Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Tja.. mye... i forhold til å betale...

 

Vet ikke om jeg får bruk for preplay-koden og det der uansett, siden det er midt i eksamenstida... ubeleielig.. :p

 

Uansett, er det ikke SÅ lenge igjen til det kommer nå. :)

 

Da er ikke et spill som AoC noe for deg, må betale for å spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det du snakker om? :p

 

Jeg snakket hvertfall om sammenhengen mellom å betale for å få mye raskere hastighet i forhold til å være tålmodig og få det gratis!

 

Man kan jo ikke bruke selve klienten før den 20. uansett, så hvorfor betale for å ha den klar den 18...?

 

Dere styrer altfor mye med det her syntes jeg også. Tre dager spilletid før alle andre er kult nok, men ikke noe jeg vil betale og sette lemmer og sjel på spill for..! :)

Lenke til kommentar

viss serverene kun er på 3500 spillere så er det ingen ting i veien for en norsk server..blir iafeall fylt opp. Btw det er ik norse versjoner av Age of conan vi får i norge? det blir vell engelsk?...litt kjipt at polen får spillet sitt i eget språk men ikke vi. viss man ønsker det da, sikkert mange som heller vill tatt et engelsk

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Unskyld meg, men hvem vil ha norsk server? er jo verre enn å se en døbba action film :ermm: legger ikke spessielt merke til at det er på engelsk jeg, men er det på norsk ville jeg gått rundt og irritert meg over det:P

Men da ville det jo vært så enkelt som å bare ikke velge norsk server:P

 

Support der imot kunne man hatt på norsk kanskje, er vel bare å prøve seg når du starter samtalen;)

Lenke til kommentar
viss serverene kun er på 3500 spillere så er det ingen ting i veien for en norsk server..blir iafeall fylt opp. Btw det er ik norse versjoner av Age of conan vi får i norge? det blir vell engelsk?...litt kjipt at polen får spillet sitt i eget språk men ikke vi. viss man ønsker det da, sikkert mange som heller vill tatt et engelsk

Er det kun 3500 som kommer til å spille på vær server? :S

Lenke til kommentar
viss serverene kun er på 3500 spillere så er det ingen ting i veien for en norsk server..blir iafeall fylt opp. Btw det er ik norse versjoner av Age of conan vi får i norge? det blir vell engelsk?...litt kjipt at polen får spillet sitt i eget språk men ikke vi. viss man ønsker det da, sikkert mange som heller vill tatt et engelsk

Er det kun 3500 som kommer til å spille på vær server? :S

 

fant dette I FAQ'en på ageofconan.com

 

11.7 How many people can play on each server?

We would like to reach market standards, meaning about 3500 players online at any given time approaching 5000 during peak hours, but no final decisions have been made. Our goal is to have a low enough population on each server so that “everybody knows your name,” since that will make the rivalries more fun and exciting and create a sense of community while maintaining that Massively Multiplayer feeling.

 

 

Syntes det er kjempe bra.

 

EDIT: ser vist ut som det blir fler en 3500 da jeg leser det igjen :)

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...