Crispin Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skulle ønske det fantes en pverp server, synes det kunne bli en tanke slitsomt på pvprp serveren, er nok en liten carebear Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 noen andre som får downloading patch information når dei går inn på spelet? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 JADA! Det er ny patch! Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Går det an å laste ned EA også legge inn Guest pass? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg tipper du får en download link når du regger guest pass. Mulig det er samme klient som EA. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 da tester jeg det. yay 18 hours left Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 FYI: Jeg har registrert kontoen min, men finner ingen guest keys ennå. Det er noe de kaller "buddy key program" som åpner "as soon as server capacity allows." Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vel, jeg laster det ned alikevel så har jeg det iallefall Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 er det sånn at vi får tilgang neste timen++? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) er det sånn at vi får tilgang neste timen++? Serverne er nede til 5 ( sikkert 6 og ) så blir vel en stund til. Om de ikke har satt noen sperre på de "nye kontoene" slik at dere ikke kommer inn før i kveld da. Ikke lest noe på dette dessverre. Men serverne er nede til 05 hvertfall Endret 23. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen fler som sitter å venter på å få igang spillet eller? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hell yeah o.o Klarer ikkje sove uansett -.- Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) hehe--. samme her.. men har et lite problem da :| Jeg har ikke fått oppdatert patchen enda, det står nemlig FATAL ERROR: ... når jeg starter spillet. Noen forslag? Jeg prøvde forslaget til funcom her men det ser ut til å ta flere timer... Lurer på hva jeg skal gjøre.. Noen andre med samme opplevelse? Endret 23. mai 2008 av Theludders Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er en patcher.exe (den heter ikke nøyaktig det) i install-folderen din. Jeg får dog ikke kontakt med patch server akkurat nå, så jeg grinder dailies i wow ;p Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Å herregud, jeg har ikke spillet engang enda...:O Må stikke ned til byen og handle om et par timer Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva mener du med den patcheren? Har nettopp innstallert spillet på PC-en til kompisen min, det fungerte smertefritt.. Sitte bare å venter på at serveren skal være klar nå. Men på min Pc så får jeg den derre forbannade FATAL ERROR: .. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ConanPatcher.exe heter den. Det er patch-download prog. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hell yeah o.o Klarer ikkje sove uansett -.- HeHe.. gled dere.. dere komme til å digge det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 litt info om crafting: Weaponsmithing: Picking up this trade allows you to craft various types of weaponry, from swords to staffs, from daggers to crossbows. Everything needed to kill your opponents! Armorsmithing: If you wish to go the completely opposite route from the weaponsmith, try picking up the armorsmithing craft that allows you to craft various types of armor pieces. Alchemy: Do you enjoy mixing things into vials and seeing how the result affects people? Then you should try your luck at alchemy, allowing you to make various types of potions. Architecture: City-building is an integral part of Age of Conan, and you will need someone skilled in the arts of architecture to draw up the plans needed for the different buildings. Gemcutting: Monsters tend to drop rough gems that the gemcutter can turn into powerful enchantments, and these can be placed into other crafted items to make them more potent. You can only learn one of these but you can learn all of the resource gathering€ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå