Sagotchi Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Tar 25,2 GB. Har alt patchet og klart, vil spille nå; ( Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ... Lønner det seg btw å instalere service pack 1? Uten tvil. Det er faktisk noen kjente bugs hvis du IKKE har SP1, så det er sterkt anbefalt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Etter spillet er instalert og patching og all sånt dritt, hvor mye tar plass tar ca spillet da? må finne ut hvor mye jeg må slette, så alt er klart til i morgen Lønner det seg btw å instalere service pack 1? Beregn 30gb, da er du trygg. Vista Service Pack 1 anbefales sterkt. De få problemene jeg hadde (minnet) ble fikset av SP1. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 25 gb Okei da er det litt som må slettes ja Hvor mange GB er patchene tilsammen? Litt kjipt å endelig få kjøpt spillet også er det flere timer med patching.. Lenke til kommentar
Skogluund Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Dette er sikkert blitt spurt om før men orker ikke gå gjennom alle de 182 sidene Når vil serverne komme opp i morgen? :-) Lenke til kommentar
Sagotchi Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 De stenger klokken 12 i kveld, og de regner med de vil åpne igjen om fem timer. Vil tro vi uten EA vil få starte da, fem tiden i morgen: ) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg bestillte Age of Conan: Hyborian Adventures (inkl War Mammoth) i dag på absoluttspill.no rundt klokken 15:00 ca når kommer det fram til meg? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) hmm jeg har fått CD-en idag CE box ofc menne den keyen bak på boka, hvor skal man skrive den? får ikke til :S får bare; "Information No offer found for given key Check that you have typed it correctly Please contact Customer Support for further assistance" Endret 22. mai 2008 av MoFFi Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 hmm jeg har fått CD-en idag CE box ofc menne den keyen bak på boka, hvor skal man skrive den? får ikke til :S PM til meg. (Eller så kan du prøve https://register.ageofconan.com/, men jeg liker alternativ #1 bedre) Lenke til kommentar
Sagotchi Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Logg deg inn på https://register.ageofconan.com/account og skriv inn keyen under taben "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Logg deg inn på https://register.ageofconan.com/account og skriv inn keyen under taben "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" dette funker ikke. jeg har btw Early Access, kan det være en hindring? skulle jo gå ann og legge inn orginal key'en min fordet :S nå står det; "Your Products Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The War Mammoth, Age of Conan " <-- Age of Conan også, er den i orden da eller? :o Endret 22. mai 2008 av MoFFi Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Moro. Kjørte den repair greia, og da jeg var ferdig fikk jeg meldingen "16978 corrupted files fixed". Og den startet da også og laste ned en ny patch. Noen andre som har hatt det problemet dere som har installert fra dvd? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Er vist en fyr på US serverene som er level 80 >_< Atomik heter han, har ikke exploited heller. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Mulig det er en GM Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Logg deg inn på https://register.ageofconan.com/account og skriv inn keyen under taben "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" dette funker ikke. jeg har btw Early Access, kan det være en hindring? skulle jo gå ann og legge inn orginal key'en min fordet :S nå står det; "Your Products Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The War Mammoth, Age of Conan " <-- Age of Conan også, er den i orden da eller? :o Hvordan fikk du til the war mammoth? jeg har bestilt mitt fra absolutt spill, min liste er The Drinking Cape,Age of Conan Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Logg deg inn på https://register.ageofconan.com/account og skriv inn keyen under taben "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" dette funker ikke. jeg har btw Early Access, kan det være en hindring? skulle jo gå ann og legge inn orginal key'en min fordet :S nå står det; "Your Products Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The War Mammoth, Age of Conan " <-- Age of Conan også, er den i orden da eller? :o Hvordan fikk du til the war mammoth? jeg har bestilt mitt fra absolutt spill, min liste er The Drinking Cape,Age of Conan jeg har ikke peiling :S når jeg skrivde inn min Early Access så fikk jeg Mammut og Early Access der bare :S snodig greier Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Known issue: Etter installasjon og patching kan det være et problem med at spillet starter. Det legger seg bare i "processes" i Task Manager. Dette gjør det fordi det mangler en patch. For å fikse dette må man kjøre simpleconfig fila. Dette vil fikse alle installerte filer på pcen din (ca 16900 stk). Da vil den siste patchen starte og spillet vil bli spillbart etterpå. Håper dette hjelper noen. Lenke til kommentar
labbetuzz Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan fikk du til the war mammoth? jeg har bestilt mitt fra absolutt spill, min liste er The Drinking Cape,Age of Conan Du må legge til den koden du fikk i mail av absoluttspill i "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" innpå register.ageofconan.com Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Mulig det er en GM Han er ikke en GM Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan fikk du til the war mammoth? jeg har bestilt mitt fra absolutt spill, min liste er The Drinking Cape,Age of Conan Du må legge til den koden du fikk i mail av absoluttspill i "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" innpå register.ageofconan.com har ikke fått noe mail fra absoluttspill om noe kode skal sende dem en mail nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå