nagina Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Europiske prisene ser slik ut: Europe Monthly Per Month Total Total Incl. VAT* 1 Month 12.99 EUR 12.99 EUR 14.94 EUR 3 months 11.99 EUR 35.97 EUR 41.37 EUR 6 months 10.99 EUR 65.94 EUR 75.83 EUR Ganske lik med WOW om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så litt på noen filmer når man først kommer inn til PvP og er i det rommet. Det virket som om det var veldig mye valg. Capture the flag, PvP minigames osv. Hvis det er så veldig mange valg er jeg litt redd for at det kommer til å bli veldig mye ventetid, for kø. For når det er flere valg kommer det jo så klart til å bli mer spredt. Nå tenker jeg veldig kritisk her kanskje, og jeg vet ikke hvor mange valg av PvP man kan velge mellom og har er redd for lange køer... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tviler på at køene blir større hvor flere valg det er. Er bare å joine de valgene hvor flest folk er hvis du vil inn fort. Du kan jo alltid drive med world PvP og som Siege Pvp o.l også. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det jeg mener er at det kanskje blir for lite folk... Til de tingene man har lyst til å spille på. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg regner ikke med at noen andre laster ned open beta-en med skikkelig speed? Ligger på 26 kb/s, men alle speedometere etc viser 6-7 mbit. Litt kjett med estimated time på 5 dager. ;< Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har 10 mbit linje og da lå hele tiden på ca. 110-120 kb/s. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gler meg sinnsykt til å få begynt med spillet Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kan man begynne å laste ned spillet nå? :O Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kan man begynne å laste ned spillet nå? :O BETA ja, men ikke originalen Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 er det en uke før alle kunne starte laste ned den 3dagers før greia? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 I følge mine papirer så kan man laste ned clienten den 16 mai og så slette den igjen 23mai når orignal spillet kommer i posten. Og ja, du kan bruke denne clienten som du laster ned 16 mai lengre enn 23mai. (som for eksempel, at spillet ikke kjem den 23) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) de stenges 23 mai, så man kan ikke spille på dem utover det, hvertfall ikke uten cd key fra boksen. For ellers kan folk bare spille videre på den uten å kjøpe spillet. Endret 1. mai 2008 av Christeven Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) de stenges 23 mai, så man kan ikke spille på dem utover det, hvertfall ikke uten cd key fra boksen. For ellers kan folk bare spille videre på den uten å kjøpe spillet. Seff kan man spille lengre enn 23mai med pre-order (det jeg snakker om), dunno hva du mente. Endret 1. mai 2008 av nagina Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Vart det sånn at Ranger's vart dårligere etter den nye patchen? Så en film før og etter den siste patchen.. Edit: Bare det at de gjorde dårlige dmg, vet ikke om det var han som styrte eller om det var patchen.. Endret 2. mai 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 de stenges 23 mai, så man kan ikke spille på dem utover det, hvertfall ikke uten cd key fra boksen. For ellers kan folk bare spille videre på den uten å kjøpe spillet. Seff kan man spille lengre enn 23mai med pre-order (det jeg snakker om), dunno hva du mente. ja, men ikke med klienten man laster ned. Det har funcom gått ut med. Den stenges 23 mai, så må du laste ned spillet fra boksen. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Litt off-topic kanskje...Noen som vet ca hvor mange kontoer det er på de fleste WoW servere? http://www.warcraftrealms.com/census.php?P...servertypeid=-1 Magtheridon har 11000characters. Kan vel egentlig halvere den med ihvertfall 3 chars pr konto. det blir vel en 3300kontoer. Sist jeg spilte wow var dette hvertfall en populær server, om jeg ikke husker feil. Takk for svar Gleder meg så jævlig nå! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har forresten vært mulig å registrere konto på http://register.ageofconan.com i et lite døgn nå Nå er nesten alt klart til AoC Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har forresten vært mulig å registrere konto på http://register.ageofconan.com i et lite døgn nå Nå er nesten alt klart til AoC Skjedde mye rart inne her for meg, halvparten av alle linkene og slik funker ikke eller er til AO. Venter et par dager tror jeg Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Kom inn i Closed beta idag:D holder på å laste ned, men det tar sinn tid:S Foresten noen som vet hvordan det er med interface og addons? vill det være mulig å fikkse på interfacet sånn som i wow og bruke andre typer addons? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå