vgard Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Rattpjusker; Fordi serverene er nede? Gjelder vel patchserver også ettersom de legger ut patchene du trenger? Bare en tanke.. *EDIT* Oh noes! I R two sloo.. (er egentlig litt mer voksen enn jeg gir utrykk for nå ) Endret 22. mai 2008 av vgard Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 dere sliter sikkert med å patche siden serverene er nede ja. og de skal visst være nede til 05.00 om jeg husker rett Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) jeh, virker sånn..Skjer nada under "Downloading Patch information" EDIT: hvordan får jeg early access btw? Endret 22. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Er vel ikke noe vits med Early Access nå som spillet lanseres i dag. Dessuten er det forseint nå, da det var begrenset plass. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ehh nå åpner jo spillet offisielt i morgen (eller rettere skrevet i dag), så poenget med Early acsess er muligens borte? edit Prince var før meg gitt... Endret 22. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Early access eksisterer ikke lenger. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 har hørt at vi so mhar EA kan spille på den clienten noen dager til, synes det høres litt rart ut selv men håper det er sant. Så kan jeg patche i fred og ro om noen dager når alle andre er ferdig med det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 De som har spilt EA, kan la klienten være installert. Det er ikke noe vits å avinstallere siden den vil funke etter release. Ble sagt av en mod på det offisielle forumet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ser at funcom askjene er på 53,50 no. hvor mye tror dere at de vil stige de neste 2-3 dagene pga at spillet slippest? har nettop kjøpt askjer for 5000. Lånte penger så tør ikke å holde på de så lenge. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 - Skulle selskapet selge 10 prosent av det World of Warcraft har solgt, forsvarer dette en kurs på 60-70 kroner. Og med 1 million kunder tilsvarer det et kursmål på ca. 75 kroner, ifølge Torgersen. Dette er vel det beste du kan håpe på, Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ser at funcom askjene er på 53,50 no. hvor mye tror dere at de vil stige de neste 2-3 dagene pga at spillet slippest? har nettop kjøpt askjer for 5000. Lånte penger så tør ikke å holde på de så lenge. Trur nok at dei kjem til å stige bra mykje. Men trur du kan gjere det lurt å ikkje holde på for lenge om noko skulle skje Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ser at funcom askjene er på 53,50 no. hvor mye tror dere at de vil stige de neste 2-3 dagene pga at spillet slippest? har nettop kjøpt askjer for 5000. Lånte penger så tør ikke å holde på de så lenge. Trur nok at dei kjem til å stige bra mykje. Men trur du kan gjere det lurt å ikkje holde på for lenge om noko skulle skje det jeg også mener. At kursen synker samme dagen spillet kommer er vel ikke så veldig stor sjangse for, så lenge ikke funcom driter KRAFTIG på draget (noe jeg tror de ikke gjør) Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 European English Servers PvE Servers * Crom * Dagon * Ymir * Bori * Nemain NEW * Ahriman NEW PvP Servers * Fury * Wildsoul * Battlescar * Soulstorm NEW RP-PvP Server * Aquilonia (RP) * Hyrkania (RP) NEW Soulstorm it is Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) har eg ikkje tru på eg heller. Men så klart, er jo fortsatt under utvikling og krasj osv. kan forekomme. Men trur ikkje Funcom blir knukke av det, burde iallefall ikkje det Kva er det med soulstorm? Norsk server? Endret 22. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 sliter med valget om eg skal være ranger eller assassin! hilfe :[ gleder meg villt til serverane er oppe ^^ Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 sliter med valget om eg skal være ranger eller assassin! hilfe :[ gleder meg villt til serverane er oppe ^^ har sjølv vert inne på assassin, men valget endte på Barbarian =) Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, bør vel få et par timers søvn før det braker løs... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, bør vel få et par timers søvn før det braker løs... planen her er og legge seg no, for så og stå opp i 6-7 tiden..sånn at eg får prøvd det 1 times tid før kroppsøving 08.10 -_- Er heldigvis ferdig på skulen allerede 12.40 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, bør vel få et par timers søvn før det braker løs... Begynner å kjøre nå jeg, da, så er jeg nok fremme til release. Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, bør vel få et par timers søvn før det braker løs... Begynner å kjøre nå jeg, da, så er jeg nok fremme til release. Den er grei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå