Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Det ser jeg bare positivt på. Det er flott hvis foreldre kan ha litt kontroll over mindreåriges "addiction", kjenner et par som har blitt bitt av basillen.

Det står ingenting om inventory belt på account information, må jeg ta kontakt med noen, eller vil det komme med /claim sammen med ringen, kappen og mounten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står ingenting om inventory belt på account information, må jeg ta kontakt med noen, eller vil det komme med /claim sammen med ringen, kappen og mounten?

Står ikke noe om beltet på kontoen min heller, bare mammuten. Satser på det kommer likevel. :optimist:

Endret av ellapella
Lenke til kommentar

jeg mener også kortregistrering er positivt. Det å verifisere alder med visa er noe helt annet enn å betale med visa over nett:)Og dette spillet her har faktisk 18 års grense.

Men ja. Gamecardprinsippet forsvinner jo litt. Men du slipper hvertfall at kortinformasjonen din blir sendt ut fra Funcom sine databaser, sånn det blir når du betaler med Visa :)

*Tror det er sånn hvertfall*

Lenke til kommentar
HVa med de første 30 dagene man får til spillet, må man registrere seg med kort på den ?

Man får de dagene etter man har registrert. (gitt alle opplysninger)

Så dvs at alle under 18 år må låne kortet av foreldra?

Haha, seriøst, der gjorde dem en stoooooor tabbe.. Mister nok veldig mange brukere pga det.

Lenke til kommentar
HVa med de første 30 dagene man får til spillet, må man registrere seg med kort på den ?

Man får de dagene etter man har registrert. (gitt alle opplysninger)

Så dvs at alle under 18 år må låne kortet av foreldra?

Haha, seriøst, der gjorde dem en stoooooor tabbe.. Mister nok veldig mange brukere pga det.

Du har kanskje ikke sett det, men det er 18-års grense på spillet ;) Major fail :D

Lenke til kommentar

GameSpy har kommet med en delvis "anmeldelse" så langt, endelig karakter er ikke gitt enda, men de har en del negativt:

- UI'en i AoC er lite polert, bla. chatvinduet og teksten er direkte labert gjennomført.

- Det er folk i spillet som har allerede funnet exploits og på den måten går fort opp i level.

- Spillet er altfor mye "instanced", noe som resulterer i problemer når man vil spille sammen med vennene sine, det tar lenger tid å samle gruppa.

- Ingen auction house på plass. Det er en big invitasjon til Gold Farmers/Sellers, som finner veien til spillet uansett.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Må man kjøpe basic riding skill for å ri mammoth/rhino? Har min mammoth i backpacken nå, og det står ikke noe om riding skill under requirements.

Logikken tilsier at man må ha det, men jeg begynte å lure siden det ikke står noe om det.

Noen som har peiling?

Fant svar selv for de som lurer:

You don't need to have the riding skill trained to ride a pre-order mount, however all mounts have special attack moves that are unlocked when you do train the skill. (the Rhino's charge ability for example)
Endret av Dr.Greve
Lenke til kommentar
MÅ oppi kort? Jepp, der tapte nok Funcom et "par" brukere ja. Hvis ikke dem vil tjene penger, så synd for dem :thumbdown: Håper de går konk, og blir slakta en etter en, dette er tragisk.

Det er bare positivt. Er man over 18, så får man kort som man kan bruke (gratis). Og da blir ihvertfall noen % av drittungene borte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
MÅ oppi kort? Jepp, der tapte nok Funcom et "par" brukere ja. Hvis ikke dem vil tjene penger, så synd for dem :thumbdown: Håper de går konk, og blir slakta en etter en, dette er tragisk.

Svært hvor mye du overreagerer. Skjerp deg.

Lenke til kommentar

Svært hvor mye du overreagerer. Skjerp deg.

Jeg overreagerer ikke, Funcom kommer til å tape stort pga dette. Og jeg har også jævlig irritert fordi nå blir jeg nødt til å spørre om å låne kortet til pappa, siden jeg ikke er 18 før om et par månder. De som er under 18 klarer jo å få spilt dette uannsett, men funcom måtte bare lage det et litt større helvete for oss. Men jeg skal nok få spilt dette i morgen uannsett. Selv om jeg hadde vært 18 hadde det også vært tragisk og måtte oppi sånn info når man har kjøpt gamecard. Latterlig løsning uannsett 18 eller ei

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...