Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen altså, får ikke registrert nøkkelen jeg fikk med Collectors Edition.

Får bare opp "No offer found for given key".

Kan alltids lage en ny konto, men da mister jeg mounten :(

Har EA fra før hvis det har noe å si...

merkelige er at jeg må logge på med et annet brukernavn enn det jeg bruker i spillet.

Kan ikke logge inn med det jeg skriver i AoC.

Frustrert :cry:

Lenke til kommentar

Skikkelig irritert?

Av brukernavnet ditt virker det mer som du ikke har et kort å registrere deg med..

Og betaler du virkelig 350-479 (avhengig av normal eller Collector`s) på et spill du TROR du kan gå lei av innen èn måned?

:nei:

EDIT: No offence, da! ;)

Har du virkelig lyst finner du nærmeste forelder og /beg`er til de så godt som slår deg med noe hardt. Og så litt til, da pleier de normale stakkars, fattige foreldrene å bukke under for tenåringssønnene deres. :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Korrekt, han er den som kan benytte den aller tyngste rustningen også.

Var det jeg tenkte, tror jeg starter en sånn en jeg, kan bli gøy, pluss at den tyngste rustningen pleier å se veldig bra ut og.. Eller tar jeg feil her?

Det er nok noen stygge, og noe kule. :p

Lenke til kommentar
Faen assa, nå ble jeg skikkelig irritert her. Mye vits å legge med 30 gratis dager, når du uansett må betale for 30 til! (Tenk om jeg går lei innen de 30 dagene f.eks)

Vent litt nå. Er det slik at du får 30 dager gratis men må oppgi kontonummeret og de så trekker deg 30 dager i tillegg?

I WoW var det slik at når man begynte så fikk man 30 dager gratis som nevnt, oppga kontonummeret, men betalte ikke en krone/ble trekt noe som helst før de 30 gratis dagene faktisk utløp.

Hvis det førstnevnte er tilfellet i AoC, så er det direkte patetisk av Funcom. Er som å abbonere på noe "trial", men uten å ha mulighet til å kansellere før man må betale penger.

Snakker vi griske jævler her i så fall?

Lenke til kommentar
Faen assa, nå ble jeg skikkelig irritert her. Mye vits å legge med 30 gratis dager, når du uansett må betale for 30 til! (Tenk om jeg går lei innen de 30 dagene f.eks)

Noe så absurd....MÅ en betale for å få spilt 30 dager gratis! FFS, dummeste jeg har hørt hittil

Du kan kansellere når som helst. Du blir ikke trukket før de første 30 dagene er unnagjort.

Lenke til kommentar
Korrekt, han er den som kan benytte den aller tyngste rustningen også.

Var det jeg tenkte, tror jeg starter en sånn en jeg, kan bli gøy, pluss at den tyngste rustningen pleier å se veldig bra ut og.. Eller tar jeg feil her?

Det er nok noen stygge, og noe kule. :p

Hehe, men på lvl 80 når du skaffer deg skikkelig bra utstyr må det se ganske bra ut, men opp gjennom lvlinga ser nok mye stygt ut og :p

Men er tank samme greia som i WoW? Lite dmg, holde aggro og tåle mye ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...