Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"- Master/Apprentice - en low level kan bli med high levels. Man får litt boost for en periode slik at man kan bidra med ting sammen med folk på mye høyere nivå. Enkelte elementer er selvfølgelig lukket i denne modusen, men man kan i hvertfall spille med sine venner uavhengig av nivå."

For de som har spilt det: Hvordan fungerer dette i praksis? Fungerer det bra? Kan en lvl 20 fint spille sammen med en lvl 40?

Lenke til kommentar
"- Master/Apprentice - en low level kan bli med high levels. Man får litt boost for en periode slik at man kan bidra med ting sammen med folk på mye høyere nivå. Enkelte elementer er selvfølgelig lukket i denne modusen, men man kan i hvertfall spille med sine venner uavhengig av nivå."

For de som har spilt det: Hvordan fungerer dette i praksis? Fungerer det bra? Kan en lvl 20 fint spille sammen med en lvl 40?

Kan vel spille sammen med, på grunnlag av at dere tar quests med Npc eller andre spillere som er rundt lvl 20-25, ellers blir du slakta ganske så fort, selv med denne boosten.

og ett tips, er du alene langt oppi huttiheita med 1500m til nærmeste spawningplass, ikke gå på monster som er flere level høyere for at du vil prøve :p Jeg gjorde denne feilen igår, og angret bittert :whistle:

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg får ikke Drinking Cape når jeg skriver /claim. Det står at jeg allerede har alle itemsene. Men ikke Drinking Cape! Noen andre som har dette problemet?

Lenke til kommentar
hvordan fungerer mount? Kan du bare få mounten på en character? Og kan du få både Mammut og Rhino hvis du har to keys?

Man får mounten på alle karakterer leste jeg et sted. Om man kan ha begge to aner jeg dessverre ikke.

Ok. Jeg har to keys, men hvis det ikke går med begge gir jeg jo bort den andre så hadde vært fint å vite om det går så tidlig som mulig så jeg kan gi bort Key fær han lager acc.

En annen ting er også det med hvilke characters man kna ha mounten på, for kommer jo til å lage mange chars med en gang for ¨teste classes og er jo litt kjipt å bruke opp mounten på feil char.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg får ikke Drinking Cape når jeg skriver /claim. Det står at jeg allerede har alle itemsene. Men ikke Drinking Cape! Noen andre som har dette problemet?

Den er ikke på side 2 i bagen din da? :p

Nei. Jeg får bare opp en melding at jeg allerede har claimet itemsene, men jeg har ikke fått Drinking Cape.

Lenke til kommentar

Jeg levlet guardian i går, fikk etter vært 2 abilites som gjorde nøyaktig det samme. Tooltippen var faktisk identisk. Eneste forskjell var navnet, cooldown og stamina cost. Er det sånn det fungerer når du får ny "rank", eller er det meningen at du skal ha 4 abilites som gjør det samme på 4 forskjellige hotkeys? Blir jo eeeeevig stress :/

Endret av Holdbrillan
Lenke til kommentar
Jeg levlet guardian i går, fikk etter vært 2 abilites som gjorde nøyaktig det samme. Tooltippen var faktisk identisk. Eneste forskjell var navnet, cooldown og stamina cost. Er det sånn det fungerer når du får ny "rank", eller er det meningen at du skal ha 4 abilites som gjør det samme på 4 forskjellige hotkeys? Blir jo eeeeevig stress :/

Mener du at du fikk f.eks Hail of Furious Strike I & II ? Eller to helt forskjellige med samme egenskap?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...