Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok exploit, ja. Flere av de i guilden min er folk som har spilt rundt 20 timer døgnet siden EA release, og de ligger på lvl 48-53 atm. Høyeste lvl på servern er 62.

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
hahah, wow superrustning. Er jo utrolig de greiene ikke har strømtilførsel. Snurrende ringer og sånn. Men du har ikke "syk" rustning i det du dinger 70 i wow heller da. Tar gjerne et par uker til med gaming.

Men nå håper jeg han lvl 80 karen der skal sove litt.

Nei, men det er jo en klar forskjell fra nettopp dinget lvl 70 og en lvl under 10..

Hadde jeg sett han karen på bilde uten at lvlen stod der hadde jeg tipper han var lvl 9..

Lenke til kommentar

Det må innrømmes at en del av utstyret han har på seg er nok over middels hvertfall, synd at det ikke ligna grisen da. JA, AoC skal ha realistisk approach, det er ikke det, men de kunne ha lagt litt mer arbeid i akkurat utseendet kanskje? :)

Lenke til kommentar
Det må innrømmes at en del av utstyret han har på seg er nok over middels hvertfall, synd at det ikke ligna grisen da. JA, AoC skal ha realistisk approach, det er ikke det, men de kunne ha lagt litt mer arbeid i akkurat utseendet kanskje? :)

Det er nok dessverre litt vanskeligere å få leather til å se noenlunde heftig ut enn for eksempel plate. Har sett en drøss med guardians i imponerende rustning :)

Lenke til kommentar
Jeg gruer meg til de andre kommer egentlig.

Det blir MYYE, mere folk. Jeg som spiller spillet perfekt for tia.

4fps here i come.

tør jeg spørre hvorfor du får spille og ikke oss? Kjøpt fra USA elns, og spiller på US server? :p

Lenke til kommentar
Jeg gruer meg til de andre kommer egentlig.

Det blir MYYE, mere folk. Jeg som spiller spillet perfekt for tia.

4fps here i come.

tør jeg spørre hvorfor du får spille og ikke oss? Kjøpt fra USA elns, og spiller på US server? :p

Early Access

Håper de gjør som i wow etterhvert at du kan velge å ikke vise hjelmen.

Det går.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...