Mahler Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Vet du om necromancer klarer seg fint solo (dvs questing) ? Vil vite litt mer om nettopp denne klassen foer eg kjoper spillet. Har lest om det som staar under aoc sidne, men vil vite litt om hvordan den er i praksis. Jeg har da klart å krongle meg opp til level 42 sålangt med min Necromancer. Synes det er en finfin klasse jeg Den er en fin blanding mellom pets, spells og AE (Area Effect spells) Hvordan er den egentlig i kamp? Bruker man noe melee i det hele tatt? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Fikk henta posten nå, men null AoC. EA funker vel enda? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan er den egentlig i kamp? Bruker man noe melee i det hele tatt? Du kan slå med staven om du vil, men det er mye mer effektivt å bruke en av mange spells. Jeg gjør aldri melee i alle fall Fikk henta posten nå, men null AoC. EA funker vel enda? Funker fram til tirsdag, heldigvis. Brenn Elkjøp BRENN Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Aah, takk og pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Fikk henta posten nå, men null AoC. EA funker vel enda? Samme her, dog har jeg ikke EA og jeg fikk ingen sporingskode fra GameZone, så for alt jeg vet kan pakken være i Oslo eller Kristiansand. :/ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Absoluttspill sendte min kopi i går, og allerede i dag kunne jeg hente den ut på postkontoret. Jeg bor også langt oppe i nord. Kudos til absoluttspill.no og Posten Norge Endret 23. mai 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Kan tenke meg at pakken er her i namsos, bare at den ikke har plass i postkassen(Collectors Edition). Ble kanskje vanskelig å levere dagenspost også, pga gravingen ute her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Absoluttspill sendte min kopi i går, og allerede i dag kunne jeg hente den ut på postkontoret. Jeg bor også langt oppe i nord. Kudos til absoluttspill.no og Posten Norge Min ble også sendt i går, men men, får så være Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 uuuuhm... Jeg har skrivd inn koden for war mammoth og drinking cape nå, og skrivd /claim når jeg er i spillet... Ingenting skjer... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kommer ikke til og joine PvP server, fordi etter hva jeg hører så får du ikke tid til å begynne bare blir drept etter 10 sec hver gang du spawner av en feit nerd som har spilt 20 timer dagen i 5 dager for å nå level 80 først for så å måtte drepe meg for å føle seg stolt/sterk. Ikke fullt så ille, men mer WoW tendenser en jeg skulle ønske, min store drømm med 18+ grense var at ingen drepte noen uten mening. Men har allerdet sett mange som venter ved spwn for å drepe samt mange som dreper meg helt tilfeldig mens jeg står å quester, men det går stort sett greit så langt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Absoluttspill sendte min kopi i går, og allerede i dag kunne jeg hente den ut på postkontoret. Jeg bor også langt oppe i nord. Kudos til absoluttspill.no og Posten Norge Min ble også sendt i går, men men, får så være Min også men har ikke fått den i dag Lenke til kommentar
Generic Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) er det enkelt å få level? Hva er max level? hva slags class har vi? Endret 23. mai 2008 av Generic Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Nydelig spill level 16 nå Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er Fury helt stengt for inntak nå? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg får fortsatt "Authentication Failure" - noen andre? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Flere som har for accounten sin fryst? Klarte å få barbarianen min til level 6, før alt klikka, og jeg kunne ikke logge inn igjen (authentication error bla bla bla). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Hvorfor kunne en ikke velge server å spille på?! Bare spanske folk der jeg er -_- Endret 23. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
albions Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 uuuuhm... Jeg har skrivd inn koden for war mammoth og drinking cape nå, og skrivd /claim når jeg er i spillet...Ingenting skjer... Du må først activere retail verisjonen på register.ageofconan.com. Så må du slette EA og installere retail verisjonen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 er det enkelt å få level?Hva er max level? hva slags class har vi? Max level 80 Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er Fury helt stengt for inntak nå?.....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå