Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Europiske prisene ser slik ut:

Europe

Monthly Per Month Total Total Incl. VAT*

1 Month 12.99 EUR 12.99 EUR 14.94 EUR

3 months 11.99 EUR 35.97 EUR 41.37 EUR

6 months 10.99 EUR 65.94 EUR 75.83 EUR

Ganske lik med WOW om jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så litt på noen filmer når man først kommer inn til PvP og er i det rommet. Det virket som om det var veldig mye valg. Capture the flag, PvP minigames osv.

Hvis det er så veldig mange valg er jeg litt redd for at det kommer til å bli veldig mye ventetid, for kø. For når det er flere valg kommer det jo så klart til å bli mer spredt.

Nå tenker jeg veldig kritisk her kanskje, og jeg vet ikke hvor mange valg av PvP man kan velge mellom og har er redd for lange køer...

Lenke til kommentar

I følge mine papirer så kan man laste ned clienten den 16 mai og så slette den igjen 23mai når orignal spillet kommer i posten.

Og ja, du kan bruke denne clienten som du laster ned 16 mai lengre enn 23mai. (som for eksempel, at spillet ikke kjem den 23)

Lenke til kommentar
de stenges 23 mai, så man kan ikke spille på dem utover det, hvertfall ikke uten cd key fra boksen. For ellers kan folk bare spille videre på den uten å kjøpe spillet.

Seff kan man spille lengre enn 23mai med pre-order (det jeg snakker om), dunno hva du mente.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Vart det sånn at Ranger's vart dårligere etter den nye patchen? Så en film før og etter den siste patchen..

Edit: Bare det at de gjorde dårlige dmg, vet ikke om det var han som styrte eller om det var patchen..

Endret av XitereX
Lenke til kommentar
de stenges 23 mai, så man kan ikke spille på dem utover det, hvertfall ikke uten cd key fra boksen. For ellers kan folk bare spille videre på den uten å kjøpe spillet.

Seff kan man spille lengre enn 23mai med pre-order (det jeg snakker om), dunno hva du mente.

ja, men ikke med klienten man laster ned. Det har funcom gått ut med. Den stenges 23 mai, så må du laste ned spillet fra boksen.

Lenke til kommentar
Litt off-topic kanskje...

Noen som vet ca hvor mange kontoer det er på de fleste WoW servere?

http://www.warcraftrealms.com/census.php?P...servertypeid=-1

Magtheridon har 11000characters. Kan vel egentlig halvere den med ihvertfall 3 chars pr konto. det blir vel en 3300kontoer. Sist jeg spilte wow var dette hvertfall en populær server, om jeg ikke husker feil.

Takk for svar :)

Gleder meg så jævlig nå!

Lenke til kommentar

Kom inn i Closed beta idag:D holder på å laste ned, men det tar sinn tid:S

Foresten noen som vet hvordan det er med interface og addons? vill det være mulig å fikkse på interfacet sånn som i wow og bruke andre typer addons?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...