Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Jeg levlet guardian i går, fikk etter vært 2 abilites som gjorde nøyaktig det samme. Tooltippen var faktisk identisk. Eneste forskjell var navnet, cooldown og stamina cost. Er det sånn det fungerer når du får ny "rank", eller er det meningen at du skal ha 4 abilites som gjør det samme på 4 forskjellige hotkeys? Blir jo eeeeevig stress :/

Mener du at du fikk f.eks Hail of Furious Strike I & II ? Eller to helt forskjellige med samme egenskap?

Noe sånt, men den het ikke rank 1 eller rank 2. Tror den het noe som Enraging strike og Brutal enraging strike

Dette er en som slår mot høyre og en som slår mot venstre. Slik at hvis du smeller av en combo på venstre, vil spilleren skifte skjoldet dit og da kan du smelle til med en strak høyre og skade ham der det ikke er skjold. Så de har noe av de samme funksjonene, bare at det er fra forskjellige sider det angripes fra. Etterhvert vil ranken gå opp og da kan du skifte ut comboene med de som fører med seg mer skade.

Ahhh... Ble level 10, og synest jeg allerede hadde nok å holde styr på med bare vanlig autoattack. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har bestilt med postoppkrav (sånn at du betaler når du henter pakka) får du ikke noe beskjed om at pakken har kommet til postkontoret. Du må bare gå dit/ringe og høre om de har en pakke til deg.

Du får da alltid beskjed fra posten når det har kommet pakke til deg?

Nei, ikke hvis du ikke allerede har betalt med kredittkort. Alltid når du betaler når du henter pakken må du selv finne ut om den har ankommet eller ikke

Har jeg aldri opplevd. Får alltid hentelapp i posten.

Lenke til kommentar
Statuen, eller kisten at med han store undead/demonen du drepte. Hvis han ikke er død har du en pil på minimappet dit. Han er til venstre for gaten

oppi den campen? eller han derre slavedriveren som jeg drepte?

Når du har drept han slavedriveren, følg stien til venstre for porten han står med. Så langt du kommer.

Lenke til kommentar
Statuen, eller kisten at med han store undead/demonen du drepte. Hvis han ikke er død har du en pil på minimappet dit. Han er til venstre for gaten

oppi den campen? eller han derre slavedriveren som jeg drepte?

Når du har drept han slavedriveren, følg stien til venstre for porten han står med. Så langt du kommer.

ok ;) drepe meg vei innover, will do ;) hvis dere er på wildsoul så add Robian !!!

Inviterer alle på wildsoul til vt: 84.49.16.99 port: 6228 password: kartong

Lenke til kommentar
Hvis du har bestilt med postoppkrav (sånn at du betaler når du henter pakka) får du ikke noe beskjed om at pakken har kommet til postkontoret. Du må bare gå dit/ringe og høre om de har en pakke til deg.

Posten sender ut hentelapp til adressat både ved brevsending og servicepakke, oppkrav eller ikke oppkrav. Dersom du ikke har fått noe er det uflaks, du ville fått en duplikat av hentelappen i posten etter en uke.

Lenke til kommentar

noen som vet hva jeg må gjøre i Q: Sneak after Arias? Vet jeg skal til ett punkt i byen, men er umulig å komme dit uten å bli drept..har prøvd vannet og, men er vakter de eneste plassene jeg kommer opp

EDIT: fins det noe ala wowhead og thottbot for AoC?

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Da var CE i hus, når jeg kom hjem fra posten så sto det en vakker kvinne der og leverte den på døren min :)

Bare så jævlig synd at jeg ikke kan starte og spille ennå, jeg vil ikke ødlegge opplevelsen med å legge det inn på den maskinen som jeg har nå (7800gtx, amd 4600x2, 2gb ram).

Så jeg må smøre meg med tålmodighet et en månde eller to til. Men jeg gikk på en liten smell så jeg, jeg tok og registrerte den nye koden min sånn at det var gjort og så plutselig at de den første månden som man fikk gratis startet å gå med en gang, så jeg mister den :( Trodde ikke den ville startet får man faktisk startet å spille...

Edit: Fikk nesten et rundt tall også på CE, var 16 stykker unna og få nr. 6000 :(

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Heisann!

Er nå level 6 på min barmfagre Necromancer. Og sitter litt fast, så på tide med pause nå. :wee:

Er ved hun ja.. Uten å spoile for mye. Mithrellas hus -> dør på første fiendene.

Så, jadda. Utrolig bra førsteinntrykk. Litt tricky med kampsystemet nå i starten, men det ordner seg nok! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...