe med driveren til skjermkortet å gjøre. Han gikk inn på Nvidia og lastet ned den nyeste driveren, men han får fremdeles opp meldingen "Driveren bli blokkert pga. imkompabilitet". Hvilket skjermkort, og hvilket OS har han? Bærbar eller stasjonær? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Sittet å spilt ett par timer igår og ett par idag. Er allerede lei av å snakke med questgivers, så trykker bare manisk igjennom sekvensen så jeg får questen og blir ferdig. så leser jeg heller i questloggen om hva jeg skal gjøre. Fler her som gjør det på denne måten? jeps Burde kanskje vært ett annet system på å få quester da, eller en mulighet i option for instantquest. Blir jo rimelig slitsomt å holde på sånn hele tiden! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Er det slik at man ikke kan gå igjennom andre spillere? Det må være ganske uvanlig dersom du er vant til å kunne løpe hvor du vil. Noen som merker noe til dette? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Be han oppdatere skjermkortdriveren sin, chipsetdriver på hovedkortet evt, samt kjøre windows update for alle updates tilgjengelig. Han har fått beskjed om at det har noe med driveren til skjermkortet å gjøre. Han gikk inn på Nvidia og lastet ned den nyeste driveren, men han får fremdeles opp meldingen "Driveren bli blokkert pga. imkompabilitet". Hvilket skjermkort, og hvilket OS har han? Bærbar eller stasjonær? Nvidia Geforce 7900, Vista 64 eller 32-bit (husker ikke nøyaktig) og han spiller på en bærbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå