Jagland Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har møtt en plagsom liten ranger med navn Munin på fury ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 GameZone eller Absoluttspill.no? Det er spørsmålet Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har møtt en plagsom liten ranger med navn Munin på fury ? Nei, men jeg har en "kill-on-sight"-liste over andre plagsomme folk/corpsecampere Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 GameZone eller Absoluttspill.no? Det er spørsmålet Kjøp fra Absoluttspill.no, veldig bra service Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk min kopi fra Gamezone på Tirsdag. Lenke til kommentar
Nabbkaka Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Når kan vi som ikke har EA begynne å spille? Endret 22. mai 2008 av Nabbkaka Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Når kan vi som ikke har EA begynne å spille? I morgen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Klokkeslett? Gaute Godager sa i går i et intervju med NRKs lesere at de vil prøve å få åpnet serverne i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 GameZone eller Absoluttspill.no? Det er spørsmålet La inn bestilling hos Gamezone i går og spillet ble sendt i går. Noe mer kan en nesten ikke forlange. Absoluttspill er muligens heller ikke dårligere, hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Min interesse for dette spillet har nettopp virkelig meldt seg, hvor sannsynlig tror dere det er at jeg får tak i spillet klokken 14:00 i Tønsberg på fredag? Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 jeg har bestilt aoc ce men det rekker ikke å bli levert innen release, hvis jeg kjøper en vanlig versjon av aoc i morgen vil jeg da kunne bruke ce å preorder greiene på den vanlige versjonen? eller må jeg vente til jeg får spillet jeg preordra i posten for å kunne benytte meg av ekstra greiene? Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) jeg har bestilt aoc ce men det rekker ikke å bli levert innen release, hvis jeg kjøper en vanlig versjon av aoc i morgen vil jeg da kunne bruke ce å preorder greiene på den vanlige versjonen? eller må jeg vente til jeg får spillet jeg preordra i posten for å kunne benytte meg av ekstra greiene? Gidder du serriøst å bruke 400kr bare for spille spillet 3-4 dager før CE'n din kommer? O_o Vil tro at det funker ja. Men det kan hende at du mister mounten, uten at jeg er helt sikker. Endret 22. mai 2008 av Osiric Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Da var xp ring, en epic bue (som jeg tror jeg aldri får bruk for da jeg er Guardian?), drinking cape, ekstra bag, og mount på plass. Skrev /claim i chatten og varene fosset inn. Glad for at jeg fikk preorder ja, ekstra bonus og være ute av start plassen når det braker løs (lvl 23 nå) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om jeg kan hente CE på EB Games (Kvadrat Stavanger) i dag? (Ja, jeg har bestillt) Har de lov å gi de ut fø den 23.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 I USA hadde de lov til å gi ut før hvertfall har jeg hørt. Grunnet at serverne er jo ikke oppe før uansett. Et spørsmål; hvor mange dvdplater kommer spillet på? Har hørt det er sjukt stort Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Lurer på det samme. Og hvis ikke, har de åpent klokken tolv i natt? Sikkert ikke det heller. Altså, det som Ashol lurte på. Endret 22. mai 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 I USA hadde de lov til å gi ut før hvertfall har jeg hørt.Grunnet at serverne er jo ikke oppe før uansett. Et spørsmål; hvor mange dvdplater kommer spillet på? Har hørt det er sjukt stort Har sett at det kommer på 4 DVD-er, selve installasjonen er på litt over 13GB, og ferdig installert så er det hele 27GB Nødt til å være verdens største spill Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 jeg har bestilt aoc ce men det rekker ikke å bli levert innen release, hvis jeg kjøper en vanlig versjon av aoc i morgen vil jeg da kunne bruke ce å preorder greiene på den vanlige versjonen? eller må jeg vente til jeg får spillet jeg preordra i posten for å kunne benytte meg av ekstra greiene? Gidder du serriøst å bruke 400kr bare for spille spillet 3-4 dager før CE'n din kommer? O_o Vil tro at det funker ja. Men det kan hende at du mister mounten, uten at jeg er helt sikker. ja jeg har veldig lyst til å spille så mye som mulig skal bort 3 måneder den 16\6 så vær dag teller heh men jeg blir jo ikke å gjøre det dersom jeg ikke får mounten min Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Lurer på det samme. Og hvis ikke, har de åpent klokken tolv i natt? Sikkert ikke det heller. Altså, det som Ashol lurte på. Spillet vi lastet ned var på 14gb. Så du kan selv tenke deg til hvor mange plater det tar. Det spørs hvilke plater som ble brukt i produseringen av spillet. jeg har bestilt aoc ce men det rekker ikke å bli levert innen release, hvis jeg kjøper en vanlig versjon av aoc i morgen vil jeg da kunne bruke ce å preorder greiene på den vanlige versjonen? eller må jeg vente til jeg får spillet jeg preordra i posten for å kunne benytte meg av ekstra greiene? Gidder du serriøst å bruke 400kr bare for spille spillet 3-4 dager før CE'n din kommer? O_o Vil tro at det funker ja. Men det kan hende at du mister mounten, uten at jeg er helt sikker. ja jeg har veldig lyst til å spille så mye som mulig skal bort 3 måneder den 16\6 så vær dag teller heh men jeg blir jo ikke å gjøre det dersom jeg ikke får mounten min Jeg er 41 etter å ha spillt siden fredagen, 3-6 timer hver dag. Og du skal bort om 3 måneder? Da har du jo god tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå