Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 BS, du kan ha visa og være 16 år f.eks. Så bare spør foreldrene dine om de kan skaffe deg VISA. Dra dem med i banken og få dem til å signere en lapp. Eazy ;D Lenke til kommentar
vgard Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har satt opp en poll med alle servere på slik at vi kan finne ut hvor de fleste holder seg? Har sett at mange skal på fury og wildsoul, men jeg spiller pve og holder meg på ymir. Gidder noen hive opp en poll? Sitter på jobb og har egentlig ikke tid til å rote frem liste over servere og mekke.. Har blitt noen tråder ang servere nå. Blir spennende å se hvordan det blir i morgen, har fri fra jobb, men må vel bruke endel av dagen på rydding og styr til jeg får besøk litt ut på ettermiddagen. Har jo fått spille på early access så jeg dør ikke av å ikke få være med på åpningen for alle dere som ikke var like heldige. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har satt opp en poll med alle servere på slik at vi kan finne ut hvor de fleste holder seg? Har sett at mange skal på fury og wildsoul, men jeg spiller pve og holder meg på ymir. Gidder noen hive opp en poll? Sitter på jobb og har egentlig ikke tid til å rote frem liste over servere og mekke.. Har blitt noen tråder ang servere nå. Blir spennende å se hvordan det blir i morgen, har fri fra jobb, men må vel bruke endel av dagen på rydding og styr til jeg får besøk litt ut på ettermiddagen. Har jo fått spille på early access så jeg dør ikke av å ikke få være med på åpningen for alle dere som ikke var like heldige. PvE Servers • Crom • Dagon • Ymir • Bori • Astoreth PvP Servers • Fury • Wildsoul RP-PvP Server • Aquilonia Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Er det noe vits å spece i defence når man spiller conqueror? Hvis jeg innstallerer spillet på en maskin, kan jeg da innstallere det på en annen etterpå? Det burde gå det Ser ingen grund til å specce fullt ut i defence siden det har man Guardians til De har uansett bra nok defence selv om hva man speccer. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hva forskjellige speccs kan man velge mellom på Guardians ? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 http://www.oslobors.no/ob/aksje_kursutvikl...;p_period=1YEAR Oj, var over 55 i dag. Jeg som hadde planer om å kjøpe på 21 =/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) sånn, fiksa subscription nå. :] Spørsmål: Når jeg har avbrøtet subscriptionen og kjører på de 30 dagene jeg har gratis, vil det da stå 30 dager subscription? 2. Går det ann å logge inn i spillet ennå? Går ikke her. (Får melding om at passord er feil) Endret 22. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 holder på å installere conan nå men tar jo så jææææævlig lang tid! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor lang tid ? Sånn ca.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor lang tid ? Sånn ca.. Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men tok ikke lang tid akuratt. Patchene tar heller ikke lang tid, ivertfall hvis du har en brukbar hastighet. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor lang tid ? Sånn ca.. begynte for en time siden ca, og har nettopp bytta til disk 2, og prosessen snegler seg saakte framover. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 tok vel ca 30 min ellerno. og så en ny halvtime med patching Kos det Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 tok vel ca 30 min ellerno. og så en ny halvtime med patching Kos det er på 22.rdbdata nå de rdbdata filene tar så jæævla lang tid Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 tok vel ca 30 min ellerno. og så en ny halvtime med patching Kos det Jeg brukte 10 min på patching..? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Før forrige side av denne tråden blir glemt: Sjekk spørsmålene mine , nederst på forrige side. Takk :] Sorry hvis jeg maser for mye, men er helt n00b på dette. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ferdig å installere nå og pathcen tok under ett min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hva vil forskjellen mellom RP-PvP og PvP-servere være egentlig? Lenke til kommentar
Eureka Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 hvordan er fordelingen av klassene? er det noen klasser som dere ser mye mer av enn andre osv? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Conqueror er overpopulated deluxe. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Er det noen guilds som trenger en stakkars liten 14-åring? Jeg er veldig hyggelig og oppfører meg ikke som folk flest betegner fjortiss. Det ser ikke ut som aurora borealis blir noe av mer av så jeg vil helst ha en veldig sosial guild. Det må være på Pve server da. MVH Privinius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå