Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen andre som fikk feilmelding da 18.rdbdata ble installert fra disc 2? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har to drinking cape-koder å gi bort om noen skulle være interessert. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har to drinking cape-koder å gi bort om noen skulle være interessert. Jeg har 1 også. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ja takk, er interessert Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil ha en Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) AH! Conan er i boks bokstavelig talt nå! GLAD! Nå får vi krysse fingrene for null feilmeldinger da. Setup`en starter ikke for min del... Endret 22. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil ha en drinking cape =) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Der røyk den siste Mammuth'en fra absoluttspill.no Edit skriveleif Endret 22. mai 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk starta setup`en... Hvis du har liknende problem, og har lastet ned Early Access av en eller annen grunn, fjern den og prøv igjen! Funka for meg, hvertfall. *tørke svette fra panne* Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Man kan adde mount kode etter man har registrert retail med betaling osv ikke sant? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ser ikke ut som det hadde noe å si. Patcher nå Alt er klart til imorgen snart. Blir moro å se hvor mange nye servere de har fått klare. Det står at det er downtime fra 22.00GMT og i fem timer fremover. Vil det da være riktig å anta at serverene er oppe fra kl 5 imorgen tidlig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg HAR en drinking cape! : ]Drunken fighting da, ja :pv Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Er det bare Riho, Mammoth og hest. Ingen andre dyr du kan ri på. jeg har lest det er Kamel med også ^^ det skal jeg ha meg haha! genialt Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Kamel skulle vel kanskje bli implementert litt seinere...? Krysser fortsatt tærne for null feilmeldinger under install! For ikke å snakke om logon! Noen som vet når vi kan starte? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil gjerne ha noen klasser som er sammenlignet med WoW klassene for å vite åssen klasse jeg skal ta.. Noen som har noen sider eller artikler eller som kan fortelle meg det? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg vil gjerne ha noen klasser som er sammenlignet med WoW klassene for å vite åssen klasse jeg skal ta.. Noen som har noen sider eller artikler eller som kan fortelle meg det? AoC er ikke WoW. Time to move on. Endret 22. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen andre som fikk feilmelding da 18.rdbdata ble installert fra disc 2? Let it continue to install. Just click [OK] in the above mentioned error window and setup will continue. in the background. The installer will keep on installing the game in the background so you will not see the installer window anymore, you can only see setup is running on the task bar. You will get the popup saying that the install is done and you get the option to launch the game as normal. This will work, and you will be able to patch up. You might, though, get a crash because of the bad install, and you will get an RDB that is missing resources. After that please look for the SimpleConfig.exe which can be found in the installation folder of the game (the default path is: C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\). Start the SimpleConfig.exe Click on the [verify/repair...] A window will open. Please click on [begin] to start the repair process. After the process has ended you should be able to start the game normally. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Kamel skulle vel kanskje bli implementert litt seinere...? Krysser fortsatt tærne for null feilmeldinger under install! For ikke å snakke om logon! Noen som vet når vi kan starte? Under de online-spørsmålene så svarte Gaute at kameler virket for "svake", så de blir ikke implementert i spillet. Endret 22. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Under de online-spørsmålene så svarte Gaute at kameler virket for "svake", så de blir ikke implementert i spillet. :| Jalla. De er jo langt mer nyttige enn hester hvis man skal gå langt og i jevn fart gjennom en ørken, og langt i fra ubrukelige som kavaleri - plenty med historisk presedens for det. Ikke minst skremmer lukten de avgir også vettet av hester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå