jvik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja er en quest som kan kan gjøres repeatedly for flere tusen XP om gangen. Om de/han har brukt den har jeg null peil på Hvorfor funcom enda ikke har hotfixa dette er litt rart... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 http://www.timeanddate.com/worldclock/fixe...;sec=0&p1=0 Står at serveren skal vere oppe ved midnatt torsdag-fredag..Det vil si for 4min siden? Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror det sikter på litt mer realistisk, altså, ikke røykeffekter, ikke glødene øyne og masse lysshow, ikke brennendre skulderpads etc. Jeg som syns jeg er så fin med de lysende skulderplatene mine og de gule støvlene. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er nok exploit, ja. Flere av de i guilden min er folk som har spilt rundt 20 timer døgnet siden EA release, og de ligger på lvl 48-53 atm. Høyeste lvl på servern er 62. Endret 22. mai 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Deer var instalasjonen igang. Hva faen. Jeg ser ikke enn drit. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hahah, wow superrustning. Er jo utrolig de greiene ikke har strømtilførsel. Snurrende ringer og sånn. Men du har ikke "syk" rustning i det du dinger 70 i wow heller da. Tar gjerne et par uker til med gaming. Men nå håper jeg han lvl 80 karen der skal sove litt. Nei, men det er jo en klar forskjell fra nettopp dinget lvl 70 og en lvl under 10.. Hadde jeg sett han karen på bilde uten at lvlen stod der hadde jeg tipper han var lvl 9.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Serverene er uansett nede nå i fem timer for å klargjør før rykket av spillere, så det blir vel ikke spilling før i morgen. Endret 22. mai 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det må innrømmes at en del av utstyret han har på seg er nok over middels hvertfall, synd at det ikke ligna grisen da. JA, AoC skal ha realistisk approach, det er ikke det, men de kunne ha lagt litt mer arbeid i akkurat utseendet kanskje? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da er vi inne i døgnet hvor vi andre kan begynne våre Hyboria eventyr og Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det må innrømmes at en del av utstyret han har på seg er nok over middels hvertfall, synd at det ikke ligna grisen da. JA, AoC skal ha realistisk approach, det er ikke det, men de kunne ha lagt litt mer arbeid i akkurat utseendet kanskje? Det er nok dessverre litt vanskeligere å få leather til å se noenlunde heftig ut enn for eksempel plate. Har sett en drøss med guardians i imponerende rustning Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da er vi inne i døgnet hvor vi andre kan begynne våre Hyboria eventyr og bare det at vi må vente 5 timer Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg gruer meg til de andre kommer egentlig. Det blir MYYE, mere folk. Jeg som spiller spillet perfekt for tia. 4fps here i come. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg gruer meg til de andre kommer egentlig.Det blir MYYE, mere folk. Jeg som spiller spillet perfekt for tia. 4fps here i come. tør jeg spørre hvorfor du får spille og ikke oss? Kjøpt fra USA elns, og spiller på US server? Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tror det blir en av de nye serverne for min del. Kanskje jeg kan være med folk på mitt eget level en stund da... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Håper de gjør som i wow etterhvert at du kan velge å ikke vise hjelmen. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg får ikke logget inn, regner med at ingen andre gjør det heller 4 timer og 42 min igjen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg gruer meg til de andre kommer egentlig.Det blir MYYE, mere folk. Jeg som spiller spillet perfekt for tia. 4fps here i come. tør jeg spørre hvorfor du får spille og ikke oss? Kjøpt fra USA elns, og spiller på US server? Early Access Håper de gjør som i wow etterhvert at du kan velge å ikke vise hjelmen. Det går. Endret 22. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet hva det beryktede itemet fra Spaceworld er ennå? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Zalt: Jess. spiller early access FIkk spillet i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå