Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter spillet er instalert og patching og all sånt dritt, hvor mye tar plass tar ca spillet da? må finne ut hvor mye jeg må slette, så alt er klart til i morgen :p Lønner det seg btw å instalere service pack 1?

Beregn 30gb, da er du trygg. Vista Service Pack 1 anbefales sterkt. De få problemene jeg hadde (minnet) ble fikset av SP1.

Lenke til kommentar

hmm jeg har fått CD-en idag CE box ofc ;) menne den keyen bak på boka, hvor skal man skrive den? får ikke til :S

får bare;

"Information

No offer found for given key

Check that you have typed it correctly

Please contact Customer Support for further assistance"

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Logg deg inn på https://register.ageofconan.com/account og skriv inn keyen under taben "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription"

dette funker ikke. jeg har btw Early Access, kan det være en hindring? skulle jo gå ann og legge inn orginal key'en min fordet :S

nå står det;

"Your Products

Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The War Mammoth, Age of Conan " <-- Age of Conan også, er den i orden da eller? :o

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Logg deg inn på https://register.ageofconan.com/account og skriv inn keyen under taben "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription"

dette funker ikke. jeg har btw Early Access, kan det være en hindring? skulle jo gå ann og legge inn orginal key'en min fordet :S

nå står det;

"Your Products

Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The War Mammoth, Age of Conan " <-- Age of Conan også, er den i orden da eller? :o

Hvordan fikk du til the war mammoth? jeg har bestilt mitt fra absolutt spill, min liste er

The Drinking Cape,Age of Conan

Lenke til kommentar

nå står det;

"Your Products

Hvordan fikk du til the war mammoth? jeg har bestilt mitt fra absolutt spill, min liste er

jeg har ikke peiling :S når jeg skrivde inn min Early Access så fikk jeg Mammut og Early Access der bare :S snodig greier

Lenke til kommentar

Known issue:

Etter installasjon og patching kan det være et problem med at spillet starter. Det legger seg bare i "processes" i Task Manager. Dette gjør det fordi det mangler en patch. For å fikse dette må man kjøre simpleconfig fila. Dette vil fikse alle installerte filer på pcen din (ca 16900 stk). Da vil den siste patchen starte og spillet vil bli spillbart etterpå.

Håper dette hjelper noen.

Lenke til kommentar

Du må legge til den koden du fikk i mail av absoluttspill i "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" innpå register.ageofconan.com

Lenke til kommentar

Du må legge til den koden du fikk i mail av absoluttspill i "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" innpå register.ageofconan.com

har ikke fått noe mail fra absoluttspill om noe kode :( skal sende dem en mail nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...