Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Så det er ingen annen måte enn automatisk betaling? det går ikke ann å slå av det og kun leve på gamecard? Jeg vil helst kun bli trekt for max 1 måned, og ikke ha noe automatisk etter det? er ikke det mulig?

 

Er det ikke greit med trekk hver måned da? Er jo både billigere og enklere. Jeg tar 3 måneder i gangen og slipper å tenke på å stikke å kjøpe gamecard. :)

 

Ikke for meg som får det registrert på mamma/pappa sitt kort :p

 

Men på side 5 står det:

"You may at any time choose to cancel your subsc. to the AoC game service. Doing so will prevent you from accessing the game servers after your pre-paid game time has expired."

 

Les gjerne selv og, men betyr dette at jeg gjør kontoen min inaktiv, og den kun funker til gamecardet har gått ut, og jeg ikke får fylt på med gamecard uten å bli subsc. igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken klasse er et godt startpunkt? Er det noen klasse ute aa gaar som saerdeles sliter med aa gjore quester paa egen haand? Har lyst aa starte en necromancer, men om eg blir 2shotted og ikke klarer haandtere 2 mobs paa meg tror eg at en annen klasse er valget.

Lenke til kommentar
HVEM joiner Wildsoul pvp? :D

Meg å :D

 

Jeg kommer ikke til og joine PvP server, fordi etter hva jeg hører så får du ikke tid til å begynne bare blir drept etter 10 sec hver gang du spawner av en feit nerd som har spilt 20 timer dagen i 5 dager for å nå level 80 først for så å måtte drepe meg for å føle seg stolt/sterk.

Lenke til kommentar

Her har alle sutra om at man må oppi konto nr, så går jeg inn for å lage konto, og så kan velge payment type: prepaid card uten å måtte oppi noen som helst kontonr. Hvor i all verden har dere fått den infoen fra at man må ha konto nr!?

 

Jeg har enda ikke prøvd at dette funker, fordi jeg har ikke gamecard, men kan noen bekrefte dette?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke til og joine PvP server, fordi etter hva jeg hører så får du ikke tid til å begynne bare blir drept etter 10 sec hver gang du spawner av en feit nerd som har spilt 20 timer dagen i 5 dager for å nå level 80 først for så å måtte drepe meg for å føle seg stolt/sterk.

Jeg kan bekrefte at det (delvis) ikek stemmer.

Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke til og joine PvP server, fordi etter hva jeg hører så får du ikke tid til å begynne bare blir drept etter 10 sec hver gang du spawner av en feit nerd som har spilt 20 timer dagen i 5 dager for å nå level 80 først for så å måtte drepe meg for å føle seg stolt/sterk.

Jeg kan bekrefte at det (delvis) ikek stemmer.

 

Delvis?

Det er ikke godt nok men men kan jo drepe folk på de spisielle stedene.

 

 

Edit: Er det ranger som kan ha pets?

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Etter du har blitt drept og resser er du udødlig i eit antal sekunder (husker ikkje kor lenge), noko som mest trulig vil redusere gravplass ganking.

 

Både Necromancer og Demonologist kan summe pets.

 

Vet du om necromancer klarer seg fint solo (dvs questing) ? Vil vite litt mer om nettopp denne klassen foer eg kjoper spillet. Har lest om det som staar under aoc sidne, men vil vite litt om hvordan den er i praksis.

Lenke til kommentar
Vet du om necromancer klarer seg fint solo (dvs questing) ? Vil vite litt mer om nettopp denne klassen foer eg kjoper spillet. Har lest om det som staar under aoc sidne, men vil vite litt om hvordan den er i praksis.

 

Jeg har da klart å krongle meg opp til level 42 sålangt med min Necromancer. Synes det er en finfin klasse jeg

 

Den er en fin blanding mellom pets, spells og AE (Area Effect spells)

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...