Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DX 10 kommer vel ikke før i August eller noe?

Full DX10 kommer senere ja. men man kan se det er litt DX10 inne i spillet.

til =Øyvind=:

prøv og sett på DX9 og restart spillet? kanskje det fungerer :)

Feil, det er NULL DirectX10 / Shader Model 4 i spillet, det er overhode ingen forskjell på DirectX9 og 10.

altså, du ser forskjell på DX9 og Dx10 inne i spillet. jeg ser det veldig bra på Figurer og modeller feks mine undead summons og meg selv. prøv du også så skal du få se..

Jeg ser ikke forskjell i det hele tatt..

Har kompisen min her (med så godt som samme spesifikasjoner og drivere) og det er ikke mulig å se noe forskjell, Funcom sa vell også at det å velge DirectX10 innstillinger automatisk bare gir deg DirectX9 instillinger, det var ikke tilfelle før, da var det slik at om du valgte DirectX10 så fikk du bare svart skjerm, men nå skal DirectX10 automatisk stille seg om til DirectX9 for å unngå at folk klaget over det problemet, så kan ikke helt forstå hvordan det er mulig at DirectX10 skulle kunne gi deg noe bedre grafikk, det gjør hvert fall ikke det her.

Lenke til kommentar
En i Funcom har jo til og med bekreftet til meg at Collectors Edition og Standard begge skulle inneholde 64bit klienten, så kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle stemme? Er det ikke bare for folk å sjekke på diskene sine?

Har sett gjennom begge diskene, og det er ikke noe der.

Lenke til kommentar
DX 10 kommer vel ikke før i August eller noe?

Full DX10 kommer senere ja. men man kan se det er litt DX10 inne i spillet.

til =Øyvind=:

prøv og sett på DX9 og restart spillet? kanskje det fungerer :)

Feil, det er NULL DirectX10 / Shader Model 4 i spillet, det er overhode ingen forskjell på DirectX9 og 10.

altså, du ser forskjell på DX9 og Dx10 inne i spillet. jeg ser det veldig bra på Figurer og modeller feks mine undead summons og meg selv. prøv du også så skal du få se..

Jeg ser ikke forskjell i det hele tatt..

Har kompisen min her (med så godt som samme spesifikasjoner og drivere) og det er ikke mulig å se noe forskjell, Funcom sa vell også at det å velge DirectX10 innstillinger automatisk bare gir deg DirectX9 instillinger, det var ikke tilfelle før, da var det slik at om du valgte DirectX10 så fikk du bare svart skjerm, men nå skal DirectX10 automatisk stille seg om til DirectX9 for å unngå at folk klaget over det problemet, så kan ikke helt forstå hvordan det er mulig at DirectX10 skulle kunne gi deg noe bedre grafikk, det gjør hvert fall ikke det her.

okey jeg bøyer meg i støvet :p kan hende tulla med instillinger. ser helt likt ut ja.testa først Dx10 instilling også Dx9 men av en merkelig grunn så går jeg ned 5 fps når jeg tar på Dx9 isteden for Dx10.. wtf? :hmm:

Lenke til kommentar

Lite poeng med DVD i spiller sikkerhet når det er online spill så det er det helt sikkert ikke.

Er nå lvl 27 og alt har gått knirkefritt for min del (tror det har gjort det for veldig mange, men de det går bra med skriver jo ikke noe som regel). Herlig spill!, men da er det natta for min del.

Lenke til kommentar
Burning souls er et dritt sted :(

av en eller annen grunn når jeg og kompisene mine gikk inn der kom alt som type Epic :( Var umulig å drepe dem :p så var der inne noen timer :(

btw, hvis jeg innstalerer cd ene, må jeg da bruke CD når jeg skal spille ? :)

du trenger ikke bruke cd nei. er bare og installere så har du det ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...