Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

BS, du kan ha visa og være 16 år f.eks.

Så bare spør foreldrene dine om de kan skaffe deg VISA.

Dra dem med i banken og få dem til å signere en lapp.

Eazy ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har satt opp en poll med alle servere på slik at vi kan finne ut hvor de fleste holder seg? Har sett at mange skal på fury og wildsoul, men jeg spiller pve og holder meg på ymir. Gidder noen hive opp en poll? Sitter på jobb og har egentlig ikke tid til å rote frem liste over servere og mekke.. :) Har blitt noen tråder ang servere nå. :p

Blir spennende å se hvordan det blir i morgen, har fri fra jobb, men må vel bruke endel av dagen på rydding og styr til jeg får besøk litt ut på ettermiddagen. Har jo fått spille på early access så jeg dør ikke av å ikke få være med på åpningen for alle dere som ikke var like heldige. :D

Lenke til kommentar
Noen som har satt opp en poll med alle servere på slik at vi kan finne ut hvor de fleste holder seg? Har sett at mange skal på fury og wildsoul, men jeg spiller pve og holder meg på ymir. Gidder noen hive opp en poll? Sitter på jobb og har egentlig ikke tid til å rote frem liste over servere og mekke.. :) Har blitt noen tråder ang servere nå. :p

Blir spennende å se hvordan det blir i morgen, har fri fra jobb, men må vel bruke endel av dagen på rydding og styr til jeg får besøk litt ut på ettermiddagen. Har jo fått spille på early access så jeg dør ikke av å ikke få være med på åpningen for alle dere som ikke var like heldige. :D

PvE Servers

• Crom

• Dagon

• Ymir

• Bori

• Astoreth

PvP Servers

• Fury

• Wildsoul

RP-PvP Server

• Aquilonia

Lenke til kommentar
Er det noe vits å spece i defence når man spiller conqueror?

Hvis jeg innstallerer spillet på en maskin, kan jeg da innstallere det på en annen etterpå?

Det burde gå det

Ser ingen grund til å specce fullt ut i defence siden det har man Guardians til ;) De har uansett bra nok defence selv om hva man speccer.

Lenke til kommentar

sånn, fiksa subscription nå. :]

Spørsmål:

Når jeg har avbrøtet subscriptionen og kjører på de 30 dagene jeg har gratis, vil det da stå 30 dager subscription?

2.

Går det ann å logge inn i spillet ennå? Går ikke her. (Får melding om at passord er feil)

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Er det noen guilds som trenger en stakkars liten 14-åring? :)

Jeg er veldig hyggelig og oppfører meg ikke som folk flest betegner fjortiss.

Det ser ikke ut som aurora borealis blir noe av mer av så jeg vil helst ha en veldig sosial guild.

Det må være på Pve server da.

MVH Privinius :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...