Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Lurer på det samme. Og hvis ikke, har de åpent klokken tolv i natt? Sikkert ikke det heller.

Altså, det som Ashol lurte på.

Spillet vi lastet ned var på 14gb. Så du kan selv tenke deg til hvor mange plater det tar. Det spørs hvilke plater som ble brukt i produseringen av spillet.

jeg har bestilt aoc ce men det rekker ikke å bli levert innen release, hvis jeg kjøper en vanlig versjon av aoc i morgen vil jeg da kunne bruke ce å preorder greiene på den vanlige versjonen? eller må jeg vente til jeg får spillet jeg preordra i posten for å kunne benytte meg av ekstra greiene?

Gidder du serriøst å bruke 400kr bare for spille spillet 3-4 dager før CE'n din kommer? O_o

Vil tro at det funker ja. Men det kan hende at du mister mounten, uten at jeg er helt sikker.

ja jeg har veldig lyst til å spille så mye som mulig skal bort 3 måneder den 16\6 så vær dag teller heh men jeg blir jo ikke å gjøre det dersom jeg ikke får mounten min

Jeg er 41 etter å ha spillt siden fredagen, 3-6 timer hver dag. Og du skal bort om 3 måneder? Da har du jo god tid ;)

jeg skal bort om 3 uker uten tilgang til age of conan i 3 måneder.

Men jeg får altså ikke bruke min preordre account med alle goder det innebærer hvis jeg kjøper spillet i butikken?

Endret av abbyjr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var xp ring, en epic bue (som jeg tror jeg aldri får bruk for da jeg er Guardian?), drinking cape, ekstra bag, og mount på plass.

Skrev /claim i chatten og varene fosset inn. Glad for at jeg fikk preorder ja, ekstra bonus og være ute av start plassen når det braker løs (lvl 23 nå)

Mottar man dette stæsjet uanvhengig av level? Er ikke kommet så langt enda...(level 7)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge man kan spille på early acceskontoen? Betalte jo for 10 dager, men må man oppdatere til endelig kode når EU release er ute? Ser ikke ut til at jeg får min kode før over helga...

Det lurer jeg også på, om elkjip ikke får fingern ut av aslet og sender meg det før helga er jo hele early access wasted om man ikke kan spille uten retailkey.

Skal si det suger å være over level 40 uten å kunne bruke mounte min også :mad:

Lenke til kommentar
Da var xp ring, en epic bue (som jeg tror jeg aldri får bruk for da jeg er Guardian?), drinking cape, ekstra bag, og mount på plass.

Skrev /claim i chatten og varene fosset inn. Glad for at jeg fikk preorder ja, ekstra bonus og være ute av start plassen når det braker løs (lvl 23 nå)

Mottar man dette stæsjet uanvhengig av level? Er ikke kommet så langt enda...(level 7)

Ja, du får ikke brukt mount før lvl40. Og ja tenker på Amazon buen, den var lilla så regnet med det var epic.

Lenke til kommentar

Finnes det noen sider alla thottbot/wowhead og lignende som viser hva som dropper hvor og info om quest og greier?

Hvis folk har kommet seg til lvl 41 og sånn allere virker dette nesten mindre en wow da? Eller er dere bare jævla effektive?

Noen "xwow" spillere som har noen meninger om spillet? Er litt redd for at all informasjonen jeg har om wow vil ødelegge for meg på en måte, fordi ting er så andeledes her. Eller er ting ganske greit å komme inn i?

Litt lang post men jaja =D

Lenke til kommentar

Det er noen timer spilling bak en level 41 for å si det sånn. Men level 40 kan sammenlignes med level 30 i WoW (eller slik level 30 var pre-bc da). Man klarte fint å nå level 30 på 4 dager for å si det sånn.

AoC > WoW

Det går greit å komme inn i, du kjenner deg igjen i mye, men det er en del nytt også. Fin blanding spør du meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...