bermar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Synes 3500 personer per server er et velidg interessant og lurt tall. Jeg tror kanskje dette vil skape mer intimitet og litt nærere forhold blant spillerne. Som Funcom sier, vil dette skape rivalisme mye mer underholdene. Er vant med gigantiske servere på WoW, men jeg synes ikke de store serverene skaper et nært og godt nok community (noe som er veldig essesielt i MMORPG-spil). Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) På AoC sidene står det: 11.7 How many people can play on each server? We would like to reach market standards, meaning about 3500 players online at any given time approaching 5000 during peak hours, but no final decisions have been made. Our goal is to have a low enough population on each server so that “everybody knows your name,” since that will make the rivalries more fun and exciting and create a sense of community while maintaining that Massively Multiplayer feeling. Så virker som det er plass til en del fler enn 3500. http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;table=CONTENT Endret 28. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om serverene er regionbaserte? Altså... EU/US/Asia sånn som wow? Evt. er det optional eller er du bundet til en region? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er hvert fall Europa / Amerika Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bæsj. Er det i det minste mulighet å spille på US servere for oss her i Europa? Kilde btw? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det skal vel gå bra så fremt du kjøper en amerikansk utgave av spillet. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Stemmer, om du kjøper spillet i europa får du europeisk versjon og kan kun velge EU servere, motsatt i US. Endret 28. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bæsj. Er det i det minste mulighet å spille på US servere for oss her i Europa? Kilde btw? Bare å skaffe en US utgave det, er ikke akkurat vanskelig i dagens samfunn Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bæsj. Er det i det minste mulighet å spille på US servere for oss her i Europa? Kilde btw? Bare å skaffe en US utgave det, er ikke akkurat vanskelig i dagens samfunn Jeg vil ha mixed, ikke separate servere. Burde ikke være så vanskelig game på tvers av atlanteren "i dagens samfunn" heller... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det veldig mange osm planlegger å spille på Amerikanske servere? tenekr på å forhåndsbestille og vil ikke forhåndsbestille feil spill. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det veldig mange osm planlegger å spille på Amerikanske servere? tenekr på å forhåndsbestille og vil ikke forhåndsbestille feil spill. Tviler, ser ut som de aller fleste som planlegger å begynne med AoC er laga av samme døve fjortissdeig som de som spiller/spilte wow. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Bæsj. Er det i det minste mulighet å spille på US servere for oss her i Europa? Kilde btw? Bare å skaffe en US utgave det, er ikke akkurat vanskelig i dagens samfunn Jeg vil ha mixed, ikke separate servere. Burde ikke være så vanskelig game på tvers av atlanteren "i dagens samfunn" heller... er jo en grunn til at de fleste servere i bortimot alle spill ikke er det, det må du også forstå. Tidsforskjell og lagg som de viktigste grunnene. Endret 28. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bæsj. Er det i det minste mulighet å spille på US servere for oss her i Europa? Kilde btw? Bare å skaffe en US utgave det, er ikke akkurat vanskelig i dagens samfunn Jeg vil ha mixed, ikke separate servere. Burde ikke være så vanskelig game på tvers av atlanteren "i dagens samfunn" heller... er jo en grunn til at de fleste servere i bortimot alle spill ikke er det, det må du også forstå. Tidsforskjell og lagg som de viktigste grunnene. Dette er bare noe vås du antar fordi du aldri har prøvd det. USA er bare 5-10 tidsoner unna og sist jeg sjekka følgte ikke akkurat den jevne gamer 24timersdøgnet med særlig entusiasme. Hadde du faktisk spilt andre MUMORPUGERs enn bare good ol' mainstream WoW hadde du visst at det fungerer aldeles utmerket å spille side om side med amerifags og eurofags på likt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Carl M speaks the truth. Var vel egentlig først i World of Warcraft jeg møtte på fenomenet med at amerikanere og europeere var fullstendig adskil. Kan ikke huske på ett eneste mainstream MMORPG jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Our current plan is to have 8 character slots in total, covering all servers, but that may change during beta as we get feedback from our testers. Så man kan kun ha 8 karakterer tilsammen på alle servere? Er ikke det litt lite? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det egentlig så lite? Med flust av bankplass og lignende vil man strupe behovet for en drøss med karakterer som kun oppbevarer ting, og jeg regner med at det bør være nok for de aller fleste. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) alså 3500 spillere pr server? eller opptill 3500 på en server samtidig? tenker att 3500 aktive kontoer pr server ville blitt alt for lite:P selv foretrekker jeg kjempe store servere. Endret 28. april 2008 av neoman Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 3500 kontoer logget inn på serveren på ett tidspunkt slik jeg tolker det i FAQ'en, med peak opp til 5000kontoer online samtidig. Noe som er MER enn nok. Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vanskelig skille. Hvor går grensen mellom 20 minutter kø for å logge inn/ komme inn i kamp og hvor går den for 20 minutter før du finner group/ møter noen..? 3500 syntes jeg hørtes aldeles lite ut, men. Kan godt hende det ikke er det, er selv optimistisk til personlighetssystemet de har i tankene. Blir litt mer community enn å kun møte ukjente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå