Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg levlet guardian i går, fikk etter vært 2 abilites som gjorde nøyaktig det samme. Tooltippen var faktisk identisk. Eneste forskjell var navnet, cooldown og stamina cost. Er det sånn det fungerer når du får ny "rank", eller er det meningen at du skal ha 4 abilites som gjør det samme på 4 forskjellige hotkeys? Blir jo eeeeevig stress :/

Mener du at du fikk f.eks Hail of Furious Strike I & II ? Eller to helt forskjellige med samme egenskap?

Noe sånt, men den het ikke rank 1 eller rank 2. Tror den het noe som Enraging strike og Brutal enraging strike

Lenke til kommentar
Er desperat, kan man ringe til postkontoret som er nermest der eg bur

og høre om dem har en pakke til meg?

Er det et stort postkontor ville jeg ikke krysset fingra. Av erfaring orker "post i butikk" folka å lete litt, siden de ikke har så evig mange pakker. Ring de du har bestilt hos, få sporingsnummert, søk på posten.no og skriv ut lappen dersom pakken er framme.

Endret av Holdbrillan
Lenke til kommentar
Jeg levlet guardian i går, fikk etter vært 2 abilites som gjorde nøyaktig det samme. Tooltippen var faktisk identisk. Eneste forskjell var navnet, cooldown og stamina cost. Er det sånn det fungerer når du får ny "rank", eller er det meningen at du skal ha 4 abilites som gjør det samme på 4 forskjellige hotkeys? Blir jo eeeeevig stress :/

Mener du at du fikk f.eks Hail of Furious Strike I & II ? Eller to helt forskjellige med samme egenskap?

Noe sånt, men den het ikke rank 1 eller rank 2. Tror den het noe som Enraging strike og Brutal enraging strike

Dette er en som slår mot høyre og en som slår mot venstre. Slik at hvis du smeller av en combo på venstre, vil spilleren skifte skjoldet dit og da kan du smelle til med en strak høyre og skade ham der det ikke er skjold. Så de har noe av de samme funksjonene, bare at det er fra forskjellige sider det angripes fra. Etterhvert vil ranken gå opp og da kan du skifte ut comboene med de som fører med seg mer skade.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Hvis du har bestilt med postoppkrav (sånn at du betaler når du henter pakka) får du ikke noe beskjed om at pakken har kommet til postkontoret. Du må bare gå dit/ringe og høre om de har en pakke til deg.

Du får da alltid beskjed fra posten når det har kommet pakke til deg?

Lenke til kommentar
Hvis du har bestilt med postoppkrav (sånn at du betaler når du henter pakka) får du ikke noe beskjed om at pakken har kommet til postkontoret. Du må bare gå dit/ringe og høre om de har en pakke til deg.

Du får da alltid beskjed fra posten når det har kommet pakke til deg?

Nei, ikke hvis du ikke allerede har betalt med kredittkort. Alltid når du betaler når du henter pakken må du selv finne ut om den har ankommet eller ikke

Endret av mgnus
Lenke til kommentar
har ikkje bestillt som postoppkrav.

skal ringe til både elkjøp og posten når eg kommer hjem.

skal vite vor pakken min er!

Posten har kommet til meg, og min pakke fra Elkjøp har IKKE kommet

:thumbdown: Forbanna drittfirma!

Snakker vi klagestorm?

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...