Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

inleggene blir oversvømt fort her så poster igjen. Hva syntes dere om at det bare er de som har forhåndsbestilt CE som får mount/bag? sånn er det på spaceworld i asker tross for info fra funcom. dette er fordi butikken fikk koder tilsvarende CE... ca 60 stk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du blir gammel nok til å spille det har det nok kommet et par expansion packs uansett :)

Vel lillemann jeg er gammel nok, har bare hørt mye dritt av forum etc

Jeg bare syntes world mapen som du ser da du trykker på "m" virka litt liten i forhold til feks Wow osv det er alt.

Du er født i 1991 i følge profilen din. Du er seksten år gammel, Age of Conan har attenårsgrense.

Lenke til kommentar
Det er snakk om et spill med 18-års grense, det bør respekteres..

Det kan vel diskuteres hvor viktig alderen er, selv gidder jeg strengt talt ikke vente 6 mnd for å spille når alle har kommet langt lengere enn det jeg har.

Er alltid moro å spille fra release.

Tror egentlig ikke jeg er så veldig mye mer moden om 6mnd...

Lenke til kommentar
Når du blir gammel nok til å spille det har det nok kommet et par expansion packs uansett :)

Vel lillemann jeg er gammel nok, har bare hørt mye dritt av forum etc

Jeg bare syntes world mapen som du ser da du trykker på "m" virka litt liten i forhold til feks Wow osv det er alt.

Du er født i 1991 i følge profilen din. Du er seksten år gammel, Age of Conan har attenårsgrense.

Er 16(trykka på feil tall), men det har jo nesten ikke noe å si så lenge du ikke er en drittunge da.

Endret av Jagland
Lenke til kommentar

Så lenge folk ikke oppfører jeg som barnslige egoistiske drittunger, ser ikke jeg noe imot at folk under 18år kan spille 18års grense. Det er jo trossalt bare anb. aldersgrense.

Det med at det er 18års grense vil nok ikke redusere antallet med barnslige egoistiske drittunger. Husker fra min tid i wow, hvor de største drittungene jeg viste om var alle godt over 18 år gamle

Lenke til kommentar
Alderen har i bunn og grunn ikke noe særlig å si, for som Lockslay sier, det er godt voksne folk der ute som ikke klarer å oppføre seg i det hele tatt, så det er ikke alltid gitt at en eldre person er en mer moden spiller.

Det er allikevel ikke til å skyve under en stol at det prosentmessig vil være flere folk som har problemer med å oppføre seg modent av de som er under atten år kontra de over. Hver gang denne diskusjonen kommer opp skal folk alltid bruke det som et argument at "jeg får lizm ikk 1 gen på atenårsdag1 min som gjør mæj moden". Det har ingenting å si for faen, det handler om å gjøre en grovkjemming av spillerne for å sikre et nogenlunde ok miljø. Og nevner en ikke at en ikke er atten år gammel og oppfører seg greit, er det ingen som sier noe uansett.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Der fikk jeg AoC i posten ! : D

ØysteinT:

Woot, jeg heter også øystein :roll:

Anyway, OT:

Ja, er teit at de setter nedetiden på denne tiden. Hvorfor miiidt på dagen ? Blir litt teit. Anyway, blir vel sikkert noe endringer i det etter hvert : )

Kanskje fordi de må ta det mens det fortsatt er ansatte på jobb. Vanskelig å få hele Funcom til å jobbe midt på natta bare fordi du vil spille AoC om dagen.

Dårlig argument fra deres side rett etter enn spill utgivelse for den del..

Hvis de skal gi ut ett spill på denne skalaen, så kan de ikke forvente å jobbe 8-16 akkurat : p

Lenke til kommentar

Sweet! Fikk en epost av funcom at jeg får den drikke kappen som jeg kan legge til i kontoen min som en oppgradering!

Har ikke engang registrert accounten min der ennå. Eneste jeg har gjort på ageofconan.com før er å melde meg på en beta jeg aldri fikk vært med på. Jaja :]

Greetings!

You have been a long and thrustworthy participant in our community, and as such we would like to thank you for helping us form Age of Conan into the marvelous product it is today. The last weeks has seen some serious enhancment to the game, and with the release we will be opening several new areas and neverbefore seen content in the launch version of the game. What and where it is? You have to find out for yourself!

As a sign of gratitude for your aid, we are pleased to offer you the in-game item used by those loyal to King Conan: The Drinking Cape. This item will allow your characters (one game account only) to free of charge demand the very sought after alcholic drink of "Ambrosia" - free and in unlimited supplies for life! After having claimed your cape, merely find one of the kegs in the finer Inns of Hyboria and click it whilst wearing your cape to receive your drink.

To register your cape, log in to your account page by https://register.ageofconan.com clicking here and under the option "Use a Key" - enter this key:

***********************SENSUR***********************************

Once this has been done, use the command "/claim" inside the game to claim your in-game items. These items work for all the characters you create on your account. Note that all in-game items are only available on full accounts, and do not work on pre-order, buddy or (later) trial accounts.

Note that this item will not be made available again at later dates - so wear it with pride!

Regards,

Funcom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...