RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Burning souls er et dritt sted av en eller annen grunn når jeg og kompisene mine gikk inn der kom alt som type Epic Var umulig å drepe dem så var der inne noen timer btw, hvis jeg innstalerer cd ene, må jeg da bruke CD når jeg skal spille ? Burning Souls er en skikkelig dungeon, den er Epic automatisk, du kan ikke velge Du trenger en grei 6-mann level 36+ gruppe med tank og healer for å klare hele.. Det at du og kompisene dine tydeligvis ikke var sterke nok gjør jo ikke en dungeon dårlig, er som at jeg skal si at Tempest Keep i World of Warcraft er ræva fordi meg og to kompiser ikke klarte den alene Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Det er ikke nødvendig. Spiller selv med EA-klienten. Merkelig, hele spillet følger jo ikke med på EA-klienten? Og hva er det som mangler, mener du? Mener at jeg leste i en tråd her inne at EA ikke var fullstendig, og at man derfor måtte slette EA og legge inn alt på nytt med dvd-retail. Men, supert om man slipper dette! En annen ting, er det ikke da bare å legge inn key ifra manualen som står i butikkhylla, og gå hjem og legge inn key og fortsette å spille på EA-klienten uten å ha kjøpt spillet... Endret 24. mai 2008 av Dec Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har ikke spillet men kan noen forklare prosessen rundt byggingen av byer?Om man bygger et hus kan den rives? Det vil si at man logger på neste dag så har noen rivd hytta om natta? Kan man bygge hvor man vil? Permanent? Du trenger en arkitekt i guildet med nok ressurser og penger til å starte å bygge bygninger, dette kan bare gjøres på guildet sinn egen avtalte posisjon, hvert guild får et eget område med en rekke "nods" på bakken som de kan bygge diverse bygninger. Og ingen av disse bygningene kan bli angrepet, da må du først få deg en Tier2 by for så å starte å bygge en by i området Border Kingdoms (BattleKeeps heter det), der kan det vell være maksimum 5-8 byer og disse kan bli angrepet av andre, men ikke helt uten videre en kamp vil bli satt og og avholdt til en fastsatt tid slik at guildet vil få kjangsen til å forsvare seg så ikke folk bare kan rive hele byen dems uten at de er klar over det. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som har peiling på hva de ulike fargeikonene rundt NPC og andre spillere betyr? Noen har rød, mens andre gul eller blå.... Registrerer også at det bak navn enkelte NPC er ett symbol av en hengelås...Hva betyr dette? Hilsen Noob... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hengelåsen viser at noen andre har "tagget" moben, dvs du vil ikke få xp eller loot fra den. På samme måte i wow at de blir grå. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor er det meningen at jeg skal gjøre oppdrag fra 37 og oppover? Anyone? Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hengelåsen viser at noen andre har "tagget" moben, dvs du vil ikke få xp eller loot fra den. På samme måte i wow at de blir grå. Okej,takk, takk! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor er det meningen at jeg skal gjøre oppdrag fra 37 og oppover? Anyone? Gjør oppdrag fra de andre zonene, er du ferdig med Wildlands for eksempel, da drar du til Conall's Valley og Khopsef Province (eller hva det heter) og gjør oppdragene der. Siden du er level 37 er oppdragene ekstremt lette, men du får bra med EXP for dem. Det er ikke som i WoW at du ikke får noe EXP om questene er gråe, her får du xxxx antall EXP uansett hvilken level du er når du gjør et quest. Du kan også dra til forskjellige steder å grinde mobs til du er 40+ og kan dra til Nobel District og Field of the Death. Det dukker også opp nye quests i de forskjellige zone når du går opp level, så sjekk om det kanskje har kommet noe nytt for deg å gjøre. Du kan jo også gjøre forskjellige dungoens som Burning Souls, Black Castle, Pryamide osv.. Lenke til kommentar
Mafiossi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har ennå ikke kommet meg inn. Står at kontoen er: Account status Cancelled Frozen (not playable) 2008-05-23 02:47:35...... Og når jeg prøver å reactivate kontoen kommer det bare opp: This account cannot be reactivated You must enter a retail box key on this account to continue Hva er det jeg må gjøre? Noen som vet?? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Flott å se AoC for skryt i utenlandske aviser også, regner med A er beste karatker http://www.scifi.com/sfw/games/sfw18915.html Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Får valget mellom normal og epic før enkelte quest. Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor er det meningen at jeg skal gjøre oppdrag fra 37 og oppover? Anyone? Gjør oppdrag fra de andre zonene, er du ferdig med Wildlands for eksempel, da drar du til Conall's Valley og Khopsef Province (eller hva det heter) og gjør oppdragene der. Siden du er level 37 er oppdragene ekstremt lette, men du får bra med EXP for dem. Det er ikke som i WoW at du ikke får noe EXP om questene er gråe, her får du xxxx antall EXP uansett hvilken level du er når du gjør et quest. Du kan også dra til forskjellige steder å grinde mobs til du er 40+ og kan dra til Nobel District og Field of the Death. Det dukker også opp nye quests i de forskjellige zone når du går opp level, så sjekk om det kanskje har kommet noe nytt for deg å gjøre. Du kan jo også gjøre forskjellige dungoens som Burning Souls, Black Castle, Pryamide osv.. Takker Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Får valget mellom normal og epic før enkelte quest. Hva betyr dette? Epic er mer for grupper, da tåler monstre mer og er vanskeligere å drepe, og gir da til gjengjeld bedre loot og EXP. Mens Normal er lettere og kan oftest bli gjort solo Lenke til kommentar
Mafiossi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har ennå ikke kommet meg inn. Står at kontoen er: Account status Cancelled Frozen (not playable) 2008-05-23 02:47:35...... Og når jeg prøver å reactivate kontoen kommer det bare opp: This account cannot be reactivated You must enter a retail box key on this account to continue Hva er det jeg må gjøre? Noen som vet?? jEG FIKSET DET. JAAAADA Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Får valget mellom normal og epic før enkelte quest. Hva betyr dette? Epic er mer for grupper, da tåler monstre mer og er vanskeligere å drepe, og gir da til gjengjeld bedre loot og EXP. Mens Normal er lettere og kan oftest bli gjort solo Takk Skulle hatt en side med faq for ferskinger med plenty dumme spørsmål... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Finnes det noe sted man kan laste ned spillet (jeg snakker her lovlig)? Jeg har kjøpt det på Elkjøp men får bare masse feilmeldinger når jeg skal installere. Har prøvd begge DVD stasjonene mine, der det på den ene bare står "File is Corrupted" og den andre kommer det hel haug med feilmeldinger under installasjonen. Vil gjerne unngå og innom Elkjøp for å bytte det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hvorfor unngå, skal du bare akseptere å sitte der med defekte plater eller (hvis det er tilfellet)? Endret 24. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvorfor unngå, skal du bare akseptere å sitte der med defekte plater eller (hvis det er tilfellet)? Nei tenkte bare å slippe og dra på Elkjøp i dag på en lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå