KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ferdig å installere nå og pathcen tok under ett min Over 1gb med patcher tok deg 1 min? har 20 mbit Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Da er installen på gang :dribble: GLEDER MEG Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Pokker, verify/repair virker ikke Det stopper halvveis, og sier at 'current database format is not supported' eller noe lignende. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Dude som er level 80 på Fury pvp servern: http://upload.lhurgoyf.net/gal/Other/Zedkospicture023.JPG Vet ikke om det er posta før men gidder ikke sjekke de siste ti sidene ;p Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Uh, sorry meg as, men han så jo nesten ut som en lvl 1.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Sick, hva slags klasse spiller han? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 syk gametime med tanke på at spillet har vært ute i under 6 dager:p Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis det er en super rustning på lvl 80 så ble jeg bare skuffa, hadde sett for meg skikkelig rustning osv sånn som i WoW, på lvl 70 i WoW er jo bare alt helt sykt.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis det er en super rustning på lvl 80 så ble jeg bare skuffa, hadde sett for meg skikkelig rustning osv sånn som i WoW, på lvl 70 i WoW er jo bare alt helt sykt.. Er neppe en "super rustning" ettersom han nettopp er blitt level 80 og har sikkert ingen å raide med (ennå). Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Sikker på at bildet er ekte? Trodde det kom til å ta lenger tid. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) WoW er et fantasy spill, AoC er et middelalder spill. Altså, de kan ikke pøse med effekter på rustningen i AoC som de gjør i WoW. Men han på bildet har nok ikke optimalt lvl 80 gear, nei. Endret 22. mai 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis det er en super rustning på lvl 80 så ble jeg bare skuffa, hadde sett for meg skikkelig rustning osv sånn som i WoW, på lvl 70 i WoW er jo bare alt helt sykt.. Jeg tror det sikter på litt mer realistisk, altså, ikke røykeffekter, ikke glødene øyne og masse lysshow, ikke brennendre skulderpads etc. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Dude som er level 80 på Fury pvp servern: http://upload.lhurgoyf.net/gal/Other/Zedkospicture023.JPG Vet ikke om det er posta før men gidder ikke sjekke de siste ti sidene ;p Ryktes at hele gjengen i toppen har exploita en quest bug. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan jeg da bare ta å slette EA klienten og installere med cd nå da ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ] Er nok ikke klassisk pen, men jeg har en uovertruffen muskdrevet seksuell energi. Og ja, det er jeg nok. Har også tilgang til familien sin campingvogn om det skulle bli aktuelt. Du og eg og ei campingvogn og hver vår PC. Helt til du sovner Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan jeg da bare ta å slette EA klienten og installere med cd nå da ? Det kan du gjøre Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 hahah, wow superrustning. Er jo utrolig de greiene ikke har strømtilførsel. Snurrende ringer og sånn. Men du har ikke "syk" rustning i det du dinger 70 i wow heller da. Tar gjerne et par uker til med gaming. Men nå håper jeg han lvl 80 karen der skal sove litt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Dude som er level 80 på Fury pvp servern: http://upload.lhurgoyf.net/gal/Other/Zedkospicture023.JPG Vet ikke om det er posta før men gidder ikke sjekke de siste ti sidene ;p Ryktes at hele gjengen i toppen har exploita en quest bug. Yep . Er det de har gjort. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Dude som er level 80 på Fury pvp servern: http://upload.lhurgoyf.net/gal/Other/Zedkospicture023.JPG Vet ikke om det er posta før men gidder ikke sjekke de siste ti sidene ;p Ryktes at hele gjengen i toppen har exploita en quest bug. Det ER exploits som flere har utnyttet i spillet allerede ja. Bare les "out of the box"-preview'en til GameSpy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå