Ravusy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Holder på å installere nå, etter å holdt på en oppgave i hele natt. EDIT: Litt igjen på DVD2 nå etter 30min, dette tok lang tid... Endret 23. mai 2008 av Svedge Lenke til kommentar
SeT Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Herregud, Nextgentel har valgt årest dummeste natt til å a ha downtime på! Gledet meg til å komme hjem fra spaceworld for å komme hjem og installere og patche spillet sånn at det var spillbart så fort som mulig idag tidlig! Men neida! Kom hjem fem på ett, og etter fem minutter går nettet ned! Så patcher jeg for harde livet her!! Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blæ ingen av de nye serverne er jo der!! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) For å få det helt klart, er det mulig å registere visa, så begynne å spille, så avslutte at den trekker kr i månden uten å måtte deaktivere hele kontoen? Eller krever funcom at kontoen din deaktiveres/ikke kan spille så lenge du ikke godtar å bli trekt kr i månden hvis du ikke kjøper gamecard? Trenger forsatt et svar (spillet kjøpes vell etterpå uannsett men) Vet ikke om dette har blitt sagt før, men fikk terningskast 6 av VG Endret 23. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg kommer fortsatt ikke inn får sånn case sensitive password, jeg har skrivd inn riktig informasjon. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 tror serverene gikk ned igjen:/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Frameraten min gikk nettopp til helvete, gulvet forsvant og jeg logget ut. Vet ikke om serveren gikk ned, men jeg har tenkt å legge meg Men førsteinntrykk: Fan-damn-tastic game Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg startet akkurat på en 2,5gb patch nå. Flere? Er det launchpatchen eller? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Er det noen andre som har problemer med at den 600-megabytespatchen tar ÅR å få ned? Ikke fordi nedlastingshastigheten er lav, men fordi den tydeligvis stopper å laste ned innimellom, av hittil ukjente årsaker. Nevermind, avlivet firewallen midlertidig, og nå går det så det griner. Endret 23. mai 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Må man betale før man får 30 dagers gratis spilletid? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 du blir ikke trekt før etter de 30 første dagene. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hmm jeg gleder meg så mye til å spille at jeg nesten har fått en sånn merkelig motsatt effekt....jeg tenker faktisk på å ikke kjøpe spillet før lørdag eller over helgen hehe....klarer ikke forklare hvorfor...kanskje jeg vil at alt skal ha roet seg ned før jeg trer inn i conanverden... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hmm jeg gleder meg så mye til å spille at jeg nesten har fått en sånn merkelig motsatt effekt....jeg tenker faktisk på å ikke kjøpe spillet før lørdag eller over helgen hehe....klarer ikke forklare hvorfor...kanskje jeg vil at alt skal ha roet seg ned før jeg trer inn i conanverden... Eller du kan kjøpe det i dag og kjøre en helvetes geeke helg? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det jeg tenkte med å stå opp endel timer etter launch, men har bare hatt problemer. Men nå ser ting ut til å gå smooth. Har begynt på en patch å 2,5gb!?! Den må vel få unna endel problemer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg tenker faktisk på å ikke kjøpe spillet før lørdag eller over helgen hehe....klarer ikke forklare hvorfor...kanskje jeg vil at alt skal ha roet seg ned før jeg trer inn i conanverden... Umulig å tolke den der... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det går ikke an å ha tall i nicket sitt på AoC sant? Som "BarbarianDK94". Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sånn jeg har forstått er det KUN det engelske alfabetet A-Z som kan brukes i AoC. Og la oss håpe det. Hatet å invitere folk i wow som het AlòSsaãRöõ Lenke til kommentar
4MB Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm.. Skal det kunne gå ann å logge inn med bare EA accounten nå? Fikk akkurat logget inn, og har ikke fått retail enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå