Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det sånn at vi får tilgang neste timen++?

Serverne er nede til 5 ( sikkert 6 og ) så blir vel en stund til.

Om de ikke har satt noen sperre på de "nye kontoene" slik at dere ikke kommer inn før i kveld da. Ikke lest noe på dette dessverre. Men serverne er nede til 05 hvertfall :)

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

hehe--. samme her.. men har et lite problem da :| Jeg har ikke fått oppdatert patchen enda, det står nemlig FATAL ERROR: ... når jeg starter spillet. Noen forslag?

Jeg prøvde forslaget til funcom her men det ser ut til å ta flere timer... :( Lurer på hva jeg skal gjøre..

Noen andre med samme opplevelse?

Endret av Theludders
Lenke til kommentar

litt info om crafting:

Weaponsmithing: Picking up this trade allows you to craft various types of weaponry, from swords to staffs, from daggers to crossbows. Everything needed to kill your opponents!

Armorsmithing: If you wish to go the completely opposite route from the weaponsmith, try picking up the armorsmithing craft that allows you to craft various types of armor pieces.

Alchemy: Do you enjoy mixing things into vials and seeing how the result affects people? Then you should try your luck at alchemy, allowing you to make various types of potions.

Architecture: City-building is an integral part of Age of Conan, and you will need someone skilled in the arts of architecture to draw up the plans needed for the different buildings.

Gemcutting: Monsters tend to drop rough gems that the gemcutter can turn into powerful enchantments, and these can be placed into other crafted items to make them more potent.

You can only learn one of these but you can learn all of the resource gathering€

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...