Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Finnes det noen sider alla thottbot/wowhead og lignende som viser hva som dropper hvor og info om quest og greier?

Hvis folk har kommet seg til lvl 41 og sånn allere virker dette nesten mindre en wow da? Eller er dere bare jævla effektive?

Noen "xwow" spillere som har noen meninger om spillet? Er litt redd for at all informasjonen jeg har om wow vil ødelegge for meg på en måte, fordi ting er så andeledes her. Eller er ting ganske greit å komme inn i?

Litt lang post men jaja =D

Du trenger ikkje sider som wowhead osv i AoC. Kvar einaste quest du har gjer ei pil på minimappet som viser vei.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er installeringen idag her:)

Noen som vet om den løse numberpadden til Logitech Novo tastaturet kan brukes til AoC? Er litt digg og flytte den på andre siden av tastaturet og han en haug med ekstra knapper lett tilgjengelig:)

Lenke til kommentar
Finnes det noen sider alla thottbot/wowhead og lignende som viser hva som dropper hvor og info om quest og greier?

Hvis folk har kommet seg til lvl 41 og sånn allere virker dette nesten mindre en wow da? Eller er dere bare jævla effektive?

Noen "xwow" spillere som har noen meninger om spillet? Er litt redd for at all informasjonen jeg har om wow vil ødelegge for meg på en måte, fordi ting er så andeledes her. Eller er ting ganske greit å komme inn i?

Litt lang post men jaja =D

Du trenger ikkje sider som wowhead osv i AoC. Kvar einaste quest du har gjer ei pil på minimappet som viser vei.

Ja quest er en ting men det er vel ikke piler som viser hvor alle slags ting dropper osv? Er jo mye morsom info på disse sidene =D

Hvordan vil AOC bli på endgame? Er det raiding i wowstil eller hva skjer på 80?

Lenke til kommentar
Et kjapt spørsmål:

Hvordan er det med straff når man dør i spillet?

Regner med at man får reparasjoner o.l i PvE.

Jeg har aldri opplevd å få straff i spillet, eller noen form for reparasjoner. Du dør, blir gjenopplivet på nærmeste "resurrection plass?" :p Livet blir sakte med sikkert generert på nytt. Du har da muligheten til å velge at du vil hvile slik at livet og stamina kommer raskere tilbake :D

Tror heller ikke at våpen o.l. blir ødelagt, slik at de vil ikke trenge reparasjoner.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
INCOMING DISAPPOINTMENTTRAIN! too toooooottt.

Har hørt at det ikke er noen form for straff når man dør jeg da men?

Stemmer vel.. forhåpentligvis ikke? :p

Mister 2 melee rating og 2 magic rating hver gang du dør. Dette gjelder bare mot npcs og ikke i PvP.

Etter du har dødd, kan du gå for å plukke opp gravsteinen din, slik at du mister den 2magicrating/2meleerating debuffen tho.

Lenke til kommentar

Eneste straffen du får når du dør er at du mister noen stats midlertidig til du henter igjen tombstonen som kommer opp der du dør.

Edit: den debuffen går automatisk bort etter 30m om du ikke får hentet tombstonen

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
INCOMING DISAPPOINTMENTTRAIN! too toooooottt.

Har hørt at det ikke er noen form for straff når man dør jeg da men?

Stemmer vel.. forhåpentligvis ikke? :p

Mister 2 melee rating og 2 magic rating hver gang du dør. Dette gjelder bare mot npcs og ikke i PvP.

Etter du har dødd, kan du gå for å plukke opp gravsteinen din, slik at du mister den 2magicrating/2meleerating debuffen tho.

Ah, stemmer det. Og "straffen" varer i 30 min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...