Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, Nextgentel har valgt årest dummeste natt til å a ha downtime på! Gledet meg til å komme hjem fra spaceworld for å komme hjem og installere og patche spillet sånn at det var spillbart så fort som mulig idag tidlig! Men neida! Kom hjem fem på ett, og etter fem minutter går nettet ned! Så patcher jeg for harde livet her!!

Lenke til kommentar
For å få det helt klart, er det mulig å registere visa, så begynne å spille, så avslutte at den trekker kr i månden uten å måtte deaktivere hele kontoen? Eller krever funcom at kontoen din deaktiveres/ikke kan spille så lenge du ikke godtar å bli trekt kr i månden hvis du ikke kjøper gamecard?

Trenger forsatt et svar :p (spillet kjøpes vell etterpå uannsett men)

Vet ikke om dette har blitt sagt før, men fikk terningskast 6 av VG

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med at den 600-megabytespatchen tar ÅR å få ned? Ikke fordi nedlastingshastigheten er lav, men fordi den tydeligvis stopper å laste ned innimellom, av hittil ukjente årsaker.

Nevermind, avlivet firewallen midlertidig, og nå går det så det griner.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

hmm jeg gleder meg så mye til å spille at jeg nesten har fått en sånn merkelig motsatt effekt....jeg tenker faktisk på å ikke kjøpe spillet før lørdag eller over helgen hehe....klarer ikke forklare hvorfor...kanskje jeg vil at alt skal ha roet seg ned før jeg trer inn i conanverden...:)

Lenke til kommentar
hmm jeg gleder meg så mye til å spille at jeg nesten har fått en sånn merkelig motsatt effekt....jeg tenker faktisk på å ikke kjøpe spillet før lørdag eller over helgen hehe....klarer ikke forklare hvorfor...kanskje jeg vil at alt skal ha roet seg ned før jeg trer inn i conanverden...:)

Eller du kan kjøpe det i dag og kjøre en helvetes geeke helg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...