Bjonski Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Den ble open igjen, men han måtte velge 1 mnd til med gametime.. Det kom opp "success", men det står ikke at noe er betalt på payment history. Kontoen ble åpnet, men han får ikke logget inn. Lenke til kommentar
Wamic Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 noen som ikke får logget inn og at passordet ikke funker? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 noen som ikke får logget inn og at passordet ikke funker? Min kompis har det problemet. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er buddy-key fortsatt locked? (Hvis noen har en buddy-key til meg, så pm meg ) Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er buddy-key fortsatt locked? (Hvis noen har en buddy-key til meg, så pm meg ) Buddy key er enda ikke åpnet og jeg tipper det ikke åpner før om et par ukers tid... ikke noe poeng i å mase.. først skal spille fungere for oss som betaler.. så kan snyltere ( buddy key) komme inn Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Den ble open igjen, men han måtte velge 1 mnd til med gametime.. Det kom opp "success", men det står ikke at noe er betalt på payment history. Kontoen ble åpnet, men han får ikke logget inn. Hvis passordet ikke fungerer, prøv å skifte det til et uten tall i. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 I helvette assa... Kan noen gi en bildeguide på hvordan legge til pre-order koden? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Glem det... fiksa det.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har en PC (En Compaq et eller annet) som ikke klarer å kjøre AoC i det hele tatt. Derfor er jeg på utkikk etter ny PC. Burde jeg kjøpe en i prisklasse rundt 10.000 kr, eller gå for en PC som denne? Blir uansett tre måneder med sparing, noe som er utrolig surt - men når jeg først skal kjøpe ny PC burde jeg kanskje invistere i noe kraftig? Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Den hos komplett vil nok fungere mer enn bra nok. Min pc fra i fjor kjører AoC helt glatt med det meste på maks, og den har ca. like specs. uten annet skjermkort. Jeg har 8880GT, det er vel litt dårligere enn 9600GT? Endret 23. mai 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 /claim funker fortsatt ikke for meg Jeg som er over 40 og greier.. kjipt å løpe rundt til fots. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) damn. Mista connection til server, får ikke logga inn igjen. Er servera nede nå? Edit: Der kom jeg inn:P lal Endret 23. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 /claim funker fortsatt ikke for meg Jeg som er over 40 og greier.. kjipt å løpe rundt til fots. Verken nesehornet eller mammuten gir økt run speed. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Den hos komplett vil nok fungere mer enn bra nok.Min pc fra i fjor kjører AoC helt glatt med det meste på maks, og den har ca. like specs. uten annet skjermkort. Jeg har 8880GT, det er vel litt dårligere enn 9600GT? Greit, da satser jeg på å kjøpe en PC innen den prisklassen. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Noen som har vært i butikken? Er det flere AoC spill igjen mange steder? Endret 23. mai 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har at lite problem med at noe ganger når jeg skal gjennom "porter", og inn til et annet område, så slutter spillet å virke. Jeg må da avslutte spillet.Det jeg mener er at spillet "ikke svarer" når jeg kommer til loadingene. Er det flere som har opplevd dette, og vet dere noe jeg kan gjøre får å få slutt på dette? Jeg har ikke så alt for god pc, så kan dette være grunnen? så ingen hadde svart på dette. Det som gjør at det fryser seg i loadingen mellom instancer for noen er rett og slett rammen din. Regner med du kjører 32bits OS? og ikke har så mye mer enn 2gb ram? Hver gang man laster ny instance bruker spillet litt mer minne. I 32bits OS skaper dette problemer fordi windows har satt en øvre grense for hva et program kan bruke og dermed fryser det programmet, for å prøve å frigjøre mer minne. Dette spillet krever dessverre altfor mye ram og 4gb og 64bits OS er nok anbefalt for en god flyt:) Håper det hjalp litt. Er jo bare å avslutte å starte igjen, så begynner du på scratch! Litt kjedelig i lengden men. Ellers så er ikke ram det dyreste for tiden:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan er det med AoC og DirectX10? Har en kamerat som får en eller annen feilmelding om DirectX, og han har versjon 10. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 DX 10 kommer vel ikke før i August eller noe? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Merket at EB games hadde rundt 20 eksemplarer i Ski, Men at Spaceworld som hadde en litt høyere pris, hadde kanskje 40 igjen. Men tror det ikke går såpass lang tid før det blir utsolgt. Vente til Tirsdag neste uka da skulle butikkene få inn nye hørte jeg. Men har du flaks er det butikker nært deg som har igjen 2 eller 3 eksemplarer. Edit: Skriveleif Endret 23. mai 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som har noen Vistaoptimalitettips? Har irriterende spikes/grafisk delay. Skjer dette med alle? Altså. Går Age of Conan knirkefritt for deg? Ikke noe spikes/ grafiske problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå