Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Mulig det er en GM Han er ikke en GM Ryktene går også om US Guilds som har 20 timer ren gametid pr døgn på enkelte spillere også Det er ikke "stort" og komme til lvl 80 så fort. Tror du går glipp av vanvittig mye moro i det spillet her da:) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Det folka gjør er at de samles etter level 40 i grupper med AoE classes + tank + healer og begynner å ta grupper på 8-20 mobs om gangen, dette går faktisk fortere enn quests. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noe så absurd....MÅ en betale for å få spilt 30 dager gratis! FFS, dummeste jeg har hørt hittil Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noe så absurd....MÅ en betale for å få spilt 30 dager gratis! FFS, dummeste jeg har hørt hittil Du kan kansellere når som helst. Du blir ikke trukket før de første 30 dagene er unnagjort. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noe så absurd....MÅ en betale for å få spilt 30 dager gratis! FFS, dummeste jeg har hørt hittil Har alltid vært sånn i alle MMORPG's. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 stusset litt over det jeg også, men er nok for å sikre seg at spillerene har en måte og betale på etter de 30 første dagene. Betalingen er jo for de 30 neste uansett så. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Omg, suger baller. Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Er det lurt å felge offensive feats hvis man er conqueror? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noe så absurd....MÅ en betale for å få spilt 30 dager gratis! FFS, dummeste jeg har hørt hittil Også er det en liten fin måte å se om folk er 18 Selv om det lett kan lures... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Guardian er liksom tanken i aoc, right ? Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan vet jeg om accounten min er spilleklar? Jeg har registrert account og registrert Collector`s Edition key`en min. Er jeg spilleklar i morgen da? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Korrekt, han er den som kan benytte den aller tyngste rustningen også. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Faen altså, får ikke registrert nøkkelen jeg fikk med Collectors Edition. Får bare opp "No offer found for given key". Kan alltids lage en ny konto, men da mister jeg mounten Har EA fra før hvis det har noe å si... merkelige er at jeg må logge på med et annet brukernavn enn det jeg bruker i spillet. Kan ikke logge inn med det jeg skriver i AoC. Frustrert Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Faen assa, nå ble jeg skikkelig irritert her. Mye vits å legge med 30 gratis dager, når du uansett må betale for 30 til! (Tenk om jeg går lei innen de 30 dagene f.eks) Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Korrekt, han er den som kan benytte den aller tyngste rustningen også. Var det jeg tenkte, tror jeg starter en sånn en jeg, kan bli gøy, pluss at den tyngste rustningen pleier å se veldig bra ut og.. Eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Skikkelig irritert? Av brukernavnet ditt virker det mer som du ikke har et kort å registrere deg med.. Og betaler du virkelig 350-479 (avhengig av normal eller Collector`s) på et spill du TROR du kan gå lei av innen èn måned? EDIT: No offence, da! Har du virkelig lyst finner du nærmeste forelder og /beg`er til de så godt som slår deg med noe hardt. Og så litt til, da pleier de normale stakkars, fattige foreldrene å bukke under for tenåringssønnene deres. Endret 22. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Korrekt, han er den som kan benytte den aller tyngste rustningen også. Var det jeg tenkte, tror jeg starter en sånn en jeg, kan bli gøy, pluss at den tyngste rustningen pleier å se veldig bra ut og.. Eller tar jeg feil her? Det er nok noen stygge, og noe kule. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Faen assa, nå ble jeg skikkelig irritert her. Mye vits å legge med 30 gratis dager, når du uansett må betale for 30 til! (Tenk om jeg går lei innen de 30 dagene f.eks) Vent litt nå. Er det slik at du får 30 dager gratis men må oppgi kontonummeret og de så trekker deg 30 dager i tillegg? I WoW var det slik at når man begynte så fikk man 30 dager gratis som nevnt, oppga kontonummeret, men betalte ikke en krone/ble trekt noe som helst før de 30 gratis dagene faktisk utløp. Hvis det førstnevnte er tilfellet i AoC, så er det direkte patetisk av Funcom. Er som å abbonere på noe "trial", men uten å ha mulighet til å kansellere før man må betale penger. Snakker vi griske jævler her i så fall? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Faen assa, nå ble jeg skikkelig irritert her. Mye vits å legge med 30 gratis dager, når du uansett må betale for 30 til! (Tenk om jeg går lei innen de 30 dagene f.eks) Noe så absurd....MÅ en betale for å få spilt 30 dager gratis! FFS, dummeste jeg har hørt hittil Du kan kansellere når som helst. Du blir ikke trukket før de første 30 dagene er unnagjort. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Korrekt, han er den som kan benytte den aller tyngste rustningen også. Var det jeg tenkte, tror jeg starter en sånn en jeg, kan bli gøy, pluss at den tyngste rustningen pleier å se veldig bra ut og.. Eller tar jeg feil her? Det er nok noen stygge, og noe kule. Hehe, men på lvl 80 når du skaffer deg skikkelig bra utstyr må det se ganske bra ut, men opp gjennom lvlinga ser nok mye stygt ut og Men er tank samme greia som i WoW? Lite dmg, holde aggro og tåle mye ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå