Gnimmels Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Leste på youtubechat (jepp, ikke den mest stabile kilden ) at den buggen var fiksa... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Den blir redusert, men ikke halvert. Er det såpass redusert at du tror det vil lønne seg å ikke være i gruppe ved visse quests? Eller såpass lite redusert at det lønner seg å være i gruppe konstant? Vi tenker guardian-ToS gruppe, som jeg tror kan ta rimelig digre grupper med mobs! Det spørs. Fra 1 - 20 er det å være i gruppe bare en byrde uansett. Etter det er det mange gruppequester og instanser å gjøre Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skulle ikke serverene være nede i dag?! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ååå! jeg visste ikke om at guilds kunne bygge egner byer! Noe så sinnsykt fett! Noen norske guilds som vil ha en ekstra spiller? :] Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Et lite spørsmål til dere som allerede godt i gang med spillet: hvordan er spillet med tanke på størrelsen, er det masse å gjøre/ta tak i eller er ikke fullt så mye? Føles spillverden enorm? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Leste på youtubechat (jepp, ikke den mest stabile kilden ) at den buggen var fiksa... Fyren som lagde bloggen sa jo dette, så burde være korrekt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har blitt lvl 24 no og har fått masse resusser (pels) etter jeg har drept en del ulver. hva kan jeg gjøre med dette og hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Et lite spørsmål til dere som allerede godt i gang med spillet: hvordan er spillet med tanke på størrelsen, er det masse å gjøre/ta tak i eller er ikke fullt så mye? Føles spillverden enorm? Tja. I beaten syns jeg alt var veldig stort på en måte. Grunnen til det var nok at jeg rusha gjennom for å se mest mulig, fortest mulig Så når jeg starta opp nå bestemte jeg meg heller for å nyte det mere, så jeg starta med ett og ett quest, og ble på den måten kjent med hver krink og krok etterhvert. Noe som gjorde det mye enklere å få oversikt senere, og dermed et mer helhetlig bilde uten å måtte dra frem kartet for å finne frem. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har blitt lvl 24 no og har fått masse resusser (pels) etter jeg har drept en del ulver. hva kan jeg gjøre med dette og hvor gjør jeg det? Du kan lære deg skinning, levere de inn og få muligheten til å rive med deg nytt skinn. Annet enn det brukes det i tradeskills (level 40) og til bygging av guild-byer. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har blitt lvl 24 no og har fått masse resusser (pels) etter jeg har drept en del ulver. hva kan jeg gjøre med dette og hvor gjør jeg det? Du kan lære deg skinning, levere de inn og få muligheten til å rive med deg nytt skinn. Annet enn det brukes det i tradeskills (level 40) og til bygging av guild-byer. ok, virker som jeg allerede har lært meg skinning da siden jeg har fått en del pels eller må jeg "bearbeide" pelsen jeg allerede har funnet? Så det er ikke noe jeg kan gjøre med pelsen før jeg har blitt lvl 40? utenom å selge det da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan hente ut første nivå av alle ressurser uten spesielle ferdigheter. Det er lite annet du kan gjøre med den, ja. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan hente ut første nivå av alle ressurser uten spesielle ferdigheter. Det er lite annet du kan gjøre med den, ja. ok, hvor lærer jeg å skinne og samle andre resusser da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg husker ikke navnet på byen, men du kommer dit ved å løpe helt nord i Wild Plains. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Poitain og Purple Lotus Swamp kan du lære det det. Den siste sonen som er gather må du ikke dra til! Da kan du sitte fast i loadingen( vet ikke om de har fiksa det enda tho) Mener altså den sonen som begynner på L og noe med plains osv Endret 22. mai 2008 av Silo Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Oi, tror vel ikke jeg klarte å vinne 2x Elkjøp gavekort på 300,- per stk. Lurer på hva de skal gå til... Noen som vet om noen Elkjøp butikker i området Karmøy/Haugesund som har nattåpent? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Bare lurte på en ting:Hvem har dårligst pc å drar conan greit? JA jeg har en dritt pc men er bare nysjerrig på hvme som har den dårligste pcen som dra det helt ok liksom. Jeg har single core AMD64 3700+, 2GB RAM, 7900GT, får ca. 20 fps utendørs og 30-40 innendørs på low settings. Hvis jeg trykker på High settings (dvs uten å dra sliders enda høyere enn default High), så synker det til 5-10 fps utendørs og 15-25 innendørs, alt etter hvor mange folk som er rundt meg. Med alt på absolutt maks fikk jeg 2-5 fps utendørs, har ikke prøvd inne. Dette betyr bare én ting; ny pc. Edit: Ta tallene med en klype salt. Det variere på low +/- 10 fps alt etter hvor jeg er. Endret 22. mai 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Har fått min kode til AoC (Retail versjonen), skal denne skrives inn nå eller imorgen da det offisielle slippet er? Er redd for at jeg blir stengt ut:P Edit: Har EA versjonen nå, så er usikker på hva som skjer hvis jeg skriver inn retailkoden før 23. Endret 22. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser spillet bra ut på laveste settings? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser spillet bra ut på laveste settings? Nei, men det ser helt greit ut. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har fått min kode til AoC (Retail versjonen), skal denne skrives inn nå eller imorgen da det offisielle slippet er? Er redd for at jeg blir stengt ut:P Edit: Har EA versjonen nå, så er usikker på hva som skjer hvis jeg skriver inn retailkoden før 23. Du kan fint skrive den inn nå, det er ikke no problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå