KongKarlsen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Inviterer alle på wildsoul til vt: 84.49.16.99 port: 6228 password: kartong Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Noen av dere som har svidd av litt spenn i gledeshus enda? Endret 23. mai 2008 av gamer73 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Inviterer alle på wildsoul til vt: 84.49.16.99 port: 6228 password: kartong SLUTT Å SPAMME DEN MELDINGEN DER !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Noen av dere som har svidd av litt spenn i gledeshus enda? Gledeshus? hvor finnes dette? SLUTT Å SPAMME DEN MELDINGEN DER !!!!!!!!!!! Enig Endret 23. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Trenger man avinstallere EA-klienten når man skal installere retail- versjonen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 When, kan du være så snill å slutte å trippel-poste meldinger? I går var det problemer med klienten din, og i dag er det en VT server. Start en egen tråd. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Trenger man avinstallere EA-klienten når man skal installere retail- versjonen? nei, bare for deg å oppdatere koden du har på pakken på http://register.ageofconan.com/ Endret 23. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Trenger man avinstallere EA-klienten når man skal installere retail- versjonen? nei, bare for deg å oppdatere koden du har på pakken på http://register.ageofconan.com/ Skrive inn koden og begynne med installeringen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Som EA-kunde har du allerede innstallert klienten. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen av dere som har svidd av litt spenn i gledeshus enda? Gledeshus? hvor finnes dette? SLUTT Å SPAMME DEN MELDINGEN DER !!!!!!!!!!! Enig En kar postet at det fantes noe slikt i en by..husker ikke hvor han sa.. MEN jeg leste at det skulle være gledeshus i conan for hmm må være 3 år siden jeg leste det. Da tenkte jeg at jeg uansett måtte prøve det spillet...om så kun for å gå på gledeshus hehehe...uff ja..gutter er gutter:) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeez det er ikke dette head hunter mener er Spam, les orginal innlegget da Endret 23. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Trenger man avinstallere EA-klienten når man skal installere retail- versjonen? nei, bare for deg å oppdatere koden du har på pakken på http://register.ageofconan.com/ Skrive inn koden og begynne med installeringen? Som F4vang sier så er spillet installert, så når du skriver inn koden på adressen jeg ga deg, så får du instrukser på hva du trenger å gjøre. Så spillet trengs ikke en ny installasjon. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Da har jeg fått spillet og har startet innstalleringen! Hvor lang tid tar det fra du har registrert deg til du får logga på ? Tar det veldig lang tid ? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har fått en trial key, og da må jeg vell laste ned en client for å spille? Hvor finner jeg denne clienten, og hvor må jeg registere koden? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 På accountsida mi så står det "Subscription Cycle: 1 Month Recurring", men skal jeg ikke få 30 dager gratis først? Eller kommer regninga etter de dagene er over? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har registrert alt, og alt er på samme plassen. Kan umulig være så vansklig som denne tråden tillsier?, gikk i alle fall smertefritt for meg og registrere alt på samme plass. Mulig det rett å slett bare er å starte en -hvordan registere tråd- , kan virke sånn i følge pågangen her. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som har en buddy key? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er det bare den dyre pakken som får buddy keays /trials Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Skal man huke av 1 Month på når man skal registrere ? De må man vel ikke betale for ? Man får dem gratis ? Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 På accountsida mi så står det "Subscription Cycle:1 Month Recurring", men skal jeg ikke få 30 dager gratis først? Eller kommer regninga etter de dagene er over? Tror det blir trukket når de 30 dagene er over. Jeg tømte i alle fall Visakortet i går, og får spille nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå