Rallahr Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 ikke EA eller trial... fikke mailen nå netteop jeg å Hva med pre-order da? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 hallo, noen som vet hva de forskjellige tingene her er. Joist Brick Plain Facade Brace vi skal lage guild by, og står at vi trenger det. Og hva er det ? altså er joist fks en spessiel type stein eller hva er det ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 bare tanken på det at guilder kan lage en gen by er helt rått. tenk at en hel guild stormer en annen guilds by. episk! Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bare lurer, men er det slik at alle guilder kan lage egen by, eller er det begrenset? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Er et veldig stort sted hvor guilder kan lage byer, vet ikke om det er begrenset. City sieges er vist 48vs48. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bare lurer, men er det slik at alle guilder kan lage egen by, eller er det begrenset? Alle guilder kan lage en PVE (crafting) by, de er instanced. Battlekeeps er det kun 9 av per server, så de må man kjempe om. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hoho, mulig det blir lærer streik på fredag Må man bygge battlekeeps, eller er 9 stykker som er der fra før som guildene kjemper for å ha kontroll over Endret 21. mai 2008 av NisseGutteN Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 ingen som vet hva de forskjellige tingene er : Joist Brick Plain Facade Brace ?? hva må jeg gjøre for å få de ? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jess, Guild byer høres genialt ut da Høres ut som noe av det samme som AO sine guild byer, men de ble angrepet av aliens nå og da Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Hoho, mulig det blir lærer streik på fredag Utdyp please? Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 NEI! Det FÅR det ikke bli, for da har jeg obligatorisk fri. Dårlig gjort, er det! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Streik for hele landet? Har fri i morgen, hadde vært digg å ha fri ved release og. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Håper det er mulighet for å fjerne det irriterende blodsplattet som kommer på skjermen under kamp? _Vet_ at jeg kommer til å irritere meg ihjel over det om det ikke går ann å skru av hvertfall Lenke til kommentar
sonca Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 har eksamen på fredag, så håper dette stemmer. Har jo alt komt inn på skolen jeg søkte på uansett. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Håper det er mulighet for å fjerne det irriterende blodsplattet som kommer på skjermen under kamp? _Vet_ at jeg kommer til å irritere meg ihjel over det om det ikke går ann å skru av hvertfall Du finner det i options, men dessverre så slår det av 2 andre ting også, avhugging av lem og noe annet. Håper de fikser dette. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 /claim er tydeligvis bugged. De i guilden som har brukt det har fått _alt_ av items, inkludert begge mounts og Amazon-buen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Litt kjipt. Hva er egentlig forskjellen på Collector`s edition og vanlig? Ikke noe, bortsett fra en ring som gir 1% stamina og 2% xp? Ikke noen STOR forskjell for 100kr mer.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Litt kjipt. Hva er egentlig forskjellen på Collector`s edition og vanlig? Ikke noe, bortsett fra en ring som gir 1% stamina og 2% xp? Ikke noen STOR forskjell for 100kr mer.. man får med kart over hele verdenen, sound track cd, dvd med noen intervjuer av funcom, en kappe som gir deg mulighet til og drekke på alle barene i hele spillet, helt gratis.. Pluss litt mer. Så, man får en del for 100kr Endret 21. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare synd jeg ikke får kjøpt det før fredag! Men hadde jeg ikke overlevd, hadde jeg vel forhåndsbestilt BTW fikk jeg 3 mail med tre forskjellige koder om den "eksklusive" kappen i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå