Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg registrerte accounten min, så brukte jeg visa kort, men hvordan får jeg slått av paymenten, sån at jeg får bruke gamecard istede?

Bare logge inn, scrolle ned og finne noe om Payment method elns. Gå inn på det og Delete. Når du skal bruke GC skriver du bare koden i et av de mange "kode-feltene" det greiene der har :p

Installert og registrert. Nå patcher jeg, nom som tydeligvis vil ta tid -.-

Lenke til kommentar

AS sa til meg at på Lørdager hadde ikke posten utkjøringer, og at da måtte jeg hente den selv. Kommer jeg da til og få sånn lapp i postkassen som jeg kan ta med på postkontoret og vise frem for og få pakken ? Eller skal jeg bare skrive ned trackingnummeret og vise det frem på postkontoret ?

Her er det AS sa:

Du får sjekke sporingsnummeret for å se om det kommer frem.

De har ikke utkjøring på lørdager, så da må du i så fall hente den

direkte på postkontoret.

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurte om det er noe sånn 10 days trial eller noe ligenende?

Vil gjerne ha prøvd dette spillet :)

Er ikke kommet ut åpne trials enda, men de som har Collecter's Edidtion kan gi bort fem buddy keys. Vet ikke helt hvor lenge de varer, men regner med at det er et sted mellom 10-15 dager.

NB: Funcom har ikke fått opp buddy key-systemet enda. Du må nok vente litt med det, til serverene begynner å sette seg ordentlig inn.

EDIT: Så vidt jeg vet så sendes brevpost på lørdager. Men det er vel CE (pakke) du har bestilt?

Endret av bermar
Lenke til kommentar
Noen som veit om Fury er helt full? Fortsatt mulig å lage characters der?

Wildsoul og Fury har heavy load nå, og man kan ikke lage nye characters der. Ikke engang hvis du har en character der fra før. Så jeg får ikke lagd en alt :/

Hjelp! Håper dette ordner seg etterhvert. Vil veldig gjerne spille med guilden min!: (

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...