Christeven Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 alså 3500 spillere pr server? eller opptill 3500 på en server samtidig? tenker att 3500 aktive kontoer pr server ville blitt alt for lite:P selv foretrekker jeg kjempe store servere. leser du andres poster før du poster? hint: les postene over din en gang til.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Snakk om unødvendig, spydig innlegg da Christeven.. Hvorfor ikke bare hinte til om å lese litt lenger opp, før du selv skriver svaret..? Siden mitt innlegg også nå blir ganske døft, får jeg si at jeg gleder meg til å se hvordan det blir castermessig. Spennende, altså dere! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Snakk om unødvendig, spydig innlegg da Christeven.. Hvorfor ikke bare hinte til om å lese litt lenger opp, før du selv skriver svaret..? Siden mitt innlegg også nå blir ganske døft, får jeg si at jeg gleder meg til å se hvordan det blir castermessig. Spennende, altså dere! fordi dette er et problem som bare blir større og større, folk som bere poster spørsmål og tråder uten å ense de xx andre trådene om nøyaktig det samme. Feks: Hvor kan jeg forhåndsbestille? er det noen som lager en tråd om, så er det tre aktive tråder om nøyaktig det samme rett under. eller syntes du det er helt greit binko? edit: så vær så snille! LES eller i det minste se over trådene på førstesiden før man lager en ny tråd, er bare latskap når man ikke gidder å bruke de allerede eksisterende trådene om nøyaktig det samme. der svaret du leter etter med all sannsynlighet allerede er blitt besvart x ganger. Endret 28. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det egentlig så lite? Med flust av bankplass og lignende vil man strupe behovet for en drøss med karakterer som kun oppbevarer ting, og jeg regner med at det bør være nok for de aller fleste. Nei, det er vel ikke det. Det kunne jo vært greit at antallet karakterer kunne vert identisk med antall klasser. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Snakk om unødvendig, spydig innlegg da Christeven.. Hvorfor ikke bare hinte til om å lese litt lenger opp, før du selv skriver svaret..? Siden mitt innlegg også nå blir ganske døft, får jeg si at jeg gleder meg til å se hvordan det blir castermessig. Spennende, altså dere! fordi dette er et problem som bare blir større og større, folk som bere poster spørsmål og tråder uten å ense de xx andre trådene om nøyaktig det samme. Feks: Hvor kan jeg forhåndsbestille? er det noen som lager en tråd om, så er det tre aktive tråder om nøyaktig det samme rett under. eller syntes du det er helt greit binko? edit: så vær så snille! LES eller i det minste se over trådene på førstesiden før man lager en ny tråd, er bare latskap når man ikke gidder å bruke de allerede eksisterende trådene om nøyaktig det samme. der svaret du leter etter med all sannsynlighet allerede er blitt besvart x ganger. Selveste Booten anna jo Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det sånn at det kommer ut ny patch før spillet kommer ut? Hørt noe om det.. Altså som skal gjøre at spillet skal bli bedre, grafikkmessig osv Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ca 1GB er det vist man må patche ved release. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Synes 3500 personer per server er et velidg interessant og lurt tall. Jeg tror kanskje dette vil skape mer intimitet og litt nærere forhold blant spillerne. Som Funcom sier, vil dette skape rivalisme mye mer underholdene. Er vant med gigantiske servere på WoW, men jeg synes ikke de store serverene skaper et nært og godt nok community (noe som er veldig essesielt i MMORPG-spil). Syntes enda at EN server er best:) Alt blir morsomere, man kan ha stooore kamper, alle kan snakke med værandre og det blir bedre sosialt Www.eve-online.com har gjort dette og det er KONGE Lenke til kommentar
bermar Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Synes 3500 personer per server er et velidg interessant og lurt tall. Jeg tror kanskje dette vil skape mer intimitet og litt nærere forhold blant spillerne. Som Funcom sier, vil dette skape rivalisme mye mer underholdene. Er vant med gigantiske servere på WoW, men jeg synes ikke de store serverene skaper et nært og godt nok community (noe som er veldig essesielt i MMORPG-spil). Syntes enda at EN server er best:) Alt blir morsomere, man kan ha stooore kamper, alle kan snakke med værandre og det blir bedre sosialt Www.eve-online.com har gjort dette og det er KONGE Sant nok, men en veldig stor server kan også ofte skape kaos og lange køer i forskjellige sammenhenger. Spillerene vil kanskje heller ikke kjenne seg så "viktige" eller spesielle, ettersom det er vanskeligere å skille seg ut fra den enorme mengden. Tror likevel at antall plasser på en server har mye med selve spillet å gjøre. Enkelte spill som er veldig RPG-preget, vil nok gjøre seg bedre med mindre servere. Kunne vært en idè med store PvP-servere med serverkapasitet til mange personer, men litt mindre RPG-servere. PvP er jo alltid morsommere med flere spillere. PRG-spilling er nok mer interessant om spillerene kan knytte sterkere bånd til hverandre, noe som kan bli vanskelig med større servere og flere spillere. Endret 29. april 2008 av bermar Lenke til kommentar
Doga Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Litt off-topic kanskje... Noen som vet ca hvor mange kontoer det er på de fleste WoW servere? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Litt off-topic kanskje...Noen som vet ca hvor mange kontoer det er på de fleste WoW servere? http://www.warcraftrealms.com/census.php?P...servertypeid=-1 Magtheridon har 11000characters. Kan vel egentlig halvere den med ihvertfall 3 chars pr konto. det blir vel en 3300kontoer. Sist jeg spilte wow var dette hvertfall en populær server, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hm. Kanskje 3500 er et greit antall likevel..? Hva med store servere, men et kontrollert køsystem? Forferdelig på de største serverene i WoW hvertfall. Kan ikke si kø-for-å-spille er noen god strategi, men er vel sånn det blir med mange spillere... Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) husk at i wow kan du dele det på to, siden man ikke kan snakke med halvparten av serveren uansett. om man ikke lager alter i motsatt faksjon. så en server i aoc med 3500-5000 spillere vil være ca det samme. Endret 29. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har sjekket litt rundt om filmer om Age Of Conan og fant mange fine PvP filmer fra PvP Weekend Etter jeg så disse filmene endret det min mening om castere i hvert fall, rundt PvP Youtube Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror nok ikke pilogbue blir så "overpowered" når det kommer ut. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 den buen ble jo nerfet noe helt sinnsykt, buen var egentlig altfor god for lv 20. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 jeg vet, før nerfen kom så sa han at han crittet 400 og etter nerfen crittet han 100. Men var alt dette i PvP weekend i lvl 20? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 BAH, kan ikke klokka tikke fortere nå, var akkurat inne på spillte (login screen) og prøvde masse forskjellig ting, som å logge seg på hehe, nei, funket nok ikke >> Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men var alt dette i PvP weekend i lvl 20? jepp. så det er dusinvis av nye spells og komboer ved senere levels. man kan tenke seg lv 20 i wow, man har ikke akkuratt spesielt mange skills/spells enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå