kloningen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Faen assa, nå ble jeg skikkelig irritert her. Mye vits å legge med 30 gratis dager, når du uansett må betale for 30 til! (Tenk om jeg går lei innen de 30 dagene f.eks) Noe så absurd....MÅ en betale for å få spilt 30 dager gratis! FFS, dummeste jeg har hørt hittil Du kan kansellere når som helst. Du blir ikke trukket før de første 30 dagene er unnagjort. Åh.... *Overbevise mamma om at hun ikke vil bli trekt penger* Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 I WoW var det slik at når man begynte så fikk man 30 dager gratis som nevnt, oppga kontonummeret, men betalte ikke en krone/ble trekt noe som helst før de 30 gratis dagene faktisk utløp. Det er garantert sånn i AoC også, er bare folk som ikke klarer å skjønne det de faktisk leser og dermed tror det er noe det ikke er Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Litt kjipt at de bruker kjole, ligner på type rustning krigerne\vaktene til Cæsar brukte. http://www.clicket.com/Products/Adult-Delu...tume~56171.html Endret 22. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Dere kan jo bare cancel payment da før de 30 dagene er ommehvis dere ikke er fornøyd. Dere betaler ikke før de 30 dagene er omme, men dere må skrive inn konto info hvis dere ikke har prepaid card. Hvis du må overbevise moren din om at det ikke blir trekt penger så kanskje du heller burde vente noen år før du begynner å spille. Endret 22. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Right, viser henne bare manualen. Står at det kan gjøres der. :]]]] Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Til de som maser om å betale, man må legge inn et kort og at det skal trekkes for 1 måned om gangen eller mere, men det blir ikke trekt fra kontoen før du nærmer deg utgangen av de 30 dagene som følger med spillet. Er det noe å mase så mye om, slik er det på alle mmorpg som utgis nå. Var sånn på LOTRO også som kom ut for et år siden. Har man ikke kort så er man vel under 18 år og har da ikke noe i dette spillet å gjøre. Man kan også kjøpe prepaid kort men må likevel legge inn et kort, dette for å luke unna de som er yngst. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Litt kjipt at de bruker kjole, ligner på type rustning krigerne\vaktene til Cæsar brukte. http://www.clicket.com/Products/Adult-Delu...tume~56171.html Tro meg det gjør jobben mer enn godt nok og det ser sinnsykt bra ut i mine øyne også. Ta en titt her: Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Faen altså, får ikke registrert nøkkelen jeg fikk med Collectors Edition.Får bare opp "No offer found for given key". Kan alltids lage en ny konto, men da mister jeg mounten Har EA fra før hvis det har noe å si... merkelige er at jeg må logge på med et annet brukernavn enn det jeg bruker i spillet. Kan ikke logge inn med det jeg skriver i AoC. Frustrert jeg sitter akkurat med samme feil. skjønner ikke helt hva som skjer her :S Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er en del sjuke folk rundt omkring. Høyeste på serveren jeg spiller på (fury) er 77, altså blir han sannsynligvis 80 i løpet av natten. Høyeste i guilden min er på litt over 60. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 det med "kjoler" er jo autentisk til historien da. Var også det som ble brukt i den "tiden" Conan universet referer til. Hvertfall bedre enn legobuksene fra WoW syns jeg Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har vært i Laceish Plains de siste timene? Funker det igjen? Har litt over 20K XP som jeg skulle hatt casha inn der. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Faen altså, får ikke registrert nøkkelen jeg fikk med Collectors Edition.Får bare opp "No offer found for given key". Kan alltids lage en ny konto, men da mister jeg mounten Har EA fra før hvis det har noe å si... merkelige er at jeg må logge på med et annet brukernavn enn det jeg bruker i spillet. Kan ikke logge inn med det jeg skriver i AoC. Frustrert okey fant ut. dette er en kjent feil for alle sammen. man må bare vente ser det ut som. ":::UPDATE::: <To you who have had problems upgrading your accounts!> ------------------------------------------------------------------ Log in to www.register.ageofconan.com > Press View my subscription. > Does it say: "Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The War Mammoth, Age of Conan" or alike? Then you got nothing to worry about. A slight delay until you can do /claim, just wait an hour or two." så det ser ut som om det kommer straks.! Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Morsomt at det med kjoler kommer opp, diskuterte akkurat det samme i middagen et par timer tilbake.. Syntes ikke det ser teit ut, jeg. Det er samfunnet vi lever i nå som har gjort det til feminint med skjørt, veit dykk.. Egyptere, skotskmenn, romerne.. flere av de tøffeste folkeslagene gjennom tidene brukte da faktisk skjørt. Pluss at med litt Funcomsk vri, slik bildet Erasus over her viser, gjør det nå sinnsvakt barskt da. Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Man kan også kjøpe prepaid kort men må likevel legge inn et kort, dette for å luke unna de som er yngst. Kan det bekreftes? Hva er vitsen med gamecard når du trenger kort? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Man kan også kjøpe prepaid kort men må likevel legge inn et kort, dette for å luke unna de som er yngst. Kan det bekreftes? Hva er vitsen med gamecard når du trenger kort? Dette må vell være kødd? Sålenge man kjøper gamecard burde det ikke være noen grunn til at man skal legge inn kort. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Man kan også kjøpe prepaid kort men må likevel legge inn et kort, dette for å luke unna de som er yngst. Kan det bekreftes? Hva er vitsen med gamecard når du trenger kort? Hadde det vært sånn ville det nok vært et tiltak for å bli litt sikrere på at 18 års grensen faktisk blir holdt. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 What? Må man registere seg med kort!? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 22.05.08 13.37 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN Legg merke til klokkeslettet det ble innlevert på terminalen. Dette MÅ jo bare gå bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan fikk du til the war mammoth? jeg har bestilt mitt fra absolutt spill, min liste er The Drinking Cape,Age of Conan Du må legge til den koden du fikk i mail av absoluttspill i "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" innpå register.ageofconan.com Bestilt fra GameZone jeg, har heller ikke fått noen mail om mounts eller noe slikt, bare om drinking cape. Skal jeg sende mail til dem og spørre etter den? Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Man kan også kjøpe prepaid kort men må likevel legge inn et kort, dette for å luke unna de som er yngst. Kan det bekreftes? Hva er vitsen med gamecard når du trenger kort? Hadde det vært sånn ville det nok vært et tiltak for å bli litt sikrere på at 18 års grensen faktisk blir holdt. Joda, men da er jo vitsen med gamecard borte.. Edit: Gamecard er jo ment til dem som ikke har kort Endret 22. mai 2008 av Joagamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå