kloningen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Øhmmm...Er det noensomhelst sjangse at jeg ved et uhell fjerner 30 dager gratis tingen? Skal avbestille den jeg måtte bestille når jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ferdig å installere nå og pathcen tok under ett min Over 1gb med patcher tok deg 1 min? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) hehe tenkte jeg skulle dele en liten snaxy ting i CE Artbook pakka. okey sorry for den der xD skulle være hidden GM help plx IKKE SE SMÅ UNGER :|| Endret 22. mai 2008 av MoFFi Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Over 1gb med patcher tok deg 1 min? Var 641 mb hos meg.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hmmm veldig fin dagger det var der ja... Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 skriver NØYAKTIG riktig brukernavn og NØYAKTIG riktig passord, men alikevell sier de det er feil hjelp! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som veit om et sted hvor jeg kan laste ned den AOC patchen? Vil helst ha alt klart til jeg får CE imorgen. Serverne har vel ikke åpna enda? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 DERE FÅR IKKE LOGGET PÅ FØR I MORGEN, DETTE GJELDER ALLE SOM IKKE HAR EARLY ACCESS! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 skriver NØYAKTIG riktig brukernavn og NØYAKTIG riktig passord, men alikevell sier de det er feil hjelp! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 DERE FÅR IKKE LOGGET PÅ FØR I MORGEN, DETTE GJELDER ALLE SOM IKKE HAR EARLY ACCESS! så UANSETT så kommer det at man har feil passord? åpner det inatt? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ja, det kommer uansett. Det åpner i natt/i morgen. De har ikke satt noe klokkeslett så vidt jeg vet. Endret 22. mai 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som veit om et sted hvor jeg kan laste ned den AOC patchen? Slenger meg på den Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, det kommer uansett. Det åpner i natt/i morgen. De har ikke satt noe klokkeslett så vidt jeg vet. det bør da komme inatt! skal jo sitte oppe WoW gjorde det jo sånn med burning crusade håper det server skal dere begynne på? jeg begynner på Wildsoul Ja, det kommer uansett. Det åpner i natt/i morgen. De har ikke satt noe klokkeslett så vidt jeg vet. den laster ned av seg selv første gang du starter spillet Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Dere som skal sitte opp fra 0.00 og prøve å komme inn i spille kan prøve lenge. Serverene går nemlig ned klokken 0.00 for å applie siste patch, så dere kan spille. De regner med at det tar 5 timer. Endret 22. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Serverne kommer GARANTERT ikke oppe før tidligst klokken 05:00 siden nattens server maintain varer fra 00:00 - 05:00 Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som veit om et sted hvor jeg kan laste ned den AOC patchen? Slenger meg på den Tror ikke det finnes noen patch-mirrors ennå. Men hvis dere har problemer med hastighet på downloading så antar jeg at det kommer av at dere har trådløst nettverk og at peer-to-peer derfor ikke fungerer som det skal. Dette kan fikses dersom man googler på det og finner ut hvilke ports som bør åpnes. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Har planlagt med en del kamerater å starte på Fury pvp serveren. Skal starte opp et guild osv, blir bra håper jeg. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Problemet er det at jeg ikke har fått spillet enda Jeg vil bare være klar for spilling etter skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå