MrL Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) På accountsida mi så står det "Subscription Cycle:1 Month Recurring", men skal jeg ikke få 30 dager gratis først? Eller kommer regninga etter de dagene er over? Lurer også på dette, og jeg lurer på om hvis jeg tar en måned, hva skjer etter en måned da? Får jeg ikke spilt? Eller kan jeg gjøre sånn at det kun trekkes automatisk i 1 måned, også lever jeg på gamecard etter det? Trenger svar fort! Endret 23. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Trenger svar på det samme.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er vitsen med Age of Conan: Hyborian Adventures Timecard viss du er nødt å ha visa kort Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 På accountsida mi så står det "Subscription Cycle:1 Month Recurring", men skal jeg ikke få 30 dager gratis først? Eller kommer regninga etter de dagene er over? Lurer også på dette, og jeg lurer på om hvis jeg tar en måned, hva skjer etter en måned da? Får jeg ikke spilt? Eller kan jeg gjøre sånn at det kun trekkes automatisk i 1 måned, også lever jeg på gamecard etter det? Trenger svar fort! Står jo RECURRING der, som betyr gjentakende. Slik at du blir fornyet automatisk måned etter måned Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 På accountsida mi så står det "Subscription Cycle:1 Month Recurring", men skal jeg ikke få 30 dager gratis først? Eller kommer regninga etter de dagene er over? Lurer også på dette, og jeg lurer på om hvis jeg tar en måned, hva skjer etter en måned da? Får jeg ikke spilt? Eller kan jeg gjøre sånn at det kun trekkes automatisk i 1 måned, også lever jeg på gamecard etter det? Trenger svar fort! Står jo RECURRING der, som betyr gjentakende. Slik at du blir fornyet automatisk måned etter måned Så det er ingen annen måte enn automatisk betaling? det går ikke ann å slå av det og kun leve på gamecard? Jeg vil helst kun bli trekt for max 1 måned, og ikke ha noe automatisk etter det? er ikke det mulig? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Det er mulig, se på side 5 i hefte som fulgte med spillet, 1.3.2 Canceling a subscription Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg spør igjen, noen som har en buddy key, eller kjenner noen som har en? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Når du ikke får svar tror jeg ikke noen har Kjøp spillet, verdt å kjøpe bare for å prøve det og ha det fint stående i hylla Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg spør igjen, noen som har en buddy key, eller kjenner noen som har en? Det fungerer ikke ennå Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg spør igjen, noen som har en buddy key, eller kjenner noen som har en? Buddy systemet er ikke oppe enda Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen andre som får feilmelding hver gang de avslutter Age of Conan i Vista? "Age of Conan har sluttet å virke". Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen andre som får feilmelding hver gang de avslutter Age of Conan i Vista? "Age of Conan har sluttet å virke". Får det i XP også. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg spør igjen, noen som har en buddy key, eller kjenner noen som har en? Buddy systemet er ikke oppe enda Anelse om når det kommer opp? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen andre som får feilmelding hver gang de avslutter Age of Conan i Vista? "Age of Conan har sluttet å virke". ja Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Ok, takker. Måtte bare forsikre meg om at det ikke bare var hos meg. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Kilde? Har lest det 4-5 steder her på forumet av andre som har spurt etter sånn. Faktisk tror jeg det er i denne tråden et par sider tilbake. Er ikke oppe enda siden de venter på at det blir mindre load på serverne. 2 sec så skal jeg finne link https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11224581 Endret 23. mai 2008 av Holdbrillan Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Så det er ingen annen måte enn automatisk betaling? det går ikke ann å slå av det og kun leve på gamecard? Jeg vil helst kun bli trekt for max 1 måned, og ikke ha noe automatisk etter det? er ikke det mulig? Er det ikke greit med trekk hver måned da? Er jo både billigere og enklere. Jeg tar 3 måneder i gangen og slipper å tenke på å stikke å kjøpe gamecard. Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Kilde? Kilde meg i ræva .............. Buddy Key The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Så det er ingen annen måte enn automatisk betaling? det går ikke ann å slå av det og kun leve på gamecard? Jeg vil helst kun bli trekt for max 1 måned, og ikke ha noe automatisk etter det? er ikke det mulig? Er det ikke greit med trekk hver måned da? Er jo både billigere og enklere. Jeg tar 3 måneder i gangen og slipper å tenke på å stikke å kjøpe gamecard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå