binko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har lest i heftet enda? Under Necromancer? Necromancers summon and command the undead, and they are legion Tilfeldig? I think NOT! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil gjerne ha noen klasser som er sammenlignet med WoW klassene for å vite åssen klasse jeg skal ta.. Noen som har noen sider eller artikler eller som kan fortelle meg det? AoC er ikke WoW. Time to move on. Greit, jeg har skjønt det, men såklart kan jo klassene sammenlignes? Hvilken klasse er warrior, rogue, mage, healer osv? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har lest i heftet enda? Under Necromancer? Necromancers summon and command the undead, and they are legion Tilfeldig? I think NOT! Anon? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil gjerne ha noen klasser som er sammenlignet med WoW klassene for å vite åssen klasse jeg skal ta.. Noen som har noen sider eller artikler eller som kan fortelle meg det? AoC er ikke WoW. Time to move on. Greit, jeg har skjønt det, men såklart kan jo klassene sammenlignes? Hvilken klasse er warrior, rogue, mage, healer osv? http://www.wikiaoc.com/Classes Dersom du ser på hvilken Archetype de forskjellige klassene tilhører, så gir det vel på en måte seg selv. Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis noen har en drinking cape til meg så blir jeg glad. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Noen som har lest i heftet enda? Under Necromancer? Necromancers summon and command the undead, and they are legion Tilfeldig? I think NOT! Anon? ..They`re everywhere... *peek out from behind blinds* EDIT: Fortsatt like usikker på class... Men jeg tror det blir enten Demonologist eller Necromancer... Endret 22. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 hmmmm. noen som vet hvorfor age of conan ikke vil starte her? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Åpne simpleconfig.exe og huk av "Fullscreen." Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hm... serverne vil være nede fra 00:00 og i 5 timer, da passer det vel ganske så bra med release da ^^ Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Åpne simpleconfig.exe og huk av "Fullscreen." Det hjalp ikke stort:/ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Får du noen feilmelding? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 nei. Den kommer bare ikke opp. Legger seg i "processes" tabben bare. Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Nå har eg mottat min age of conan box. Can eg nå avinstalere EA og instalere butikk verisjonen ? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har ikke fått flere koder enn den man kunne bruke for å få early access. Er det meningen at vi skal få en til? Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har ikke fått flere koder enn den man kunne bruke for å få early access. Er det meningen at vi skal få en til? Det står ein kode bak på boka som fulgte med spillet Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Raskt spørsmål: mammuten og inventory-beltet fra preorder, kan man claime det på alle chars, eller bare på en? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Nå har eg mottat min age of conan box. Can eg nå avinstalere EA og instalere butikk verisjonen ? Det kan du, men forbred deg på patching (som du må gjøre uansett). Lenke til kommentar
boine Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 det står at du kan claime det på alle chars. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Etter spillet er instalert og patching og all sånt dritt, hvor mye tar plass tar ca spillet da? må finne ut hvor mye jeg må slette, så alt er klart til i morgen Lønner det seg btw å instalere service pack 1? Endret 22. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå