4MB Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Lagde en "ticket" til GM, men etter 6-7 timer var jeg kommer 7 plasser frem på lista og da var det fortsatt 119 medlinger forann meg i køen =/ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er 27 nå. Ahh... Digger Stygia!!! Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Når man har spilt gjennom en class til level 20. Kan man da hoppe over 1-20 neste gang man lager ny character? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg ser at allerede er mange på nivå 30 etc. tar det virkelig så kort tid å komme seg opp i nivå? Spillet har jo bare vært ute en dag. Hva skal man forresten fylle inn på feltet "My referance:"? Kan man velge hvilket som helst ord, setning etc. hva skal det i så fall brukes til? Endret 24. mai 2008 av TSP Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen andre som har problemer med Letter to the King I? NPCen jeg må snakke med spwaner ikke ser det ut som. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Husk at du må være i night. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Så klart. Har resetta instancet to ganger nå, håper han er her nå. Edit: med "resetta" mener jeg gå inn og ut av nightmode. Endret 24. mai 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg ser at allerede er mange på nivå 30 etc. tar det virkelig så kort tid å komme seg opp i nivå? Spillet har jo bare vært ute en dag. Hva skal man forresten fylle inn på feltet "My referance:"? Kan man velge hvilket som helst ord, setning etc. hva skal det i så fall brukes til? Noen som kan og vil svare? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Der fikk jeg quetet til å virke. TSP: En del folk hadde vel early access. Tror ikke det er så vanskelig å bli 30 på en dag tho, hvis man går inn for det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ok. Syntes bare det gikk litt kjapt. Dessuten hørte jeg jo og at det var noen i early access som var oppe på nivå 55 etc. om det går så fort blir en vel raskt ferdig med nivåavanseringen? Holder forøvrig på å installere og benytter sjansen til å installere, derfor lurer jeg litt på feltet "Your reference". Lurer på om jeg kan la det stå som det er "My Credit Card" etc. eller om jeg skal endre det til et slags eget kodeord. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg ser at allerede er mange på nivå 30 etc. tar det virkelig så kort tid å komme seg opp i nivå? Spillet har jo bare vært ute en dag. Hva skal man forresten fylle inn på feltet "My referance:"? Kan man velge hvilket som helst ord, setning etc. hva skal det i så fall brukes til? Noen som kan og vil svare? Ja.. Eks: Mitt Visakort - Pappa sitt Visakort - Mamma sitt Visakort Endret 24. mai 2008 av Cri Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ok, tusen takk. Tenkte at det var litt for generelt, men det er kanskje kun for å skille mellom betalingsmetodene du har opprettet? Endret 24. mai 2008 av TSP Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Noen som spiller Necromancer her innen? Edit: Its done TSP Endret 24. mai 2008 av Cri Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Går utifra det. Refreanse til hvilken betalingsmetode du bruker om du flere forskjellige kort etc Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har ikke spillet men kan noen forklare prosessen rundt byggingen av byer? Om man bygger et hus kan den rives? Det vil si at man logger på neste dag så har noen rivd hytta om natta? Kan man bygge hvor man vil? Permanent? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Age of Conan the way its meant to be played lol: http://www.gametrailers.com/player/34414.html Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Om jeg vil ha spillet idag er dette i butikkene eller er det revet bort i uker? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det er nok ikke mangel på spillet i butikker. Sjelden software blir utsolgt. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har installert spillet og det starter opp. Når jeg skal lage en karakter så står det bare "Generating content". Har sett flere som har samme problem, men noen som vet om en løsning? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Da er Collector Edition i hus Steike den boksen er stor! 5 cm fra å fylle ut 19" LCD skjermen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå