Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
http://

BTW fikk jeg 3 mail med tre forskjellige koder om den "eksklusive" kappen i dag :D

Omg give ;P

Plix

(sånn snakker man i MMO's) ;D

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Den kappen får man jo ved å registrere seg.

Alt det andre er jo bare tull de legger ved og setter opp prisen for.. Angrer på at jeg brukte 100 av mine surt tjente penger på Collector`s Edition...

Nuvel.

Er vell for seint å registerere seg nå, måtte vel være medlem i Clan Of Conan tror jeg. Men uannsett, tror ikke den kappen er så mye å grine for heller akkurat da :p

http://

BTW fikk jeg 3 mail med tre forskjellige koder om den "eksklusive" kappen i dag :D

Omg give ;P

Plix

(sånn snakker man i MMO's) ;D

Hehe 2 av dem er alerede borte, men skal si ifra hvis jeg gir bort den siste :p

Lenke til kommentar
Hoho, mulig det blir lærer streik på fredag :)

Utdyp please?

Linky

Vi fikk et skriv på skolen der det sto at streiken kom til å begynne fra og med 23.05.08, ved mindre de fikk bedre lønn. Går på ungdomsskolen btw.

Var ivertfal ikke noe info om dette ved min VGS skole, kan hende det bare er ungdomskoler eller din kommune som streiker.

Lenke til kommentar
Hoho, mulig det blir lærer streik på fredag :)

Utdyp please?

Linky

Vi fikk et skriv på skolen der det sto at streiken kom til å begynne fra og med 23.05.08, ved mindre de fikk bedre lønn. Går på ungdomsskolen btw.

Var ivertfal ikke noe info om dette ved min VGS skole, kan hende det bare er ungdomskoler eller din kommune som streiker.

Er bare noen skoler som er tatt ut. Min er tatt ut og er en vidregående skole.

Lenke til kommentar
Hvem fete mounts har vi egentlig igjen vi som ikke forhåndsbestilte?

De brukbare - hestene. Nesehorn- og mammut-ridedyrene gir ikke økt hastighet, de gir bare ekstra HP og diverse andre stats. Disse er såkalte "siege mounts". Hester, derimot, kan brukes til å komme seg kjappere frem.

Lenke til kommentar
Den blir redusert, men ikke halvert.

Er det såpass redusert at du tror det vil lønne seg å ikke være i gruppe ved visse quests? Eller såpass lite redusert at det lønner seg å være i gruppe konstant?

Vi tenker guardian-ToS gruppe, som jeg tror kan ta rimelig digre grupper med mobs!

Lenke til kommentar
ingen som vet hva de forskjellige tingene er :

Joist

Brick

Plain Facade

Brace

?? :(

hva må jeg gjøre for å få de ? :thumbup:

ingen som vet hva jeg trenger for å lage by og hva jeg må gathere?

guilden skal begynne på dette i morra :cool:

hørt om ordbok? brick er jo murstein så er jo helt klart byge matrialer dette here. Joist er disse bjelkene som holder taket i guess. plain facade. fasade er jo det uttapå huset så en enkel fasade XD brace er jo sånn håndleddd beskyttelse så vidt jeg vet. hmm aner ikke hva det er, google it da mann. er jo trossalt 18 år, du må tenke sjæl inv_biggrin.gif

litt kjipt av så mange og ignorere alle inleggene hans, men skjønner det.. lykke til med byen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...