Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Har et lite problem her :p Jeg og kompissen min spiller på samme server og jeg adda han som venn og tok han med i gruppe, han ble med i gruppa og så fant vi ut at vi står på akkuratt samme sted men vi ser ikke hverandre.. Wtf er feil ? Bug?

 

Første inntrykket var meget bra, lvl 1-5 var drit kule, med en gang jeg kom til den byen, Torgua eller no, så ble plutselig alt bare kaos jeg ikke like gøy.. Vet ikke jeg om det har skjedd med noen andre? Men får prøve mer og se om det fortsatt et like kaos :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har en ide of hvor godt/dårlig age of conan kommer til å gå på dette med laveste kvalitet?

 

1gb ram

AMD Athlon(64) processor 3500+ 2.21GHz

NVIDIA GeForce 7800GT

 

Jeg har også problemet med at authentification error eller hva det nå er når jeg prøver å logge inn.

Endret av Anim
Lenke til kommentar

Jeg har at lite problem med at noe ganger når jeg skal gjennom "porter", og inn til et annet område, så slutter spillet å virke. Jeg må da avslutte spillet.

Det jeg mener er at spillet "ikke svarer" når jeg kommer til loadingene.

Er det flere som har opplevd dette, og vet dere noe jeg kan gjøre får å få slutt på dette?

Jeg har ikke så alt for god pc, så kan dette være grunnen?

Lenke til kommentar
AS sa til meg at på Lørdager hadde ikke posten utkjøringer, og at da måtte jeg hente den selv. Kommer jeg da til og få sånn lapp i postkassen som jeg kan ta med på postkontoret og vise frem for og få pakken ? Eller skal jeg bare skrive ned trackingnummeret og vise det frem på postkontoret ?

 

 

Her er det AS sa:

Du får sjekke sporingsnummeret for å se om det kommer frem.

De har ikke utkjøring på lørdager, så da må du i så fall hente den

direkte på postkontoret.

 

I utgangspunktet skal du få en hentelapp i posten samme dag som pakken når postkontoret ditt. Det hender dog at disse er litt seine, så om du ikke får noe er det bare å ta med seg sporingsnummeret, det er mer enn nok. Gitt at pakken er kommet frem, naturligvis.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Spørsmål om Early Access:

 

Har hatt EA siden det kom 17. mai no. Og i dag kom det ingenting i posten til meg. Men i morra forventer eg å få spillet, men viss ikkje, vil eg da forsatt kunne spille? For hørte at det var 10 dager med spilletid ekstra i EA. Betyr dette at eg slipper å betale for 10 dager siden eg allerede har kjøpt EA, eller kan eg faktisk spille i dei 10 dagene uten å ha fått spillet i posten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...