Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 ja, du kan ha flere mounter per char Så jeg kan med andre ord ha både Rhino og Mammut? Vet du om jeg kan ha mounten på flerechars og? Nei, kun én spesialmount pr char. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Trial er stengt atm. Åpner sikkert senere. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg levlet guardian i går, fikk etter vært 2 abilites som gjorde nøyaktig det samme. Tooltippen var faktisk identisk. Eneste forskjell var navnet, cooldown og stamina cost. Er det sånn det fungerer når du får ny "rank", eller er det meningen at du skal ha 4 abilites som gjør det samme på 4 forskjellige hotkeys? Blir jo eeeeevig stress :/ Mener du at du fikk f.eks Hail of Furious Strike I & II ? Eller to helt forskjellige med samme egenskap? Noe sånt, men den het ikke rank 1 eller rank 2. Tror den het noe som Enraging strike og Brutal enraging strike Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er desperat, kan man ringe til postkontoret som er nermest der eg bur og høre om dem har en pakke til meg? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er desperat, kan man ringe til postkontoret som er nermest der eg burog høre om dem har en pakke til meg? Det er vel bare å prøve det? Du har to muligheter: 1. Ja 2. Nei Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg fikk Mammouth, rhino, 2 bagger, Epic bow (amazon), drinking cape, xp ring. Ved å skrive /claim i chatt vinduet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 joda, men skal eg ringe support nummert da? det er jo for posten, ikkje spesifik mitt post kontor. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er desperat, kan man ringe til postkontoret som er nermest der eg burog høre om dem har en pakke til meg? Tvilsomt at de gidder leite rundt uten å ha sporingsnummeret. Har du det derimot kan du både etterlyse og hente pakken om du har legitimasjon. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Er desperat, kan man ringe til postkontoret som er nermest der eg burog høre om dem har en pakke til meg? Er det et stort postkontor ville jeg ikke krysset fingra. Av erfaring orker "post i butikk" folka å lete litt, siden de ikke har så evig mange pakker. Ring de du har bestilt hos, få sporingsnummert, søk på posten.no og skriv ut lappen dersom pakken er framme. Endret 23. mai 2008 av Holdbrillan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 er det sporings nummer på pakken min da? bestillte som brevpost. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Inviterer alle på wildsoul til vt: 84.49.16.99 port: 6228 password: kartong Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis du har bestilt med postoppkrav (sånn at du betaler når du henter pakka) får du ikke noe beskjed om at pakken har kommet til postkontoret. Du må bare gå dit/ringe og høre om de har en pakke til deg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 har ikkje bestillt som postoppkrav. skal ringe til både elkjøp og posten når eg kommer hjem. skal vite vor pakken min er! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg levlet guardian i går, fikk etter vært 2 abilites som gjorde nøyaktig det samme. Tooltippen var faktisk identisk. Eneste forskjell var navnet, cooldown og stamina cost. Er det sånn det fungerer når du får ny "rank", eller er det meningen at du skal ha 4 abilites som gjør det samme på 4 forskjellige hotkeys? Blir jo eeeeevig stress :/ Mener du at du fikk f.eks Hail of Furious Strike I & II ? Eller to helt forskjellige med samme egenskap? Noe sånt, men den het ikke rank 1 eller rank 2. Tror den het noe som Enraging strike og Brutal enraging strike Dette er en som slår mot høyre og en som slår mot venstre. Slik at hvis du smeller av en combo på venstre, vil spilleren skifte skjoldet dit og da kan du smelle til med en strak høyre og skade ham der det ikke er skjold. Så de har noe av de samme funksjonene, bare at det er fra forskjellige sider det angripes fra. Etterhvert vil ranken gå opp og da kan du skifte ut comboene med de som fører med seg mer skade. Endret 23. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noe sted hvor en kan se om servere ol er online.. Nå står det kun "Unable to connect to the authentication Server!" da jeg prøver og logge meg inn Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis du har bestilt med postoppkrav (sånn at du betaler når du henter pakka) får du ikke noe beskjed om at pakken har kommet til postkontoret. Du må bare gå dit/ringe og høre om de har en pakke til deg. Du får da alltid beskjed fra posten når det har kommet pakke til deg? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Posten slurver nå og da. Det skader ikke å ringe. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Hvis du har bestilt med postoppkrav (sånn at du betaler når du henter pakka) får du ikke noe beskjed om at pakken har kommet til postkontoret. Du må bare gå dit/ringe og høre om de har en pakke til deg. Du får da alltid beskjed fra posten når det har kommet pakke til deg? Nei, ikke hvis du ikke allerede har betalt med kredittkort. Alltid når du betaler når du henter pakken må du selv finne ut om den har ankommet eller ikke Endret 23. mai 2008 av mgnus Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Bør få det ihvertfall Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) har ikkje bestillt som postoppkrav.skal ringe til både elkjøp og posten når eg kommer hjem. skal vite vor pakken min er! Posten har kommet til meg, og min pakke fra Elkjøp har IKKE kommet Forbanna drittfirma! Snakker vi klagestorm? Endret 23. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå