Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den blir redusert, men ikke halvert.

Er det såpass redusert at du tror det vil lønne seg å ikke være i gruppe ved visse quests? Eller såpass lite redusert at det lønner seg å være i gruppe konstant?

Vi tenker guardian-ToS gruppe, som jeg tror kan ta rimelig digre grupper med mobs!

Det spørs. Fra 1 - 20 er det å være i gruppe bare en byrde uansett. Etter det er det mange gruppequester og instanser å gjøre :)

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål til dere som allerede godt i gang med spillet: hvordan er spillet med tanke på størrelsen, er det masse å gjøre/ta tak i eller er ikke fullt så mye? Føles spillverden enorm?

Tja. I beaten syns jeg alt var veldig stort på en måte. Grunnen til det var nok at jeg rusha gjennom for å se mest mulig, fortest mulig ;)

Så når jeg starta opp nå bestemte jeg meg heller for å nyte det mere, så jeg starta med ett og ett quest, og ble på den måten kjent med hver krink og krok etterhvert. Noe som gjorde det mye enklere å få oversikt senere, og dermed et mer helhetlig bilde uten å måtte dra frem kartet for å finne frem.

Lenke til kommentar
Har blitt lvl 24 no og har fått masse resusser (pels) etter jeg har drept en del ulver. hva kan jeg gjøre med dette og hvor gjør jeg det?

Du kan lære deg skinning, levere de inn og få muligheten til å rive med deg nytt skinn. Annet enn det brukes det i tradeskills (level 40) og til bygging av guild-byer.

Lenke til kommentar
Har blitt lvl 24 no og har fått masse resusser (pels) etter jeg har drept en del ulver. hva kan jeg gjøre med dette og hvor gjør jeg det?

Du kan lære deg skinning, levere de inn og få muligheten til å rive med deg nytt skinn. Annet enn det brukes det i tradeskills (level 40) og til bygging av guild-byer.

ok, virker som jeg allerede har lært meg skinning da siden jeg har fått en del pels eller må jeg "bearbeide" pelsen jeg allerede har funnet?

Så det er ikke noe jeg kan gjøre med pelsen før jeg har blitt lvl 40? utenom å selge det da.

Lenke til kommentar

Poitain og Purple Lotus Swamp kan du lære det det.

Den siste sonen som er gather må du ikke dra til!

Da kan du sitte fast i loadingen( vet ikke om de har fiksa det enda tho) Mener altså den sonen som begynner på L og noe med plains osv

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Bare lurte på en ting:

Hvem har dårligst pc å drar conan greit?:p

JA jeg har en dritt pc men er bare nysjerrig på hvme som har den dårligste pcen som dra det helt ok liksom.

Jeg har single core AMD64 3700+, 2GB RAM, 7900GT, får ca. 20 fps utendørs og 30-40 innendørs på low settings. Hvis jeg trykker på High settings (dvs uten å dra sliders enda høyere enn default High), så synker det til 5-10 fps utendørs og 15-25 innendørs, alt etter hvor mange folk som er rundt meg. Med alt på absolutt maks fikk jeg 2-5 fps utendørs, har ikke prøvd inne.

Dette betyr bare én ting; ny pc.

Edit: Ta tallene med en klype salt. Det variere på low +/- 10 fps alt etter hvor jeg er.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Har fått min kode til AoC (Retail versjonen), skal denne skrives inn nå eller imorgen da det offisielle slippet er?

Er redd for at jeg blir stengt ut:P

Edit: Har EA versjonen nå, så er usikker på hva som skjer hvis jeg skriver inn retailkoden før 23.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Har fått min kode til AoC (Retail versjonen), skal denne skrives inn nå eller imorgen da det offisielle slippet er?

Er redd for at jeg blir stengt ut:P

Edit: Har EA versjonen nå, så er usikker på hva som skjer hvis jeg skriver inn retailkoden før 23.

Du kan fint skrive den inn nå, det er ikke no problem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...