Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Finnes det en lettere måte å komme seg til andre byer/soner, bortsett fra å finne en smugler/andre NPC'er som fører deg dit? F.eks. portaler, eller eventuelt slik som i World of Warcraft, hvor man flyr til forskjellige byer. Er utrolig slitsomt å måtte leite etter NPC'er som gjør at du kommer deg videre. Spesielt hvis du må gå igjennom flere NPC'er for å komme til en bestemt by - altså må innom flere andre byer.

Prøver igjen - vil ha svar, for dette irriterer meg.

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendig. Spiller selv med EA-klienten.

Merkelig, hele spillet følger jo ikke med på EA-klienten?

Jo, jeg tror hele spillet fulgte med på EA-klienten, jeg lasta vel ned to patcher i dag, på til sammen rundt 100MB, og kunne gå inn i spillet(En bug i auth. serveren siden min account var frozen ;) )

Endret av wildex999
Lenke til kommentar
Noen som har noen Vistaoptimalitettips?

Har irriterende spikes/grafisk delay. Skjer dette med alle?

Altså. Går Age of Conan knirkefritt for deg? Ikke noe spikes/ grafiske problemer?

Vel, min venn som nettop har kjøpt seg AoC har fått seg en liten skuffelse. "Canyourunit.com" er ikke så pålitelig som den skal ha det til, for utifra den testen fikk PC- en "Pass" på "Lowest" eller hva det heter. Det ble dog store problemer da han skulle lage sin karakter, der det eneste man kunne se på skjermen var litt hår og en del av øynene.

Det skal sies at det er en heller dårlig laptop, men utifra canyourunit.com testen så skulle den kunne kjøre spillet.

Lenke til kommentar
DX 10 kommer vel ikke før i August eller noe?

Full DX10 kommer senere ja. men man kan se det er litt DX10 inne i spillet.

til =Øyvind=:

prøv og sett på DX9 og restart spillet? kanskje det fungerer :)

Feil, det er NULL DirectX10 / Shader Model 4 i spillet, det er overhode ingen forskjell på DirectX9 og 10.

altså, du ser forskjell på DX9 og Dx10 inne i spillet. jeg ser det veldig bra på Figurer og modeller feks mine undead summons og meg selv. prøv du også så skal du få se..

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen, er det mulig å få lastet ned aoc på en eller annen måte? For eksempel på lik linje med wow, hvor man har tilgang til begge klientene fra account managment.

Får presisere at jeg ikke spør etter piratversjoner eller lignende. Det er for å kunne prøve spillet med en trial konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...